Een vriendin verliezen lijkt me ook zo heftig en ik had pas laatst een keer op een avond met 2 vriendinnen het besef dat ook 1 van hen/ ons zou kunnen overlijden. Ik weet niet waarom maar dat besef had ik daarvoor nog nooit gevoeld. Terwijl mijn partner al meerdere leeftijdsgenoten is verloren.
Voelt soms niet gepast oid maar mān kickbokstrainer waar ik 1 of 2 keer per week 1-op-1 (of 1op2of3) mee trainde is plotseling overleden⦠drie of vier jaar geleden? En ik voel daar regelmatig nog verdriet over en ik mis hem.
Ach⦠dat is toch ook heel verdrietig?
Ik kan echt nog steeds verbaasd zijn dat mensen gaan trouwen/kinderen krijgen terwijl ik ook makkelijk al in een tweede huwelijk had kunnen zitten
(bij wijze van dan, zelfde leeftijd)
Ja het is best wel een heel erg persoonlijke en intieme relatie ofzo als je met elkaar traint? Maar toch voelt het soms niet in proportie want ik trainde pas een jaar oid met hem? Maar goed, het is gewoon heel verdrietig ja ![]()
Ik heb na 13 nogsteeds het idee dat mensen me eerder als de oppas zien
Ook dat ik verantwoordelijk ben voor iemand op de middelbare school?? Heel raar.
Na 13 jaar of na 13 kinderen?!?! ![]()
Ik doe het al 9 jaar zonder beste vriendin en ik kan je vertellen, dat went echt nooit. Vooral omdat we heel jong waren. Het idee dat ik haar nooit meer terug krijg in mijn leven kan echt nog mijn hart breken.
Hahaha godzijdank 13 jaar (en twee kinderen)
Heb jij een aangetrouwde oom die jou net iets te lang aankijkt of je op een andere, gelijkaardige manier ongemakkelijk doet voelen?
- Ja dat is jammer genoeg een universele ervaring
- Nee mijn ooms zijn geen viezeriken
- Nee ik heb geen tantes of aangetrouwde ooms maar ik wil toch stemmen
0 stemmers
Edit: kut die hoefde niet anoniem te zijn. Nou ja.
Aan beiden kanten van de familie zelfs
. Gelukkig zijn ze allemaal inmiddels gescheiden, dus de walgmomenten worden beperkt tot een minimaal aantal begrafenissen.
Wel alleen aan de schoonfamilie kant gelukkig
Ben blij dat ie nu dood is
Ik heb zoān bloedband oom ![]()
![]()
Op mijn dertiende stuurde hij mij zomaar een album vakantiefotoās met o.a. een foto waar hij top tot teen naakt op te zien was, full frontal. My first dic pic
Maar dat is ook wel echt op veel meer manieren een slechte man, mijn ouder had altijd ruzie met deze broer en inmiddels is er al lang geen contact meer.
Wel een aangetrouwde oom die dingen zegt als āJe ziet er anders uit⦠Iets voller?ā (dit was een paar weken geleden toen ik hem voor het eerst na 4 jaar zag).
Ja maar gewoon een lul is nog iets anders dan een viezerik, effe je eigen polletje maken hoor!!!
Sorry!! Was nog vers.
Ik was van het weekend op een uitvaart en en stond met een vriend te kletsen, toen iemand aan ons vroeg of we de ouders van een van een naaste waren. Diegene die ze bedoelde is 35, ik 38 ![]()
. Ik hou het er maar op dat ze door verdriet niet heel helder kon denken
Ik voel erkenning hahaha. Ik heb zelfs een aangetrouwde oom die dankzij mij een veroordeling heeft ![]()
wat is je favoriete eetmoment?
- ontbijt
- brunch
- lunch
- avondeten
- snacks/tussendoortjes
0 stemmers