Stel je persoonlijke vraag #59

Jaren 70 bungalow/villa vibe met veel warm hout en glas :heart_eyes:

23 likes

Heb je een goed voorbeeld van nieuwbouw in Belgiƫ?

Nee dat heb ik niet.

Omg, ik dacht dat dit beter geworden was, want de standaardroute naar mijn Belgische oom en tante vanaf mijn ouders is echt goed opgeknapt tegenwoordig, maar was afgelopen twee weken twee keer in Belgiƫ op andere plekken (zowel Vlaanderen als Walloniƫ) en het is gewoon nog steeds grotendeels rampzalig? Mijn arme autootje had het echt zwaar te verduren

5 likes

Haha ja nouja ik zei al ik wil niet haten want dat is flauw. Maar zelfs met een nieuwere auto kan je aan de banden horen dat je in belgie rijdt :grimacing: hopelijk heeft je autootje het overleefd.

1 like

:joy: wat bedoel je?? zie je niet dat het in de architectuurstijl van Brooklyn New York is!!!

Moet wel zeggen dat ik echt veel woningen in m’n wijk relatief mooi vind qua architectuur, aan de voorkant tenminste… de achterkant van al die woningen is echt helemaal niets aan gedaan, heel lelijk :joy: dat is misschien wel opperkitsch? Echt zo’n faƧade

5 likes

Hier zou ik dus wel graag een voorbeeld van willen zien als je dat hebt?

2 likes

54 likes

Speel jij Murdoku?

• Ja is leuk
  • Wel geprobeerd maar is stom
  • Nee wil ik wel
  • Nee hoef ik ook niet

0 stemmers

Wat sowieso opvallend is is dat er minder regels zijn, dus allerlei stijlen doorelkaar. Dat kan leuk zijn, maar ook heel lelijk.

Daarnaast veel donkergrijs en kil. Ook vaak een rare steensoort met veel kleuren doorelkaar die je in NL weinig ziet (misschien Limburg). Ik vind het vaak kil en soms wat kitscherig met veel grijs wit en lelijke hekwerken. Hieronder wat voorbeelden. Ik vind niet direct een foto van een hele wijk:

1 like

Wat voor melk heb jij standaard in huis?

• Geen
  • Koemelk
  • Kokosmelk
  • Amandelmelk
  • Havermelk
  • Rijstmelk
  • Sojamelk
  • Rauwe melk
  • Andersoortige melk

0 stemmers

2 likes

Ben jij knap?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je dat belangrijk?

• Ik vind mezelf niet knap en dat houdt me niet bezig
  • Ik vind mezelf knap en dat houdt me niet bezig
  • Ik vind mezelf niet knap en dat houdt me bezig
  • Ik vind mezelf knap en dat houdt me bezig

0 stemmers

Merk je daarin een mentale shift van 20er naar 30er jaren?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee
  • Ik ben ouder dan een dertiger en merkte de shift na mn dertiger jaren

0 stemmers

2 likes

Ik vind mezelf knap in de spiegel tot ik mezelf op foto’s zie :clown_face:

44 likes

Opzich val ik nog niet uit elkaar :stuck_out_tongue_winking_eye: maar als ik kijk naar foto’s in my twenties had ik nog wel echt een babyface

3 likes

Autocorrect maar ik bedoelde een mentale shift als in hoe je jezelf accepteert, niet hoe je er anders uitziet tov je jongere jaren.

2 likes

Ik vond mezelf knap tot ik een prednison hoofd en lijf kreeg

1 like

Love it! Ik denk wel, wie gaat al die ramen lappen. Want dat gaat toch zo smerig worden haha. Er zijn sowieso enorm veel dingen waar je ineens aan moet denken. Wij kregen ook een huis als voorbeeld en echt het leek wel een schoenendoos. En meerdere varianten schoenendoos huizen. Zal wel makkelijk bouwen zijn.

1 like

Ik ben ouder dan een dertiger, maar merkte de shift eind twintig/begin dertig.
Het houdt me wel enigszins bezig, in die zin dat ik het toch nog altijd fijn vind om te horen dat andere mensen me ook knap vinden, ook al hecht ik zeker veel meer waarde aan wat mensen van mijn persoonlijkheid vinden dan van mijn uiterlijk. Maar het zit er wel echt ingebakken dat ik toch altijd nog erg vrolijk wordt van 10 jaar jonger geschat worden bijvoorbeeld

7 likes

Same… had echt onderschat hoeveel moeite ik zou hebben met die verandering. Ben nog elke dag blij dat de medicatie zijn werk heeft gedaan maar hoop toch heel erg dat die extra kilo’s ooit nog verdwijnen.

Om heel eerlijk te zijn, knap is bijna niemand. Of ik vind niemand knap. Ik kan nu echt geen knappe mensen uit mn omgeving opnoemen. Ik kan wel mensen mooi vinden maar knap dat is zegmaar 0.5% van de gehele bevolking op de aarde. Ik ben ook soms verbaasd als ik in een date topic oid. Lees ā€œhij is superknapā€. Dat is niemand?