Ik heb eigenlijk best veel kledingstukken die al heel oud zijn en ik nog draag. Mijn kledingkast puilt ook echt uit en dat is niet omdat ik nou zo extreem veel koop maar ik kan echt heel slecht dingen weggooien.
Wat echt goede kwaliteit is zijn de sokken van de H&M. Ik had deze sokken al op de middelbare school en ik heb in 2008 eindexamen gedaan. En sinds vorig jaar heb ik regelmatig ineens een gat in mn sok dus ze zijn ook wel min of meer tegelijk versleten maar echt bizar hoe lang die mee zijn gegaan. Heb vorig jaar ongeveer dezelfde gekocht maar ik merkte meteen al dat ze er op het plaatje hetzelfde uitzien maar dat ze van heel andere materiaal zijn en veel dunner. En ik heb ook een onverwoestbare sportlegging van de H&M wat mijn meest gedragen legging is en die ik al sinds zeker 2015 heb (maar misschien nog wel langer). Waar andere leggings van dure merken allang versleten zijn is deze still going strong.
Overigens heb ik mijn handdoeken van de V&D ook al sinds 2008 en die zien er ook nog steeds perfect uit.