Stel je persoonlijke vraag #59

Jij maakt een lange autorit en stopt even bij een tankstation voor wat drinken/plaspauze. Wat doe je?

• EĂ©n van ons blijft bij de auto voor de spullen
  • We gaan allemaal tegelijk maar nemen (alle/belangrijke) spullen mee
  • We gaan tegelijk en nemen alleen portemonnee/telefoon mee
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik heb hier echt nog nooit over nagedacht! Ik zou geen laptop oid in het zicht laten liggen, maar wat moet je verder meenemen dan?

10 likes

Ja same hoor maar ik hoorde dus laatst van iemand dat ze altijd om en om gaan plassen omdat ze de auto niet alleen durven laten (??).

1 like

Staat er thuis ook steeds iemand bij de auto of staat ie dan in een garage
Of zijn ze bang dat de auto zelf alleen weggaat

14 likes

Ik denk niet dat iemand mijn plastuit, lege flesjes water, cd met Servische volksmuziek of uitgedroogde dettoldoekjes wil stelen dus ik hoef mijn auto niet constant te bewaken gelukkig.

7 likes

Ik zou de auto geen ongelijk om zelf weg te gaan nadat ie weer een rit met 6 mensen heeft overleefd heeft :joy:

1 like

Medicijnen? Ik laat mijn telefoon, portemonnee, medicijnen en camera nooit achter in een auto (of ergens anders). Die zitten ook altijd in dezelfde kleine tas. Het voelt niet echt als moeite om ze mee te nemen.

1 like

Ik neem gewoon mijn kleine tasje mee, met alle belangrijke dingen (paspoort, portemonnee, sleutels en telefoon).

Haha wat kut als je zo moet leven eigenlijk, dat je alleen om en om de auto durft te verlaten.

12 likes

Doe ik ook zo. Idd omdat ik geen zin heb om zo zenuwachtig te moeten reizen. Als we met de auto op vakantie gaan wil ik gewoon met zn allen even wat eten/koffie drinken/met kind een speeltuin in. Als er dan ingebroken zou worden zou dat wel echt kut zijn, vooral door de rompslomp met de verzekering enzo eromheen. Maar hoe kut als je krampachtig om en om bij die auto moet gaan staan ipv ontspannen vakantie vieren.

3 likes

is jouw kind een rgk?

• ja eigenlijk wel
  • nee (ik lieg tegen mezelf en het forum want diep vanbinnen weet ik dat het wel zo is)
  • nee echt niet
  • heb geen kind
  • ik ben uncultured en ken die term niet

0 stemmers

Over verzekering gesproken, bij onze reisverzekering werd expliciet vermeld dat diefstal tijdens een korte stop bij een tankstation niet gedekt werd.

Maar ik neem alleen mijn tasje met portomonee en telefoon mee. Evt waardevollen spullen mee of uit het zicht. Weet helaas wat voor rompslomp zo’n auto-inbraak met zich meebrengt.

1 like

Voor de mensen met kinderen,
Deel jij je kind op social media? Alleen een vinger of voet is ook al ja

• Ja
  • Nee
  • Heb geen kind

0 stemmers

``

3 likes

Onherkenbaar, alleen vanaf de achterkant, maar post amper op insta. Maar kan deze vraag niet beter in stel je persoonlijke vraag zw/k?

7 likes

Ja, maar onherkenbaar, van de achterkant en niet in badkleding/luier/romper.

2 likes

Oh ik dacht dat ik daar zat :joy::joy: sorry! Vanwege de pol hierboven haha

1 like

Nja, ik wil best voor je googlen wat het verschil tussen een telefoon, tv en tablet is :stuck_out_tongue:
Maar als je vraag is of de mensen die ‘nooit, never’ stemmen dat ook vinden als je tv kijkt via een ander soort apparaat wanneer je op vakantie bent, maak een poll aan want daar kan ik geen antwoord op geven.

4 likes

Ik zag op insta bij een oud collega haar kindjes vandaag en het eerste wat ik dacht was: ja dit zijn ze de rgk :joy:

2 likes

Haha ja touche, wel benieuwd inderdaad of die mensen dan ook niets kijken via tablet of telefoon.

Dus als je gaat kamperen voor degene die geen tv meenemen, kijk je wel “tv” via tablet of smartphone?

• Ja
  • absoluut niet, nooit, never

0 stemmers

2 likes

Ik kies allemaal leuke kleren uit voor m’n kind, maar als je hem zelf z’n gang laat gaan komt er een Rob Geus-lookalike naar beneden. :sob:

6 likes

Ik date nu iemand wiens kind echt een rgk is, doet pijnnnn :joy:

4 likes