Stel je persoonlijke vraag #59

echt basic maar kasteel de haar :goat::goat::goat:

1 like

Das een neppert, kan je net zo goed naar de Efteling

5 likes

Kan jij nu nadenken?

• Ja prima
  • Nee brein is gefrituurd

0 stemmers

3 likes

Zien er allebei super mooi uit! Op naar het Oosten :star_struck:

2 likes

Lol die troep is 30 jaar oud of iets

4 likes

Ik vind dat dorp erbij, Haarzuilens met al die neppe Anton Pieck huizen, dus echt een perfect decor voor een horrorfilm. Het is zo perfect uncanny, beetje geschiedvervalserig en als je er op de juiste tijden bent is het volledig uitgestorven.

5 likes

ECHT??))??

1 like

wtf waarom zou je me dit vertellen

ben jij ook zo iemand die naar kinderen schreeuwt dat sinterklaas nep is??? omg wtf wat een gaar nieuws

waarschijnlijk stond dit wel op een bordje ofzo maar vast niet opgelet k waande me lekker cersei lannister maar dan zonder incest enz jezus wat stom dit

nu ga k dit ook aan mensen vertellen om het leed te spreiden

9 likes

Ik vind huis Bergh erg mooi (en bij mij in de buurt), maar ze zijn op dit moment aan het renoveren.

2 likes

Hoe kan je een favoriet kasteel hebben waarvan je de geschiedenis niet kent :sob:

4 likes

Het is van dezelfde architect als het Rijks en Amsterdam Centraal, maar dan 20 jaar minder oud haha.

2 likes

Hahahaha ik ben laatst in een week tijd drie keer daar geweest en er is iets in mij gestorven. Beetje hetzelfde als Vleuterweide. Er is ook nooit iemand. Zou perfect decor zijn voor een nieuw seizoen Nieuwe Buren waarin vvd stemmende perfecte gezinnetjes gaan swingen en elkaar aan het eind ombrengen.

@Vuile_bitch graag gedaan! Ik overdreef wel hoor. Komt uit 1900 ofzo. Ik heb trouwens wel iemand verteld dat sinterklaas nep is als zesjarige. Heeft ze het nog steeds over.

2 likes
Ken jij mensen die ooit van een camping gestuurd zijn ivm overlast?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

ja weet ik veel k was daar 10 jaar geleden ofzo en vond t leuk toen en daarna geen memorabel kasteel meer gezien :sob:

sws bezoek ik echt te weinig zulke dingen in nederland, ik doe dat eigenlijk alleen op vakantie

2 likes

Als je dat hebt meegemaakt, moet je ook het hele verhaal vertellen.
Ik ben nieuwsgierig :beverage_box::eyes:

2 likes

even een andere waan die ik had. dacht jij toen het nummer man down uitkwam ook dat rihanna echt iemand had vermoord?

• JA!!!
  • nee
  • ik ken dit niet

0 stemmers

In eerste instantie wel, maar ik kwam wel vrij snel bij zinnen

4 likes

@Zemraluani dit bedoel ik met vleuterweide. Wat is dit?

7 likes

Je bent mij voor. Mijn zwager en schoonzus zijn een aantal jaar terug van een camping gestuurd.
Ze hebben een kind met een beperking, geen zware verstandelijke beperking oid. Ze hadden voor dit kind een skelter meegenomen. Maar op camping stond ook een ouder echtpaar met een dochter van ongeveer in de 20 met een verstandelijke beperking die steeds die skelter (af)pakte. Wat het kind vervolgens niet begreep die dus weer boos werd.
En het zal meegespeeld hebben dat mijn zwager heel hard praat.
Dus bij de tweede waarschuwing moesten ze vertrekken.

4 likes

Hahahaha ja dat ken ik, gezellig hè!!

Voor mij is dit altijd de parel van Vleuterwijde, en dat is lastig kiezen tussen al dat moderne architectuur geweld :star_struck:

Voor 700k woon je in een in dit β€˜blok’ met gevangenenluchtplaats achter je woning

Grenst direct aan een enorm GEASFALTEERD speelveld zonder bomen (zijn kinderen dol op!) en 3 kinderopvangs, wat wil een mens nog meer?

3 likes