Haha jij woont in N denk ik?
Ik heb ook nog een stapel hemdjes van de Primark, toen de eerste winkel open ging in Nederland en ik daar met mān gelamineerde ov-kaart naar toe ging. Witte hemdjes met een kant randje en spaghettibandjes, 2 voor ā¬3 geloof ik, die zijn nu echt niet meer mooi wit, maar ik draag ze nog steeds graag in de winter onder kleding.
Ik heb de sokken die ik tijdens mijn bevalling in 2013 droeg nog, en die waren toen niet nieuw. Een hele set is het, 4 paar en draag ze nog allemaal. Ook heb ik nog wat hemdjes van de v&d die ook ongeveer zo oud zijn.
Ik had tot 5 jaar geleden een korte broek die ik op mijn 16e had gekregen en dus bijna 20 jaar is gedragen ![]()
Ook heb ik een aantal jaar geleden pas de strings uit mijn puberteit weggegooid ![]()
ik weet niet of het telt als kledingstuk maar ik draag al bijna 20(!) jaar dezelfde teenslippers van ipanema. ik weet nog dat ik ze al had toen ik naar de middelbare school ging in 2007. tegenwoordig draag ik nooit meer open schoenen dus ik gebruik ze niet heel intensief maar ik trek ze wel nog steeds aan als ik ga sporten, ff snel naar buiten enz.
Ik weet niet of dit een flex is of goor. Maar ik heb nog een string die ik al op de middelbare school droeg. K ben nu 39 ![]()
Ooit bij de bijenkorf gekocht.
Wel alleen als ik 100 jaar niet gewassen heb, of nja wel voor de kids en niet voor mij, en t eind in zicht komt
Hemdjes van de Hema, die heb ik denk ik al meer dan 20 jaar? Draag ze nog steeds elke dag in de herfst en winter.
Ik heb mijn eerste string ook nog, en past zelfs nog. Maar meer uit nostalgische overwegingen (wat een overwinning dat ik eindelijk een string mocht!), draag hem niet meer.
Wow crazy en ik maar per seizoen meerdere slippers van havaianas kopen en ik blijf ze kopen omdat ze zo lekker zitten en ik eigenlijk vier maanden lang alleen maar dat draag.
Ik heb nog wat basic hempjes van de h&m die ik al op de middelbare droeg en die draag ik nu soms nog en bij mijn ouders thuis liggen nog onderbroeken van de midddelbare die ik soms aandoe als ik daar blijf slapen en geen ondergoed mee heb.
Huh haha gaan havaianas bij jou zo kort mee? Bij mij ook jaren, alleen ik heb zoān sandaal havaianas gehad en ik gleed uit over een rots en toen knapte dat rubber om mn enkel⦠maar voor de rest snap ik niet hoe je meerdere moet kopen
Ik gebruik ze wel intensiever dan gemiddeld denk ik. Ik heb bijvoorbeeld ook machu Picchu en verschillende vulkanen er mee gelopen (vind dus eigenlijk dat ze me moeten sponseren maar ja ben geen influencer dus dat feest gaat niet door) en Deze zomer heb ik twee paar aangeschaft, ƩƩn met dunne en dikke bandjes (voor hikes) en die zijn nog steeds in tact! Denk vooral dat ik te lang de dunne bandjes heb gekozen omdat ik die het mooist vond en dat dat mijn fout was.
Een hoodie uit 2008 die ik kreeg toen ik ergens werkte die ik nog steeds thuis draag als het koud is, echt een topding, nog steeds zacht van binnen ook.
Een paar havaianas die ik in 2007 in Budapest gekocht heb omdat we naar het badhuis gingen en ik geen slippers had meegenomen, die draag ik tegenwoordig ook weer elke week als ik ga zwemmen, doen het nog prima.
En een zwarte fluwelen jurk van mijn moeder die ik een jaar of 25 geleden heb āgeleendā en nog steeds elke kerstperiode wel een keer naar een borrel/feestje draag. Jurk is van eind jaren tachtig, maar tijdloos ![]()
Meestal knappen de bandjes bij mij, maar ik heb ook een keer gehad dat de zool gewoon versleten was en er op een gegeven moment gewoon extreem dus was/een gat in zat. Bijna 20 jaar oude havaians is voor mij echt een utopie.
Bij mān vriend was na een maand de zool al bijna helemaal versleten. Echt bizar. In mn hoofd blijven havaianas juist jaaaaren goed
Ik heb ook een spijkerbroekje van de primark dat ik al minimaal 15 jaar heb volgens mij? In ieder geval gekocht rond de tijd dat Michael Jackson dood ging. Ik heb het zelfs aan nu
Ik heb een donkerblauw vestje/jasje met rits, was ooit militaire stijl met gouden knopen, maar die zijn er inmiddels vanaf. Ik heb hem in 2005 gekocht in een vintage winkel. Hij ziet nog steeds goed uit, dat soort kwaliteit maken ze niet meer.
Sportkleding van de h&m is wel onverwoestbaar zeg. Ik draag ook nog mijn sportbh uit 2012 (besef me nu pas dat dat misschien wel heel goor is
). Heeft al honderden wasbeurten overleefd
Ik draag vandaag toevallig een spijkerjasje van de V&D waarvan ik dacht dat het wel mee viel hoe oud het was, tot ik me bedacht dat die al meer dan 10 jaar failliet zijn.
En ook hier nog een sportbroek van de h&m uit 2010 ongeveer. Dat lukt me met nieuwe sportbroeken echt niet meer.
waar denk jij als eerste aan bij adela
- de zangeres
- franciska de vriendin van michel
- ik ken allebei niet
0 stemmers
Hey Adela, jij kent mij vast nog wel
Hahaha ja nu je het zegt, die sportbeha gebruik ik ook nog! En mn nike sportsokken komen ook uit 2012. Gaat gewoon niet kapot