Stel je persoonlijke vraag #59

Als ik de outfit van de foto zou dragen zou het echt voelen als cosplay

6 likes

Zijn we weer in 2013 beland?

1 like

Lekkere mormon wives uitstraling vind ik het.

3 likes

Als je achter je zoekterm ‘-ai’ zet, krijg je niet dat AI-overzicht in Google!

Ik heb op m’n werk een licentie voor SafeGPT, die draait op het systeem van ChatGPT, maar de documenten die je eventueel uploadt of opnames die je maakt, blijven dan in een eigen omgeving.

heb jij ooit in een ‘roddelgroepje’ van dit forum gezeten? anoniem. en voordat iedereen overtuigd nee zegt, een groepsapp waarin je oa mensen van dit forum bespreekt bedoel ik dus

• ja vroeger
  • ja nu
  • nee

0 stemmers

en heb jij op egf en ‘het andere’ forum gezeten toen dat wegging? woman talk ofzo

• ja op allebei
  • alleen op egf
  • alleen op Het Andere Forum
  • nee

0 stemmers

1 like

Dafuck :rofl:

11 likes

Zat/zit je op andere fora? Actief, dus niet alleen lurken of dingen opzoeken

• Viva
  • Girlscene
  • Bokt
  • Fok
  • Reddit
  • Anders, vertel
  • Nee

0 stemmers

1 like

Gosupermodel vroeger :joy:

7 likes

Cosmo Girl.

6 likes

Habbo had ook een tijdje forums, daar was ik ooit heel actief! En daarna gosupermodel

1 like

Girlscene toen het nog Minettes.tk was. :innocent:

15 likes

Is wel vrij duidelijk welke mensen dit hebben/doen toch?

1 like

noem namen alles gaat langs mij heen

9 likes

Vijfzintuigen :fairy:t2:

En ik moest hier laatst aan denken: 20 jaar geleden zat ik op een forum dat op de website van een niet bekende Nederlandse actrice stond. Was gewoon zo’n standaard feature op een kant en klare website en ik zat daar met allemaal random mensen op??? Discussies te houden en de meest random gesprekken te voeren. Weet niet echt wat die vrouw daar van vond :joy:

5 likes

Nee?

Ik denk wel dat er app-groepen zijn, maar geloof niet met als doel om het over hier te hebben? Ik weet dat er een vrij close groepje was wat zelfs bij iemand op de bruiloft is geweest, ja daar zal vast nog een app-groep van zijn.

1 like

Lekker langs je heen laten gaan dan

1 like

Denk jij dat vrouwen meer praten dan mannen in een casual setting met 50/50 man/vrouw?

• Ja dat is zo
  • Nee dat is niet zo
  • Gelijk

0 stemmers

En in een professionele setting ?

• Praten mannen meer
  • Praten vrouwen meer
  • Gelijk

0 stemmers

Denk je dat mannen en vrouwen van zichzelf inschatten wie er meer praat?

• Kunnen dat allebei niet inschatten
  • Kunnen dat allebei inschatten
  • Mannen kunnen dat goed inschatten
  • Vrouwen kunnen dat goed inschatten

0 stemmers

1 like

Ik was jaren lang super actief op het yesforum (de Yes was vroeger een tijdschrift), heb er vriendinnen aan over gehouden, ging naar meetings etc. Daarna stopte dat forum en werd het zegmaaryes. Op een gegeven moment vond ik het echt super super saai geworden en op een gegeven moment had iedereen alles wel gezegd en toen ik weer moest uitleggen dat zwarte piet racisme is dacht ik ik ben er klaaaaar mee en ben ik gestopt.

8 likes

Ik heb écht geen idee :weary:

2 likes

Dit heb ik ook. Het doet helemaal niks. En alles wat voor een beetje volume zorgt maakt het zo statisch als de pest.