Jaaaaa met zo’n parelhalsband ![]()
Coco is helaas een kind, krijsend in de tuin.
Gecondoleerd met je rust
Ach ja het zal zo wel bedtijd zijn en een dag niet geërgerd is immers een dag niet geleefd ![]()
Ah ja e is wel een soort van grens. Mn vriend wil de kat dus jack noemen, dat vind ik veel te stoer, ik wil ollie, maar dat is miss weer suf. Idd namen als frikandel? En klootzak ja, eh nee
Maar ik las hier wel weer over de naam oma en sorry ik vind dat grappig ![]()
Je kat noem je opa of oma:
- Kan echtniet
- Beetje grappig
- Ik ga voor een andere naam
0 stemmers
Ik moet dan gelijk denken hoe dat op mijn werk zou gaan. Zo heel droog tijdens de overdracht:
“Klootzak is een mannelijk gecastreerde Maltezer van 7 jaar oud. Klootzak werd op maandag aangeboden vanwege anorexie gedurende 2 dagen. In Klootzak zijn bloedonderzoek bleek…” etc. etc.
Oeh heerlijk dit! Op m’n werk moet ik ook altijd wel een keer ‘klagen’ op een dag. Als ik dan een opmerking ofzo krijg is m’n antwoord standaard: ‘Een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd’. Collega’s die mij niet zo goed kennen hebben dan een blik alsof het licht brand maar er niemand thuis is.
Als millennial vind ik dat heel erg saaie millennial ‘humor’.
Haha kijk de kat heet buurman! Oma! Hufter! Mevrouw de Vries! Hahaha en dan hoor je zo van “niet aan mij likken Mevrouw de Vries!” Hahah humor! Of “buuuuuuuuuuuurman, kom biiiiiiiinen”
Echt LMAO IJBOL rawr I’m a dinosaur
Snap met dit soort dingen waarom Gen-Z van ons walgt.
Wel Nederlandse mannen maar nog nooit een blonde ![]()
Op de kinderboerderij van de camping 2 varkentjes de een genaamd Spekje en de ander Lapje. Vind dat echt walgelijk eigenlijk.
Ja die linksonder vind ik echt typische Belgische bakstenen. Zie zo vaak een mooi huis qua vorm en dan hebben ze zulke stenen en 9/10 keer een grijze voordeur. Geeft het meteen zo’n goedkope uitstraling.
Beter dan Anaaltje waar @sjem op heeft gepast (volgens mij?).
De dierenarts vertelde laatst dat zij een klant hebben waarvan ze de dierennamen niet durven te noemen. Normaal roepen ze het dier binnen of als je bezoek komt bellen ze de opname met iets van “de baasjes van Coco zijn er”. Bij hem bellen ze “meneer X is er voor zijn Hond” of meneer X kan binnen komen.
Kan het niet echt een flag-kleur geven, maar zou wel beledigd zijn. ![]()
Meteen uit
Voor de mensen die een Dyson steelstofzuiger hebben, is het het geld waard?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voldemort?
Ik vind een steelstofzuiger het wel waard voor erbij, maar de vraag is of het per se een Dyson moet zijn. Ik vind de ‘budget’ versie van ze poep, dus je moet wel vanaf een bepaalde (duurdere) versie kopen wil hij goed zijn. Alleen geen idee of je dus dan veel meer geld kan besparen door een ander merk te kopen, en dan desnoods sneller een nieuwe te halen.
Edit: als enige stofzuiger zou ik dus sowieso nee zeggen.
Ik vind de zuigkracht ondermaats ten opzichte van mijn oude Miele stofzuiger (met draad), maar ik pak de Dyson er wel sneller bij omdat 'ie zo licht en draadloos is.
Oh waarom, mis ik iets?