Stel je persoonlijke vraag #59

Grappig want ik zou net als @vitaminwater toch sneller denken dat iemand niet goed is in bed als het heel kortstondig is allemaal.

2 likes

diegene op reddit was 30, mocht dat jullie uitmaken

1 like

Is dit reddit of Thomas van B&B?

12 likes

Liever een relatie met iemand die 100 seksuele contacten heeft gehad of iemand die nog maagd is?

• 100
  • Maagd

0 stemmers

Voor de meeste mannen zou dit echt een no-brainer zijn :face_vomiting:

6 likes

Ik merk dat ik het bij vrouwen positiever zie dan bij mannen. Bij vrouwen denk ik: lekler geleefd en bij mannen denk ik: die heeft vast issues :joy:

Ik heb zelf ook “veel” bedpartners, maar dat komt niet in de buurt van dit getal, dus ik vind het daarmee ook wel knap.

En wat betreft maagd of 100: mijn ex was dus maagd en ik had daar vooraf een oordeel over, maar na 2 a 3 keer merkte je daar weinig meer van en ik vond het juist leuk om samen alles te ervaren en hij was overal benieuwd naar en heel experimenteel, dus dat was een hele goede ervaring!

4 likes

Dit is een ex waar ik 1,5 jaar mee samen was toen ik echt 15 was, daarna altijd wel contact gehouden, op en af wel hoor qua hoe vaak we elkaar zagen of spraken. Een jaar of 7 nadat we uit elkaar gingen leerde hij zijn huidige vriendin kennen, zij zijn nu al een eeuwigheid samen en zij is daarna één van mijn beste vriendinnen geworden :heart:
Ik weet nog dat ik, vlak nadat het uitging tussen ons, als 16 jarig meisje helemaal verdrietig tegen hem zei ‘hoe moet dat nou als jij een nieuwe vriendin krijgt’ en toen zei hij ‘ik kan me niet voorstellen dat dat dan iemand is die jij niet mag’ en zo is het dus ook uitgekomen, vind dat echt mooi en bijzonder :smiling_face_with_three_hearts:

35 likes

Werkt voor mij niet! Als ik uit elkaar ging was de koek helemaal op of er waren nog gevoelens, er is 1 ex die begon als vriendschap waarbij die potentie er wel is, we hebben wel eens wat gechat en we pikten onze humor meteen weer op. Maar voor mij is het beter als we geen vrienden blijven. Betekent niet dat ik niet vriendelijk praatjes maak als ik een ex tegenkom.

2 likes

Stel je hebt een vintage designer kledingstuk op Vinted staan voor €110. Er is veel animo voor en je verkoopt het voor €80.

Bij het inpakken kom je erachter dat er een paar kleine beschadigingen zijn die je eerder niet had opgemerkt. Je meldt dit aan de koper en cancelt de koop, stelt voor het item te repareren en dan opnieuw te uploaden. Koper vindt dat goed.

Na de reparatie stuur je nieuwe foto’s naar diegene, en zij geeft aan alsnog interesse te hebben maar vraagt om korting, dus bied je €20 korting aan.

Je uploadt de oude advertentie opnieuw en binnen een minuut koopt een ander de jurk voor €110, terwijl je de advertentie nog aan het bewerken bent met nieuwe foto’s en info over de reparatie. Je meldt dit aan de nieuwe koper maar die wil hem alsnog kopen. De oude koper ook, voor €60.

Wat doe je? Niet wat je fair vindt maar wat je doet. Eerlijk zeggen!

• Je verkoopt aan de ouder koper voor €60
  • Je verkoopt aan de nieuwe koper voor €110

0 stemmers

En nu anoniem

• Oude koper €60
  • Nieuwe koper €110

0 stemmers

Jammer voor de koper maar that’s Vinted life. Voor €50 niet jammer genoeg

11 likes

Ik was sowieso ook niet akkoord gegaan met die korting, het is toch gerepareerd.

67 likes

Ik vind die korting achteraf al raar want je hebt het toch juist laten repareren voor haar, maar als ik het dan voor bijna het dubbele aan iemand anders kan verkopen zou ik dat doen.

7 likes

zo saai dat anoniem meer stemmen heeft haha het is toch helemaal niet controversieel? iemand betaalt bijna het dubbele voor een designerstuk hallo

oh nu niet meer hahaha

7 likes

Ik was hier al afgehaakt als verkoper en had gedacht dan toch niet en voor jou 10 anderen! Doei

11 likes

Ja en ik ben geen liefdadigheidsinstelling dus ik zou zonder knipperen verkopen aan de ander

7 likes

Grappig, ik had verwacht dat het controversiëler zou zijn idd!

Dat van die korting vond ik wel terecht eigenlijk, het is toch een gerepareerd item, niet opvallend maar nog wel zichtbaar dus is het item iets minder waard.

Ik vond het voornamelijk dom van mezelf en stom voor de oude koper dat ik niet goed genoeg had gecheckt voor ik het aan haar verkocht, dus voelde me daar al beetje schuldig over en was eigenlijk blij dat ze nog interesse had (en ze was ook heel lief en geduldig en had me geen negatieve review gegeven). Heb heus weleens last minute iets aan een hogere bieder verkocht en dat hoort idd bij Vinted/Marktplaats life maar in dit geval voelde het toch en beetje als een naaistreek omdat ik zelf een fout had gemaakt.

Uiteindelijk wilde de nieuwe koper het item alleen kopen met een verzendmethode met weinig verzekering dus heb ik dat de doorslag laten geven.

Heb jij een favoriet kasteel in Nederland? (Of in België maar dan alleen als je zelf Belg bent)

• Ja!
  • Nee!

0 stemmers

K hoor het graag :loud_sound:

1 like

Ik ben niet zo goed in kiezen, haha, maar ik denk Kasteel Rosendael of Kasteel Doorwerth (want die ziet er veel meer uit als een kasteel lol)

3 likes

Zoals ik je verhaal begrijp zou ik dan aan die nieuwe koper iets verkopen wat niet meer klopt met de advertentie op basis waarvan diegene het gekocht heeft. Want het is kapot gegaan en gerepareerd. En daar zou ik me niet goed bij voelen, voelt alsof ik iemand toch oplicht. Dan vind ik eerlijkheid belangrijker dan die 50 euro eigenlijk.
Denk dat het om goed te kunnen antwoorden wel belangrijk is om te weten wat voor iets het is wat je verkoopt/wat er kapot is gegaan en of het item in waarde daalt of minder goed/lang te gebruiken is na de reparatie. Daar ging ik wel vanuit namelijk omdat je de oude koper korting geeft.

Uiteraard heb ik dat aan de nieuwe koper meteen gemeld! Met de foto’s en uitleg erbij die ik aan de advertentie toe aan het voegen was maar nog niet had kunnen opslaan. Dat bedoelde ik met “je meldt dit aan de nieuwe koper”.

En de reparatie maakt voor de functionaliteit niet uit verder.

4 likes