Uhu klopt, meerdere bruiloften en baby’s verder maar still going strong. Roddelen natuurlijk 24/7 over hier, wat moeten we anders ![]()
miss niet als hoofddoel nee maar volgens mij gebeurt dit wel hoor, voorheen en tijdens egf sowieso. en mensen stemmen ook ja op de poll
Maar iemand van het forum bespreken met iemand die je van het forum kent en die die persoon ook kent, hoeft toch niet meteen roddelen of slecht te zijn? Ik zie dat echt net zoals dat ik met een “echte” vriendin het eens heb over Marlies die bij ons in de klas heeft gezeten vroeger en wat die nu voor werk doet.
Maar tijdens egf was er wel echt veel meer om over te roddelen. Lijkt me nu niet veel, of ik lees die topics nooit.
Zijn jullie allemaal Limburgers? Er stond me iets bij van dat de EGF Limburgers elkaar ook irl kenden etc.
Ik was altijd te bang om m’n lelijke kop te laten zien dus ik was nooit van de meetings
Hahahahaha nee. We wonen van Amsterdam tot Antwerpen verspreid door NL en België ![]()
je weet toch het verschil wel tussen iets bespreken en roddelen?
bij het voorbeeld dat ik noemde was het het tweede en ik herinner me ook nog dat een nu nog actieve forummer zei dat haar insta stories regelmatig worden doorgestuurd naar anderen
Ja tuurlijk weet ik het verschil, maar ik denk dat het grote deel dat ja stemt op jouw poll het gewoon bedoelt als mijn tweede voorbeeld en niet het valse roddelen zoals we op EGF deden.
Oh damn international crew
Maar vind je dat erg? Is dat erg? En merk je dat dan hier? En hoe dan?
Zijn er weeeeeer kliekjes waar ik weeeer niks van weet/merk?! ![]()
![]()
![]()
Edit: eigenlijk meer vragen voor @Kauai want jij @Vuile_bitch hebt ook niks door.
Ik was moderator op Girlscene.
En jaaaaren daarvoor heb ik nog heel lang op hpsite.nl gezeten, wat oorspronkelijk een Harry Potter fanforum was. Is op een gegeven moment over gegaan op hipste.nl, maar toen ben ik afgehaakt.
Daar vergis je je in ![]()
![]()
Als je uit eten gaat, wat heb je dan het liefst?
- De drankjes/het drinken eerst
- Het eten met het drinken tegelijk
0 stemmers
Hangt er vanaf. Mn koffie of thee drink ik het liefst warm bij of na m’n eten. Geef dat ook vaak aan als ik bestel.
Ik ben heel erg actief geweest op horse-nation.
Was jij actief op het forum van horse-nation?
- Ja
- Nee
- Ken ik niet
0 stemmers
Heb jij ook hetpaardenspel gespeeld of ben je op dat forum geweest? Ik wel en ik vond dat heel illegaal en stoer van mijzelf want volgens mij moest je 16 of 17 zijn ofzo om daar op te mogen. Maar vond mezelf sowieso echt een badass als ik een torrent downloadde of te jong op een website zag.
Echt jarenlang op scholieren.com forum. Dat was ook echt 1 grote rel met allerlei bijzondere types vooral op het lifestyle forum.
Zie jij jouw tijd op school/studententijd als de leukste tijd uit jouw leven?
- Ja, basisschool
- Ja, middelbare school
- Ja, studententijd
- Nee
0 stemmers
Ik vind wel mn studententijd absoluut het leukst tot nu toe. En daar ben ik niet verdrietig over oid. Ik zit nu in mn 30+ jaren. Ja, misschien is 40+ het helemaal op 50+ weetikveel.
Denk jij dat je oud wordt? Mn vader zei dat hij dacht dat ik heel oud werd en ik kreeg daar juist een heel raar gevoel bij.
- Ja ik wordt heel oud
- Nee ik denk dat ik relatief jong dood ga
- Ik heb geen flauw idee
0 stemmers