Stel je persoonlijke vraag #59

Het gaat om een campingkaartje, dus die ging last minute bij vrienden staan op een festival waar je anders sowieso gratis kampeert. Ik zou dan ook niet aanbieden toch te betalen. Wij hebben elk jaar wel mensen die last minute aanhaken op de groepscampingplek. Dat geld ga je toch niet eerlijk zitten verrekenen, maar wij hebben ook geen wbw voor een meerdaags festival (vind het daarom mega kut dat alles op pinnen over is)

1 like

Wat ik hiermee zou doen hangt vooral af van de financiële situatie van mezelf en die vriend. Als 105 euro geen significant bedrag voor mezelf is zou ik denken: laat maar zitten. Maar als dat voor mij wél veel is om te missen en voor die vriend niet zo, dan zou ik even persoonlijk contact met die persoon opnemen.

1 like

Heb je weleens in een tiktokrij gestaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat vind je ervan dat er - nu al- kruidnoten in de winkels liggen?

• Boeit me niet
  • Prima
  • Niet prima

0 stemmers

Hier ook een sportbroek van de H&M die ik al zeker 12 jaar heb en nog wekelijks draag. Is echt m’n lievelings, hij blijft mooi en schijnt totaal niet door. Echt jammer dat ze niet meer zulke goede sportbroeken maken naar mijn idee.

2 likes

Dat er “nu al” kruidnoten in de winkel liggen vind ik echt net zo boeiend als dat er potten pindakaas en tomaten in de winkel liggen.

16 likes

oh ik ging er vanuit dat de entree voor lowlands daarbij inbegrepen zat, dat verandert de zaak wel

3 likes

Luisterde jouw moeder naar Enya in de 90’s?

• Ja
  • Nee
  • Wie?

0 stemmers

2 likes

M’n zus wel.

Oh, ik snap het! Ik dacht aan een groepsticket maar dat is dus iets anders dan de groepscamping

@babushkababy
En Sade, Kate Bush, O’Connor, Massive Attack. En ik hou er ook wel van om eerlijk te zijn :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Mijn moeder niet maar ik wel.

7 likes

Haha heb ik toevallig nu zelf opstaan :see_no_evil:

@Flamoes jaaa love it

4 likes

Ja heerlijk op m’n wandeling. Kan er dan in de juiste bui helemaal emo van worden haha.

7 likes

En mijn vader nog meer

4 likes

Kate Bush en Sinead zijn toch niet vergelijkbaar met Enya?:sob:

3 likes

En Sade ook niet :joy:

3 likes

Geen idee, maar ik wel. En nog steeds wel eens. En iedereen en zn moeder heeft wel eens only time van enya gehoord op een uitvaart :joy:

Oke niet helemaal hetzelfde maar luister je wel eens hans zimmer of ludovico einaudi?

• Ja mooi
  • Nee niet mn ding
  • Wie?

0 stemmers

Ik heb het idee dat er bij ons 24/7 een buena vista social club cd opstond, Chan Chan is het eerste nummer dat ik me herinner als ik aan muziek denk

• Mijn ouders waren ook fan ja
  • Mijne niet
  • Ken het niet (luister het ff, echt chille muziek)

0 stemmers

3 likes

@Sade
Oh ik vind het wel dezelfde vibe en heb ook wel het idee dat dit in de jaren 90 allemaal een beetje bij dezelfde soort stereotype vrouw hoorde. Muzikaal gezien is het inderdaad wel anders maar subcultureel gezien (naar mijn mening) niet

edit: ik kan het niet uitleggen maar Desigual had ook dezelfde vibe

8 likes

Bij mij thuis waren het de Beatles.

3 likes

Mijn moeder was van Paul de Leeuw, Simone Kleinsma, Ruth Jaccot en Bløf. Ik leerde de Beatles en andere klassiekers die iedereen wél kende, pas kennen in m’n pubertijd geloof ik 🫪

3 likes