Stel je persoonlijke vraag #59

Ik heb de lompe bouw en motoriek van mijn oma (vaders kant), echt als kind al. Keek een keer een video van haar op vakantie en hoe ze loopt, compleet onhandig haar koffer aan het uitpakken was en als een zoutzak aan tafel zat. That’s me :sob:

Qua gezicht en innerlijk lijk ik gelukkig wel steeds meer op mijn moeder en dat is een mooie vrouw hahaha. Kleine redding :pray:t2:

1 like

Oh ik dacht oprecht dat dat de vraag was. Mijn originele vraag was wel alleen bedoelt vanuit vrouwelijk oogpunt.

Maar ik vind ook alle Nederlandse mannen lelijk, is echt m’n grootste trots dat ik nog nooit een Nederlandse man heb geneukt! :star_struck::star_struck::star_struck:

Wacht even een poll:

• Ik heb helaas wel met een nederlander geneukt
  • Ik ook nog nooit! (Telt wel alleen als je wel seks hebt überhaupt en specifiek met mannen anders is het te makkelijk)
  • Ik neuk in het jaar 2026 nog steeds met een Nederlandse man! (Waarom?)

0 stemmers

2 likes

haha k vind mannen ook zo saai qua uiterlijk dat het ook niet in mij opkwam hoor. überhaupt als het over mooi/knap/aantrekkelijk vind. mannen zijn zo irrelevant in mijn leven (op wat familie enz na dan) dat ik ze als een soort opvul npcs zie en een beetje vergeet dat ze verder bestaan eigenlijk

8 likes

Vind jij Coco eerder een huisdieren naam of een kindernaam?

• Coco is een huisdier
  • Coco is een kind

0 stemmers

Ja met 1, in 2018. Het was een moeilijke tijd en daarom vraag ik om vergeving. :innocent:

3 likes

Ik weet dat jullie amerikanen haten maar soms zijn ze best heel aardig hoor. Volgende week passen we op een kat die “betty” heet.

• Naam voor een bejaarde kat
  • Leuke naam
  • Geen mening

0 stemmers

Zie jij hier een verband?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik ga ervanuit dat Betty’s baasjes Amerikaans zijn, en anders Betty de kat zelf. Mijn kat was ook Amerikaans, die was luid en opdringerig, maar heel aardig.

5 likes

Nee sorry liever lelijk Belgisch huis dan Nederlandse eenheidsworst (frikandel waarschijnlijk)

5 likes

love dit haha

Als Belg wel iemand die half Nederlands, half Nigeriaans was en ook niet Nederlands klonk dus ik oordeel dat die niet meetelt.

Haha sorry ik zie zelf ook niet een verband. Maar in de zuidelijke staten van de vs hoor je die naam vaker volgens mij. Ik vind het echt zo’n oma naam. Maar wat kan een kat het schelen.

De naam van je huisdier:

• Boeiend, hoe gekker hoe beter
  • Beetje belangrijk
  • Gewoon wel belangrijk

0 stemmers

1 like

Vind meer van die grappige namen gewoon kut dus beetje belangrijk dat je ze wel een beetje normale naam geeft

22 likes

Hij heeft het toch niet door. Al had ik hem Klootzak genoemd dan had hij dat nog leuk gevonden

3 likes

Hahahhah ik ken echt een hondje dat Klootzak heet

1 like

Ja, zijn echt alleen maar sneue losers zonder humor die hun huisdieren denigrerende namen of scheldwoorden als naam geven.

Een gewoon grappige naam of schattig iets vind ik wel gewoon kunnen.

32 likes

Dat je je cavia Pompom noemt, boeit mij nul. Maar ik trek wel de grens bij etenswaar. Je noemt je kat niet Frikandel, ook als is het een kroegkat

1 like

Coco is een parkiet

6 likes

Of een chihuahua!

2 likes