In de winter ga ik eerst naar beneden met vaak 2 dikke badjassen over elkaar aan en doe ik de verwarming aan, zodat het in de badkamer lekker warm wordt. Anders kan ik die koelcel gewoon niet instappen
. Na het douchen zsm mogelijk afdrogen en weer die dikke badjassen over elkaar aan. Ik zou willen dat ik geen probleem had met 's ochtends niet douchen. Maar ik voel me niet fijn als ik zonder gedoucht te hebben de deur uit moet.
Same of met een badjas aan
en als ik haast heb dan gebruik ik mijn föhn
Ik kon hier als kind al om moeten huilen. We hadden een badkamer zonder verwarming (en ĂŒberhaupt maar 1 kacheltje in huis) en de handdoeken waren zo hard. En dan daarna had ik het zo koud en moest ik met van die klamme voeten een pyjama aantrekken en dan met die klamme voeten over een vloer met dierenharen lopen.
Kan nog steeds wel huilen van de herinnering aan hoe dat voelde ![]()
(Heb nu een warme badkamer, perfecte handdoeken en geen gore vloer. Haat afdrogen nog steeds).
Denk eigenlijk dat de meeste mensen afdrogen maar een vervelend klusje vinden. Hoevaak mn zus vroeger wel niet heeft gezegd âje hele rug is nog nat.â
Vind jij jezelf afdrogen vervelend?
- Nah beetje
- Ja
- Ik ben een freak ik vind het leuk!
0 stemmers
Ik heb er vooral een hekel aan omdat het zo lang duurt tot mijn haren droog zijn erna. Fohnen vind ik ook echt een verschrikkelijke klus.
Mijn haar zit duidelijk beter én wordt minder snel vet als ik je föhn, maar daar zie ik altijd zoooooo tegen op dat ik ook tegen het douchen op zie.
Maar het scheelt echt zo erg in warmte als je je afdroogt in de douche zelf. Dus je handdoek meteen binnen handbereik, dan blijf je lekker warm, ook zonder verwarming.
Wordt het minder snel vet? Wow hoe werkt die lifehack
Ja ik merk dat ook! Ik heb het idee dat als je je hoofdhuid goed droog föhnt dat het dan minder snel talg aan maakt ofzo?
Nouja leuk is een groot woord, maar ik heb gewoon geen gevoelens over mezelf afdrogen
Geen idee, maar het werkt bij mij echt!
Ja dit. Aan de lucht drogen ziet er werkelijk niet uit bij mij. Vet, droog, pluizig en plat tegelijk.
Maar ik vind föhnen dan weer heerlijk dus verder vind ik het niet erg haha. Het is meer het haar wassen zelf wat ik zo lang en omslachtig vind. Of als ik te weinig tijd heb om goed te föhnen.
Is er al een duidelijke definitie van een jeroen?
Als je haar nat is blijft je haar op je hoofdhuid plakken waardoor talg er makkelijk bij kan zeg maar. Als je het föhnt komt je haar van je hoofdhuid af waardoor de talg van je hoofdhuid er iets minder makkelijk bij komt. Kan dus net een klein verschil maken inderdaad.
Heb je wel eens dat je in een andere stad of dorp bent en de sfeer/mensen en kleine dingetjes je heel erg doen denken aan je eigen stad?
- Nee
- Ja soms
- Ja vaak
- Ja eens
0 stemmers
ja de meeste brabantse steden hebben wel overeenkomsten qua sfeer, cultuur en mensen
True.
Ging gister van zuid-Holland naar Brabant en dat was 15 minuten ofzo en ik voelde gewoon ZO duidelijk toen we in Brabant waren. Zeker op een zondag.
Maar er hoeft geen link te zijn. Ik was in Zaltbommel en dat (heb het over de vestingstad dan, geen idee buiten het centrum) is sfeeritueel bijna helemaal Utrecht, gemixt met een heel klein beetje spirit of Brabant (ligt het ook niet). Dacht echt zo vaak âdit hadden mân buren kunnen zijnâ als ik langs een huis liep. Was uncanny bijna.
waar zou je het liefst willen wonen? zag weer eens een domme amerikaan (bijna een pleonasme vgm) op twitter dus ben benieuwd. je bent wel gewoon jezelf dus niet ineens een beroemdheid ofzo
- eindhoven
- tokyo
- new york
0 stemmers
New York lijkt me leuk voor een paar weken/maanden, maar ik zou er geen toekomst op willen bouwen
Als ik heel rijk was dan zou ik zeker in New York willen wonen.