Ik mis mijn moeder op bepaalde voor mij belangrijke momenten heel erg of in periodes maar dat is omdat haar dood understated heel onverwachts was. Het slijt elk jaar wel een beetje maar ik kan wel nog steeds denken onder normale omstandigheden zou ze er nu nog geweest zijn en dat voelt vooral heel vervelend/verdrietig. Hoop dat dat een beetje verdwijnt als ze een normale oude leeftijd zou zijn geweest. Mijn vader was al vrij oud toen die mij kreeg dus in die zin er wel vrij jong er al bewust van dat er een kans was dat die niet overal bij zou zijn. Dus dat gemis is sowieso anders maar wel sterk het gevoel dat zijn overlijden niet per se het moment had hoeven zijn dat die er niet meer zou zijn. Maar ook meer vrede ermee omdat ik zag hoe hij nooit meer oprecht gelukkig en zichzelf is geweest nadat mijn moeder er niet meer was.
tung tung tung sahur
- ik weet wat dit is
- ik weet niet wat dit is
0 stemmers
nu denk ik weer aan dat filmpje van die pastoor (denk ik) die zegt ja zo bijzonder, zelfs talen die ik niet ken.
Bombardino Crocodilo ![]()
In welke uitgavencategorie valt voor jouw gevoel een sportschoolabonnement?
- Gezondheid & zorg
- Vrije tijd
0 stemmers
En een lidmaatschap van een sportclub?
- Gezondheid & zorg
- Vrije tijd
0 stemmers
Voor mij hangt het er vooral vanaf of je bij een sportclub vooral gaat voor de gezelligheid of voor de sport zelf.
Ballerrrriiina cappuchiiiinaaa ![]()
ja. mijn nichtje (ook zijn nichtje dus) ging een keer met hem op reis, ze was toen 16 of zo, en toen moest ze hem elke avond voor ze gingen slapen een kus op zijn mond geven
![]()
tralalero tralala
Hoe vaak per dag kijk je op je rekening? (Met je app op je telefoon dus)
- 1x per dag
- Meerdere keren per dag
- Eens in de paar dagen
- 1x per week
- Eens in de twee weken
- Minder dan dat
0 stemmers
aan het begin van de maand heel vaak en aan het eind van de maand durf ik niet meer
ik probeer het te begrijpen maar waarom kijken er mensen meerdere keren per dag? is dat bewust kijken of toevallig voorbij zien komen als je iets met online betalen doet?
Straight to jail.
(Was ze in haar eentje met hem op vakantie of met andere familie erbij?)
Ik werk met potjes vanuit mijn spaarrekening dus kijk sowieso iedere dag wat er de dag erna afgeschreven wordt, soms nog een keer extra om geld voor boodschappen oid op mân lopende rekening te zetten
Ja begrijp ik ook niet. Ik kijk echt bijna nooit? Alleen als ik soms geld moet overmaken ofzo.
Toen ik bij een bank werkte en verantwoordelijk was voor nieuwe proposities sprak ik best vaak klanten om nieuwe ideeĂ«n te valideren, en hier heb ik me zo vaak over verbaasd. Ik hoorde zo vaak dat klanten meer dan 10x per dag keken. âGewoon om de status te checkenâ hoorde ik vaak of âOm te kijken of er al een betaling binnen wasâ (Blijkbaar checken ze dan liever de app dan een melding aan te zetten?)
ja same. ik spaar gewoon een vast bedrag per maand dat automatisch naar mân spaarrekening gaat dus daar hoef ik niks voor te doen, vaste betalingen verder voor huur en auto etc, dus als ik 2x per maand kijk is het veel haha
In tijden dat ik heel weinig verdien(de) keek ik vooral vaak om in de gaten te houden of mijn saldo nog niet 0 was. Want dan mislukken incassoâs en sta je voor lul bij de supermarkt
Ja precies hetzelfde. En ook geen potjes ofzo, lijkt me allemaal maar gedoe, maar begrijp het uiteraard wel als je weinig inkomsten hebt.
Maar dit is wel een luxe positie haha, als je je daar niet druk over hoeft te maken of hoeft te checken hoeveel je nog hebt