Stel je persoonlijke vraag #59

Mijn neefje is een RGK, maar m’n nichtje weten ze dan weer wel leuk te kleden.

1 like

Meisjes zijn ook echt veel makkelijker te kleden dan jongens.

M’n ex schoonmoeder koopt veel kleren voor m’n zoontje en dat is echt rgk stijl. Heb al vaak geroepen tegen m’n ex dat ik wat meer zelf wil kopen maar dan is de volgende lading alweer gekocht en ik vind het onzin om de kledingkast nog verder te vullen. Maar gelukkig laat m’n zoontje inmiddels tegen z’n oma z’n eigen smaak duidelijker blijken en die is al een stuk beter, dus binnenkort geen rgk meer

4 likes

Tot nu toe vind ik jongens echt makkelijker dan ik dacht. Is de meisjes collectie leuker? Absoluut. Maar mijn gouden tip/regel is alles oversized kopen, niks skinny of slim fit en dan heb je echt al snel een toffe outfit voor je zoontje. (Oké hij is pas 2,5 dus ik kom hier vast later op terug)

10 likes

Een bus die een stuk de snelweg opgaat, er zijn gordels bij elke stoel. Draag jij de gordel op de snelweg?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Groetjes van de enige persoon die met de gordel omzit en het voelt toch lame haha maar ja ik wil ook niet door de hele bus geslingerd worden als de bus toch een ongeluk krijgt ofzo.

7 likes

Ja doe ik ook hoor. Sowieso doe ik dat na mijn ervaring met bussen in het buitenland, waar ik zonder ongelukken meestal al de hele bus door werd geslingerd vanwege asociaal rijgedrag.

2 likes

Is toch bizar dat mensen het in de auto wel doen en in de bus, waar je zelf geen controle over hebt, dan niet. In Engeland schreeuwt de chauffeur in je gezicht als je in hun lange afstandscoaches niet de gordel draagt zoals het hoort. Bij mij sneed dat langere deel in mijn hals en had dat deel wat uitgerekt met mijn handtas, maar kreeg de volle laag van de chauffeur.

2 likes

Ja ik ben nu ook in de provincie dus wie weet dat er ineens een trekker voor ons rijdt op de snelweg.

@chasingrainbows ja we rijden idd net zo hard als de auto’s en ik zit op zo’n plek zonder stoel voor me dus ik word echt met 100 km/uur getorpedeerd als het misgaat. Waarom zou ik dat risico nemen?

2 likes

Nee bedoelde asociaal rijgedrag door de buschauffeur zelf. Een flixbus in Portugal eens en nooit weer.

1 like

Sowieso wel gek eigenlijk… de bus die hier tussen dorp en stad rijdt gaat ook gewoon 80 en volgens mij zitten er niet eens gordels in :sweat_smile:? Heeft een gewone stadsbus die? Als je met de auto binnen de 50km zone rijdt doe je ook gewoon een gordel om haha

2 likes

Haha die van mij is 10, vond het vooral vanaf en jaar of 4 minder leuk worden qua kleding

4 likes

Sinds ik iemand door de bus heb zien vliegen draag ik hem altijd zodra we de snelweg oprijden dat zag er heel pijnlijk uit.

2 likes

De lijnbus die ik weleens nam incl. stukje snelweg had wel gordels! Maarja kan zomaar overal anders zijn

Ja en kleur! Niet alleen grijs/donkerblauw maar paars, geel, mintgroen etc vind ik mijn zoon heel leuk staan. Het wordt wel lastiger vanaf een jaar of 4/5, dan vallen ze vaak in de grote jongens collecties en dat is vaak saai en kleurloos. Daarvoor slaagde ik bij de Hema en Zara vaak goed.

1 like

Ik moest altijd lachen dat mn ouders als onwetende jonge mensen in een bus zijn gestapt wat langs de “dodenweg” reed. Ergens in oost europa waar je overal in het ravijn bussen en auto’s zag liggen haha omg. Toen kon je niet ff googlen of op google maps kijken. Oja het was volgens mij voormalig joegoslavie.

Zou jij meedoen aan het programma, de gevaarlijkste wegen van de wereld?

• Ja gaaf
  • Misschien
  • Nee dankje

0 stemmers

Verbaas me altijd hoeveel " bn’ers" daaraan mee hebben gedaan. Ik zou echt kalmeringsmiddelen nodig hebben.

waarom hebben bussen eigenlijk altijd alleen zon gordel rond je heupen en niet je borst?

5 likes

Heb jij wel eens een wens gedaan bij het zien van een vallende ster en is die wens uitgekomen?

De vallende sterren van eerder deze week tellen niet mee, want te kortdag haha

• Ja, de wens is uitgekomen
  • Ja, maar de wens is (nog) niet uitgekomen
  • Nee, geen wens gedaan bij het zien van een vallende ster

0 stemmers

:sparkles:

1 like

Ja same! Kind heeft nu 92-98 dus we gaan het laatste jaar in van de HEMA babycollectie helaas :sweat_smile: Mag ook wel want hij is bijna 4 maar ik zie inderdaad vooral veel saaie gedempte kleuren in de grotere jongensmaten, terwijl de meisjeskleding nog wel lekker fel is

2 likes

Ik durf alleen niet te garanderen dat het een vallende ster was, ik was 6 dus kan ook een vliegtuig zijn geweest. Maar ik wenste die avond dat de baby die nacht geboren zou worden en dat het een jongetje zou zijn. Mijn moeder was toen zwanger maar we wisten niet wat het ging worden. Die nacht werd mijn broertje geboren.

30 likes

Volgens mij is het inderdaad zo dat bussen die snelweg rijden gordels moeten hebben

2 likes

Mijn ouders hebben die busreis ook gemaakt en heb het inmiddels al honderd keer gehoord dat die bus zelfs gaten in de vloer had en dat ze in de ravijn allemaal wrakken zagen liggen

2 likes