Stel je persoonlijke vraag #59

Het is echt heel heftig helaas. Ook alle andere bijwerkingen haat ik. Hoop dat we allebei weer in een staat komen waar we ons goed bij voelen.

Het gaat wel wat beter maar het verlies van haar wat ik door andere medicatie gehad heb vond ik ook zo erg. Ben daar al jaren geleden mee gestopt en het is nog steeds niet zoals het was.

2 likes

Kan je nu direct een nederlander opnoemen die je echt knap vindt?

• Nee
  • Ja meerdere
  • Ja 1

0 stemmers

@Zemraluani vertel me wie?

Oh joh zoveel.

Ik vind Geraldine van vroeger BNN echt een heel mooie vrouw, heeft echt een heel fijn gezicht en leuke ogen en een lach vind ik. Maar dat komt ook omdat ze heel naturel is.

Ik vind Sophie Hilbrand dus ook echt een knappe vrouw, maar vooral in bewegend beeld, zij heeft zo’n kwajongensblik die ik als ik lesbisch was niet zou kunnen weerstaan denk ik haha.

Katja Schuurman uiteraard, die is altijd knap.
Ik heb een beetje een black-out want sowieso nog veel meer vrouwen, maar ik hou niet van influencers, die vind ik meestal niet knap.

Edit: Veronica van vroeger van tmf? Beeldschoon. Oh Romy Moneteiro zag ik een keer van dichtbij in het echt en die is ook BIZAR knap. Ik vind Holly Brood ook heel mooi.

Edit edit: ik vind Estevana ook heel mooi. Wajo ik noem allemaal blonde mensen ook, ik vind echt heel veel vrouwen mooi.

19 likes

Caroline de Bruijn (van gtst), ik vind haar echt met de jaren knapper geworden.

En nog wel meer maar zij komt wel als een van de eersten in me op haha

21 likes

Ik kom er zelf niet zo snel op. Is niet per se dat ik mensen niet knap vind. Maar als ik zie welke namen hier worden genoemd, denk ik ook wel: ja eens!

1 like

Ik denk dat ik er een andere benaming voor heb? Bijvoorbeeld monica geuze vind ik een mooie vrouw. Ik vind dan knap echt next level? A la cindy crawford.
Katja schuurman vind ik ook idd een mooie vrouw.
Holly brood is mn moeder verliefd op, hele mooie vrouw idd. Maar ja, ik noem dat nooit knap, ik vind dat zo overdreven klinken.

2 likes

Het is maar een woord, het leven hoeft niet zo afgebakend te zijn.

We hoeven vrouwen niet te plaatsen in een vijver met daarin alleen de 0.000000001% allerknapste vrouwen ter wereld (volgens wie? Er is ook geen officiële jury) die dan officieel knap genoemd mogen worden. Dat is echt een zelfgekozen mentale gevangenis.

18 likes

Noooo, je werd toch veel eerder “mooi meisje” genoemd dan “knap meisje”. Iig, knap is wat ik heb geleerd “model achtig”. Catwalk gedoe en dan ben je knap.

1 like

Jo ik lig er niet wakker van haha

Trouwens de dochter van cindy crawford lijkt nu echt precies op haar. Bijna eng gewoon.

• Ja leuk om te zien
  • Geen mening

0 stemmers

Ook in de reacties dat ze teveel op haar leek. Omg. Sorry ik lijk teveel op mijn moeder.

2 likes

Ze lijkt meer op haar vader, ze mist de ogen van haar moeder en daarmee de uitstraling. Haar broer lijkt veel meer op Cindy.

Op wie lijk jij meer qua uiterlijk?

• Mn moeder
  • Mn vader
  • Geen idee

0 stemmers

1 like

welk woord vind je sterker/meer next level? ik vind mooi juist meer engelachtig en knap wat laagdrempeliger

• mooi
  • knap

0 stemmers

1 like

De moeder van m’n vriend had me zo’n boek opgestuurd, echt lief. En ik vind het echt wel lekker om iets low-keys op papier te doen soms (ik heb ook Zweedse kruiswoordpuzzels geprobeerd maar das na een werkdag echt ff te moeilijk hoor)

2 likes

Je noemt wel alleen maar vrouwen op…

7 likes

hahah :nail_care:
Ik wilde idd Afellay of Frenna ofzo noemen maar we gingen een andere kant op

2 likes

Ik vind knap iets meer conventioneel aantrekkelijk impliceren, mooi voelt wat subjectiever.

Ik vind mezelf wel mooi maar niet heel knap? :sparkles:

10 likes

Ik vind knap een beetje lastig omdat het “vroeger” (of tenminste in ouderwetse boeken / volgens mijn oma) meer ging over iemands intelligentie

1 like

Naar mijn idee is de nieuwbouw (als in uiterlijk) wel redelijk hetzelfde als in nederland. Het grote verschil lijkt te zijn dat er in nederland hele wijken en daarbij horende infrastructuur en voorzieningen worden neergezet en in belgie worden er her en der gebouwen neergezet zonder een groter geheel in gedachten.

4 likes