Ja dat denk ik ook altijd, geld is toch gelijk waardeloos dan. Mensen gaan dan echt wel winkels plunderen enzo.
Nou nee, ik heb zelf een keer in een soort dreigende situatie gezeten en toen bleek er best een soort netwerk te zijn van welwillenden die je kunnen helpen als je tenminste je portemonnee trekt. Bij natuurrampen ben je natuurlijk allemaal even erg het haasje maar bij conflict/ snel moeten evacueren is cash geld echt handig. Wel net erachter gekomen dat ook ik geen cash geld heb haha
Maar als er een paar dagen een pinstoring oid is, zal er niet gelijk totale anarchie uitbreken maar is wat cash wel handig.
Onweer op de camping, ik:
- Blijf in mijn kampeermiddel
- Ga in de auto zitten
- Ga naar het toiletgebouw, receptie, oid
- Kampeer niet
0 stemmers
Ben je wel eens op een manier gedisst die zo accuraat was dat je niet eens beledigd kon zijn maar het gelijk moest geven?
- Nee
- Een keer
- Vaker
0 stemmers
Ik heb het opgezocht en blijkbaar heb ik al heel vaak mijn leven geriskeerd door gewoon in de tent te blijven. Ik dacht dat het niet zo veel kwaad kon, maar blijkbaar moet je al in de auto gaan zitten als je de donder kan horen? Vooral in Italië heb ik echt heel veel en dichtbij onweer meegemaakt maar vannacht in Nederland eigenlijk ook wel
Een vouwwagen of tent is geen kooi van Faraday, dus niet veilig. Ben een keer toen mijn ouders met de auto weg waren naar het toiletgebouw gerend om daar te schuilen voor het onweer.
Bij mijn jumbo zijn ze juist teruggegaan naar geen zelf scan omdat er teveel werd gejat
. Hier moet je dus verplicht langs mensen (die overigens alleen ‘pinnen?’ zeggen, geen totaal bedrag hallo bedankt fijne dag)
Maar dat is toch ook weer triest dat het zo moet? Jemig, mijn ah heeft meer zelfscans dan de ah xl 1.5 km verderop. Ik ben nog nooit aan de kassa daar ooit geweest.
Ja het maakt het wel allemaal erg onpersoonlijk. Je hebt al hotels en restaurants en zelfs taxi’s waar je zonder menselijk contact naartoe/in kan gaan. Hoe gek is dat eigenlijk.
Het boeit mij echt geen fluit dat ik geen contact heb met kassemedwerkers of hotel recepties, juist lekker rustig en niet dat verplichte sociale doen.
Ben eeuwig dankbaar dat ik medicatie uit de kluis kan halen. Wat een gezeik daar altijd aan de bali. Boodschappen boeit me ook echt geen hol. Maar zoals een hotel hmm
Ja jou boeit het niet maar voor veel mensen is het een van de weinige sociale contacten op een dag. Dat vergroot de eenzaamheid.
Ik vind het ook chill. Net als in de horeca, heerlijk om dan via een qr code het menu te zien en te betalen en dat ze het alleen maar komen brengen.
Ohhh ja apotheek is wel echt de uitzondering vind ik, maar dat kwam ook door beperkte openingstijden en lange wachttijd bij de apotheek vaak haha
Mijn ervaring met apothekers is
- Zijn meestal onvriendelijk
- Neutraal
- Zijn meestal vriendelijk
- Ik kom er nooit
0 stemmers
Is dit in de afgelopen jaren veranderd?
- Ja minder vriendelijk geworden
- Ja vriendelijker geworden
- Geen idee, ik merk geen verschil.
0 stemmers
Meestal vriendelijk maar wel vaak een beetje vreemd (in het contact).
Oh ik vind dat dus zo armoedig. Tenzij het dus om een fastfood achtig concept gaat vind ik juist die interactie en service onderdeel van lekker buiten de deur eten.
Alleen een QR menu ipv papier vind ik al stom. Ergste vind ik sommige ijssalons hier waar er dan 2-3 mensen achter de balie staan, en heel de winkel is leeg en dan moet ik bij de bestelzuil m’n ijsje bestellen haha.
Idd. Uit eten gaan is toch extra leuk als er een leuk iemand in de bediening werkt? Voegt echt wat toe vind ik.
Totdat je een kamer vol beestjes hebt en het telefonisch moet afhandelen. Die manager/beheerder kotm niet langs, stuurt een schoonmaker die geen engels spreekt.
Echt helemaal haat aan dat soort hotels. Ze zjn ook niet goedkoper en de service is alleen maar slechter.
Dit!!! Juist bij uit eten gaan wil ik even niet op mijn telefoon zitten en gezellig met elkaar zijn.
En ik vind het vaak leuk om aan de bediening te vragen wat zij zouden aanraden of zo