Stel je persoonlijke vraag #59

Ohhh ja waren jouw ouders wit Latijns Amerika fan links?

2 likes

Zelf luister ik vaak May it be van Enya :heart:

1 like

Mijn vader was fan maar m’n moeder niet dus ik krijg er wel de vibe van m’n vaders thuiskantoor van. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Neeeneeeneee. Ik ben echt beledigd. Enya is desigual kitch. Ok Sade misschien ook maar Kate Bush is wel echt alto girlie 80s vibe.
Sinead is gewoon een briljante zangeres. Troy is toch niet te vergelijken met de fucking Orinoco flow.:sob:

6 likes

Sade kitch wollah pardon?

16 likes

Ik begrijp niet wat hier staat maar sure!

2 likes

Jaaa dat was toch een ding een aantal decennia geleden om als deugende linkse volwassenen heel erg into Latijns Amerika te zijn? Ik ken blonde mensen die er zelfs geboren zijn omdat hun ouders er toen heen waren om Met Dingen te Helpen.

3 likes

Ik zou sowieso niet beledigd zijn door wat ik onder ā€˜dezelfde vibe’ schaar. Ik maakte gewoon een associatie omdat @babushkababy vroeg of je moeder naar Enya luisterde

edit: ik had hier eerst nog wat bijgetypt over kitch of niet en klassisme, maar volgens mij ging ik er veel te serieus op in

Mijn linkse deugerts zijn tegen vliegreizen dus er is gelukkig nooit met dingen geholpen :smiling_face_with_three_hearts:

Maar ik niet ontkennen dat m’n moeder mij wenste tweetalig Spaans/nederlands op te voeden, helaas stond ik daar zelf niet voor open.
En ze ook dacht iets heel Spaansig te doen met mijn naam :dancer:t2::dancer:t2::dancer:t2::dancer:t2:

Edit: Er hangt ook een schilderij van een Latijnse vrijheidsstrijder op de overloop trouwens. Dus ja eigenlijk clock je ze best wel :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik had pas dat een hike die ik vaak doe opeens een tiktok rij had :sweat_smile:

Welk Gen AI systeem gebruik jij het vaakst? PrivƩ of voor werk maakt niet uit

• ChatGPT
  • Claude
  • Google Gemini
  • Microsoft Copilot
  • GitHub Copilot
  • Perplexity
  • NotebookLM
  • Een andere, namelijk…
  • Ik gebruik geen Gen AI

0 stemmers

En welke vind je het best werken?

Edit: Zie nu dat er Claude Google staat, maar Google hoorde bij Gemini oeps

• ChatGPT
  • Claude Google
  • Gemini
  • Microsoft Copilot
  • GitHub Copilot
  • Perplexity
  • NotebookLM E
  • en andere, namelijk…
  • Ik gebruik geen Gen AI

0 stemmers

En even anoniem: Heb jij of zou jij een romantische relatie kunnen hebben met een AI-systeem?

• Ja, heb ik (gehad)
  • Ja, ik zou dat misschien wel willen
  • No way

0 stemmers

Ken jij persoonlijk iemand die een romantische relatie heeft met een AI-systeem?

• Ja
  • Ik heb een vermoeden, maar weet het niet zeker
  • Nee

0 stemmers

welke is eerder op bij jou? (zelfde aantal ml, zelfde moment mee begonnen)

• shampoo
  • conditioner
  • ongeveer gelijk

0 stemmers

bij mij is de ratio ongeveer 3:1 conditioner:shampoo :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ik heb google gemini gekozen, omdat ik bij het googlen tegenwoordig ai antwoorden bovenaan krijg, maar weet niet zeker of dat hetzelfde is als de app :joy:

2 likes

Ik app soms met iemand die lange appjes door chatgpt laat opstellen en dat leest zó kut, zeker wanneer je een persoonlijk gesprek voert en van die robotische kutantwoorden krijgt. Maakt me echt laaiend. Mijn relatie met AI zou binnen 1 dag in knallende ruzie eindigen.

7 likes

Wow ja ik ook, uitslag snap ik dan ook niks van??

3 likes

Wtf

2 likes

Saaaame! En snap niet hoe dat niet zo bij iedereen is, hoe gebruik je in godsnaam meer shampoo, hoe werkt dat?

4 likes

Ik was mijn haar per douchebeurt twee keer met shampoo, en conditioneer maar iets van twee keer per week alleen in de punten!

4 likes

Ahh okƩ maar was je dan elke dag je haar of gebruik je heel veel shampoo?

Ik was m’n haar sowieso maar 2 of 3 keer per week, en dan gebruik ik een klein beetje shampoo maar, alleen echt op mn hoofdhuid. En dan in bijna de hele lengtes conditioner dus dat gaat veel harder.

Ik was elke dag mijn haar! En misschien gebruik ik ook heel veel shampoo daarvoor als ik dit zo lees haha. Maar sinds ik twee keer was zit het veel beter, dus ik blijf het maar wel doen (veel meer volume).

4 likes