Stel je persoonlijke vraag #59

Ja ik weet ook niet wat ik lees :joy:

1 like

Mijn moeder luisterde dit ook wel, en ik zelf ook nog steeds. Maar er werden ook hele andere genres geluisterd door haar en mijn vader dus had ze niet onder 1 cultuur bedacht.

Ohja, Desigual, vreselijk!

2 likes

Ik ben wel benieuwd naar de mensen die geen AI gebruiken, werken jullie niet met microsoft of überhaupt niet met computers? Want ik kan op mijn werk niet eens meer word of e-mail gebruiken zonder dat het geïncorporeerd is en ik werk niet bij een mega technisch-vooruitstrevende organisatie ofzo

4 likes

Ik ken best veel blonde mensen uit Latijns Amerika (vooral ArgentiniĆ«) maar dat is meer iets van zo’n tachtig jaar geleden…

4 likes

Nee haha er bestaat ook werk wat geen kantoorbaan isšŸ˜‚

5 likes

ik negeer die opties gewoon en zet het niet aan?

11 likes

Ik heb het dus wel soms als ik Google (misschien kan dat in de instellingen uitgezet worden bedenk ik me nu, ga eens zoeken), maar ik doe er zelf niets mee, niet privƩ en ookxniet op werkgebied

3 likes

Ja, dat weet ik. Daarom vraag ik het toch ook. Pfff. Daarbij, ook bij veel niet kantoorbanen (onderwijs, zorg, etc.) werk je alsnog (soms) met een computer. Het lijkt me sterk dat alle mensen die op ā€˜ik gebruik geen AI’ hebben gestemd nooit met een computer werken. Maar misschien is dat wel zo. Daarom stel ik een vraag…

5 likes

Haha ja dit. Ik zal heus wel AI gebruiken zonder dat ik het doorheb maar ik vind gen AI zo irritant. Dan wil ik een e-mail openen en begint ie in de preview al samen te vatten ā€˜Jan vraagt of…’ thanks bitch I can read, weg ermee.

13 likes

Nou ja ik Google soms wel dingen en zet dan niet zonder ai erachter. Want dat vergeet ik altijd. Maar daadwerkelijk een ai machine om hulp vragen heb ik nog nooit gedaan.
Oh en op werk gebruiken we Google en die doet al die voorstellen niet die hier genoemd worden.

1 like

Nouja ik heb ingevuld meer conditioner maar ik was mn haar 1 keer per week en dan doe ik er vaak 3 a 4 keer opnieuw shampoo in. Als ik niet zo droog haar had was die ratio andersom geweest. Ik denk dat hier ook best wat mensen zitten met het geluk ze alleen shampoo nodig hebben, zonder met een bos stro te eindigen.

2 likes

Ja, dit hebben wij ook. Van die mega onnuttige functies. Misschien is ā€˜gebruiken’ dan niet het juiste woord maar is het meer ā€˜geconfronteerd worden met’ :smiling_face_with_tear:

4 likes

Was jij je haren met enkel shampoo?

• Nee ik ben niet zo gezegend ik heb conditioner nodig
  • Ja

0 stemmers

Ik heb dus zo’n vriendin, het is echt dik glanzend. Alleen wat shampoo en het droogt op als een cliche andrelon reclame. Ik ken haar al vanaf kind, anders had ik gedacht dat er een magic trick moest zijn. Het is ook zo mooi glad dat een elastiekje eruit kan glijden. Echt mijn droomhaar. En het wordt niet snel vet!

N.a.v. dit artikel https://www.ad.nl/binnenland/40-procent-van-jongvolwassenen-rookt-of-vapet-rookvrije-generatie-verder-weg-dan-ooit~a0984a0f/

Rook of vape jij? Geen nuance, dus af en toe op een feestje = ja

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zeker de smartvapes met een spelletje zijn haar een gruwel. ā€žDan is het: ā€˜Neem een pufje om naar het volgende level te komen.’

Wtf ik wist niet dat dit bestond… bizar

6 likes

Ik heb dit en het is echt zo irritant. Ik moet heel veel moeite doen om mijn haar wat minder glad te maken, zodat het niet helemaal plat op mijn hoofd zit. En dan nog lukt dat niet echt.

3 likes

Het systeem waarin ik moet werken is zo oud dat er geen eens spellingscontrole in zit :sweat_smile: echt vreselijk (en het is niet dat ik er een uurtje per dag in moet werken maar echt wel 6 uur ofzo)

1 like

Vind jij fotograferen leuk?

• Boeit me 0.0
  • Ja een beetje
  • Het is mijn hobby
  • Omg jaaaaaa!
  • Neutraal, ik maak soms een foto

0 stemmers

1 like

Echt zoiets waarvan ik al vaker heb voorgenomen om me er meer in te verdiepen maar waar het nooit van komt.

4 likes

wat draag je liever

0 stemmers

2 likes