Ja, maar geen vrienden of familie. Wij waren zelf aan get kamperen en waren getuige van de overlast. Oa geen gebruik maken van het toiletgebouw maar in flessen plassen en deze langs de heg zetten ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was nog kind maar heb het ook live gezien en ik was echt zo geschokt van het zien van een geslachtsdeel ![]()
Lust jij
Rauwe ei in een smoothie
- Ja
- Nee
0 stemmers
Paprika
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zalm
- Ja
- Nee
0 stemmers
Lusten is niet perse het probleem denk ik (kan me niet voorstellen dat je er veel van proeft) maar ik probeer mn rauw-ei-consumptie doorgaans toch wel tot een minimum te beperken
Hmm toen wij als irritante 16 jarige tieners op renesse waren moesten we 's nachts ineens onze spullen pakken en werden we voor een paar uur op 1 of ander terrein gedumpt. En daarna mochten we weer terug. Zo random.
In Helmond heb je ook zo een wijk. Is dat van dezelfde architect als Batavia stad?
Toen ik 15 oid was was ik op de camping bevriend met een groepje waarmee we elke dag bij zo’n zwemmeertje rondhingen, en 1 van die jongens gooide steentjes bij de plek waar iemand aan het vissen was. Niet leuk natuurlijk, maar ook niet meer dan een rondklierende puber. Bij het 3e steentje oid vloog die vissende kerel ineens die jongen aan, greep hem bij zn hals en kneep. Die jongen had echt behoorlijke striemen in zn nek, de man en zn gezin moesten per direct vertrekken.
Ooit deel uit gemaakt van een groep waarmee we veel te veel lawaai maakten tot veel te laat op een verder rustige boerencamping. Drankspelletjes met gejoel, je kent het wel. Echt aso. Verder op die camping jonge gezinnen en pensionado’s. Wij een grote groep, echt niet de plek ervoor. Ik heb een paar keer gezegd dat het echt niet kon en stiller moest, geen effect, dus maar gaan slapen (niet dus, want lawaai). Ik en anderen wisten echt zeker dat we de volgende dag van de camping gezet zouden worden of misschien een laatste waarschuwing of zo.
Volgende ochtend soort walk of shame naar het toiletgebouw, terwijl de rest van de camping aan koffie of ontbijt zat voor tent/caravan. En … iedereen lachte lief en zei vriendelijk goedemorgen. Geen enkele opmerking of boze blik. Wij de rest van de dag een activiteit elders. Bij terugkomst verwachten we dat er wel geklaagd zou zijn bij boer/eigenaar en er een reprimande zou volgen. Niks. Ook toen we bij de tent zaten niemand die kwam vragen of het in het vervolg beschaafder kon. Echt bizar, bijna alsof het een andere tijdlijn was of zo. Niks over gehoord. Snap het nog steeds niet.
Voor de kampeerders onder ons
Tv mee op vakantie ?
- Ja
- Nee
- Absoluut niet, nooit, never
0 stemmers
Mensen die tv meenemen
- Als ik het niet hoor prima
- Als ik het hoor behoorlijk irritant
- Vind ik per definitie triest
- Vind ik niet zoveel van
0 stemmers
Knap jij snel af op een persoon als je hem/haar betrapt op een leugen? (Vriendschap/relatie/kennis/maakt niet uit)
- Ja
- Maakt me niet zoveel uit
- Nee
0 stemmers
Hangt wel heel erg van de soort leugen af. Zeg maar ‘ik ben te laat want de brug stond open’ als de persoon helemaal niet langs een brug hoefde vs. ‘ik heb een hele tweede familie waarover ik je nooit heb verteld’.
Zomer vakantie of 3wkn ofzo: neeee.
Seizoensplek … prima.
Waarom is een tv triest maar een smartphone of tablet niet?
Ik heb overigens geen tv mee, maar boeit me echt niet als mensen dat wel hebben.
Ik begrijp niet zo goed waar je vraag vandaan komt. Ik zelf heb namelijk niets over een telefoon of tablet gezegd of gevraagd. Of is je vraag niet specifiek aan mij gericht?
Ben jij wel eens in Hedel geweest?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ken je iemand met de ziekte van Hedel?
- Ja een enkele
- Ja veel
- Ja gemiddeld
- Niemand
0 stemmers
Ik helemaal opzoeken wat het is ![]()
Ik voel me echt geprankt nu ![]()
wel met ligma ![]()
![]()
xDdd
Haha same ![]()
Voor de mensen die nu in Nederland zijn
Regent het bij jou?
- Nee
- Een beetje
- Jaaaa Petrichor

- Ben niet in NL
0 stemmers
Nouja wat is het verschil tussen een tablet, tv of smartphone. Of gaan die mensen die nooit never stemmen helemaal offline?
Of gaat het om het geluid?