Ohja dit klopt! En 80-wegen niet verplicht
Als je bijna zeker weet iets te weten maar je komt niet op de naam. Blijf je er dan denken en ga je googlen etc. Of laat je het gewoon maar zitten?
- Ik blijf eraan denken en google me suf
- Ik laat het zitten, kom er vast ooit wel op
0 stemmers
Ik kon maar niet op de naam komen waar mn ouders toen op vakantie waren met die bus. Zooo irritant. Maar het was dus dubrovnik en nu kan ik weer verder met mn leven.
Afgelopen jaar het wk en f1, maar verder niks
ik google alles, anders blijft het aan me vreten. dus kan het maar beter direct opzoeken, dan is het uit mân hoofd en kan ik weer door ![]()
Ik Google het wel, maar als ik met vrienden ben en we komen bv niet op de naam van een acteur vind ik het wel leuker om eerst te proberen via andere films op het antwoord te komen.
Mijn zoon is soms een rgk puur door zijn broeken. Hij vindt wijde broeken niet fijn, ik had van de winter twee hele leuke gekocht en iedereen (moeder en schoonzus bijv.) zei ook tegen hem dat het zo leuk stond.
Dus nu liggen ze ongedragen in de kast en de rest is extra skinny ![]()
Vooral met tevaâs is het heel erg rgk. Nou ja, ik vind het ook wel belangrijk dat hij fijn in zân kleren zit.
Ik kan hem niet dwingen, vooral omdat hij het oprecht niet fijn vindt zitten. Hij is 6.
Ik ga deze herfst eens samen winkelen en kijken of hij iets wijder wil. Dan kiest hij zelf dat helpt misschien.
Laatst in het buitenland nog een ongeluk gehad (Tesla reed achterop ons) met een busje en was blij dat ik de gordel om had. Er zijn af en toe echt gare chauffeursâŠ
k was 6 en wenste zoân verenboa, week later gekregen
ik weet ook nog dat ik in mn hoofd echt zat van âik wens een boaâ lol
Nee ik snap wel dat je op die leeftijd dat niet wilt dwingen idd. Ik wilde nooit een broek met een knoop en eigenlijk ook geen spijkerbroek aan. Maar mn moeder had/heeft een hekel aan kinderen in leggings en ook niet fan van altijd maillots. Dus het werden vaak hele wijde pofspijkerbroeken met een schuifknoop of drukkoop, geen rits met echte knoop. Dat vond ik allemaal gedoe. En uiteindelijk kinderen bewegen en spelen nog zoveel. Die hebben ook gewoon fijnzittende kleding nodig.
Woww herinner me nu ineens mijn knalroze boa van vroeger en hoe blij ik daar mee was. Weet alleen wel dat ik de manier waarop die veren prikten in je nek echt een flinke tegenvaller vond haha.
Glas in lood plaatsen bij een nieuwe woning:
- Nee dit hoort echt alleen bij oude woningen/kerken blabla
- Ja, waarom niet
0 stemmers
Je hebt ook wat meer âmodernerâ glas-in-lood, bijvoorbeeld wat hosanna.be maakt. Dat kan ook heel mooi zijn in een moderner huis. Misschien niet in een standaard nieuwbouw-rijtjeshuis, maar ik denk dat het op veel plekken wel mooi kan staan.
Kijk ik liever naar dan die privacy raamstickers
- Ik maak het pak plat en gooi deze dan in de prullenbak
- Ik gooi deze gewoon zo weg in de prullenbak
- Anders?
0 stemmers
Ik gooi het zo in de grijze container.
Anders ik gooi het of in de papiercontainer of in die van plastic want ja,daar mogen lege verpakkingen in.
Ben helemaal klaar met tig jaar lang alle afvuil bij elkaar te moeten mieteren
Heb jij een papiercontainer?
- Ja gebruik ik zelden
- Nee
- Ja gebruik ik regelmatig
0 stemmers
Ik vind het erg hoe snel die van ons zit met 2 personen. Wat een karton.
Plat en in de pmd-bak
Nouja eigenlijk laat ik die op het aanrecht staan en mijn man maakt âm plat ![]()
Oke sorry dat weer over poep gaat maar ik loop al een week rond met dit dilemma.
- Ik doe niets en ga naar een ander toilet
- Ik ga naar een ander toilet en vraag het personeel het schoon te maken
- Ik doe een beetje moeite om het schoon te maken maar als dat niet lukt, dan niet.
- Ik doe een beetje moeite maar schakel anders het personeel in
- Ik maak het schoon, ook als alleen doortrekken niet genoeg is
0 stemmers
In mijn geval was doortrekken alleen dus niet genoeg ![]()
Als het alleen in de pot is dan spoel ik door en ga ik daarna denk ik gewoon? Je raakt dat toch niet aan met je bil ofzo