Stel je persoonlijke vraag #59

Hier staat elke maand een grote container waar het papier in kan en de opbrengst is voor een goed doel

2 likes

Mijn ouders hebben dit gedaan in hun nieuwbouwwoning, vanwege het licht wilden ze één raam in de gevel op de erfgrens maar dat mocht dan geen helder glas zijn waar je doorheen kon kijken. Toen hebben ze iemand een modern glas-in-lood ontwerp laten maken dat op geen enkele manier aan kerken of jaren ‘30 huizen oid deed denken. Ik vond het heel mooi!

5 likes

Ik heb een keer gehad dat een wc in een restaurant helemaal was ondergepoept, echt aso en ranzig ook op de vloer/bril. Toen heb ik het personeel gewaarschuwd, maar zij dachten 100% dat ik het had gedaan :sweat_smile:

1 like

Ik zat in een Qbuzz en die hebben dus volledige autogordels. Zat gewoon net zoals in de auto.

Ik breng het gewoon zelf naar de papiercontainer, ik vergeet altijd wanneer ze langs komen voor papier

Ken je ook Jeroenen die niet typisch Jeroen zijn?

• Ja eentje
  • Ja meerdere
  • Nee
  • Ik ken uberhaupt geen Jeroen

0 stemmers

2 likes

Die hele nieuwe lelijke hebben die gordels en volgens mij ook nog een ouder type qbuzz maar hier hebben de meeste qbuzzen, nieuwer dan het oude type, alleen een gordel rond de heupen.

1 like

ja een familielid heet Jeroen maar is echt geen jeroen, was vroeger echt zo’n bad boy met veel uitgaan en chickies en deed ook geheimzinnige zaken met drugs, nu is ie vrachtwagenchauffeur :+1: wel een jongen met een gouden hart al klinkt dat dubieus na deze beschrijving

4 likes

Ik ken 2 Jeroenen (Jeroens?) die totaal anders zijn maar beide toch absoluut voldoen aan Jeroen.

2 likes

Kon deze vraag niet vinden maar de zoekfunctie beflikkert me vaker dus anders sorry.

Is jouw partner een Jeroen? Eerlijk zeggen!!! Anoniem

• Ja, daar kan ik echt niet omheen
  • Eerder wel dan niet
  • Ik twijfel
  • Eerder niet dan wel, maar helemaal ontkomt hij/zij/hen er niet aan
  • Nee, écht totaal niet

0 stemmers

En nu niet anoniem

• Ja, daar kan ik echt niet omheen
  • Eerder wel dan niet
  • Ik twijfel
  • Eerder niet dan wel, maar helemaal ontkomt hij/zij/hen er niet aan
  • Nee, écht totaal niet
  • Zeg ik niet

0 stemmers

Ik spoelde door maar het ging niet weg en toen had ik paniek haha

wat vind je van douchen?

• fijn, gewoon lekker
  • fijn, van tevoren heb ik geen zin maar eenmaal bezig wil ik er niet meer uit
  • neutraal
  • niet fijn, echt een verplichting

0 stemmers

soms echt het lekkerste ooit (na stranddag of everything shower) en soms zooooo geen zin hahaha (vooral in de winter als mn badkamer verder koud is :cold_face:)

14 likes

Douchen doet soms echt wonderen bij mij :grin:

6 likes

ik kan er echt uren tegenop zien want vind het gewoon teveel handelingen en teveel gedoe. Maar als ik er dan onder sta wil ik er ook niet onderuit, want ja, dan ook teveel handelingen en teveel gedoe :cry:

13 likes

Ik heb echt een tyfus hekel aan mezelf afdrogen.

19 likes

IK OOK!!!

3 likes

Hangt bij mij ook van het seizoen af, als het echt koud is in mijn badkamer wil ik nooit meer onder de douch vandaan in de winter

In de winter klappertanden en zo snel afdrogen dat mijn huid pijn doet en met druppels op de rug in m’n kleren schieten :joy:

1 like

Ik ga meestal gewoon op bed liggen met mijn handdoek hahaha