De beste jaren zijn achter ons ![]()
Ik vond het eigenlijk nergens echt leuk. Was meestal het buitenbeentje.
Haatte jij de middelbare school?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zullen we terug naar het jaar 2026?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Haten niet, maar ik vind mijn eerste middelbare school achteraf een sociaal totaal onveilige omgeving. Heb het examenjaar op een andere school gedaan en dat was echt een oase van rust.
Heb jij een bejaarde hobby? Denk aan puzzels, scrapbooking, handwerk, candy crush, bridgen etc.
- Ja, eentje
- Ja, meerdere
- Nee, ik ben piepjong
- Wat zijn hobby’s?
0 stemmers
Nee maar ik spaar zelf voor mijn pensioen niet via mijn werkgever, terwijl weinig mensen in de familie hun pensioen halen vanwege gezondheidsredenen.
Ik raak helemaal in de war want gaat dit hele student/scholiertijd gesprek nou over twee verschillende topics of ben ik echt van de kaart ![]()
Mijn basisschool tijd was heel traumatisch, middelbare school werd ik een beetje mezelf en studeren was echt super. Dit staat een op een in verhouding met hoeveel nerdy mensen ik om mij heen had ![]()
Ken jij persoonlijk een vrouw die door haar (ex)partner is mishandeld? Kan in elke vorm
- Nee
- Ja eentje
- Ja meerdere
0 stemmers
ANONIEM: Ben jij ooit zelf mishandeld in enige vorm door een partner?
- Ja
- Nee
- Geen partner gehad
0 stemmers
Mijn tante oa door haar man en toen ze uiteindelijk het aandurfde om bij hem weg te gaan (toen was ze al over de 50) heeft hij voordat de scheiding rond was zijn leven ontnomen en een brief achterlaten aan de kinderen dat het haar schuld was.
Ik vond de middelbare school leuk, maar die periode was thuis heel kut (eigenlijk alles thuis toen ik thuis woonde van m’n 12e tot 25e) dus school was veilig
Ja mijn moeder (niet mijn vader) daarom ben ik in mijn jeugd ook heel vaak verhuisd om voor hem te vluchten. Eerst nog rondom Amsterdam maar hij vond ons steeds. Toen op een dag alles achter gelaten op 2 koffers na en zijn we op zolder bij mensen op een boerderij in Apeldoorn gaan wonen. Daarna nog in een caravan, een vakantiepark (illegaal), daarna een woongroep en toen kregen we eindelijk ons eigen huis. Dat was de mooiste kerst van m’n leven. We hadden niks en sliepen op veldbedjes maar wel in ons eigen 2-kamerappartement, wat een rijkdom ![]()
Ok ineens allemaal woorden haha
Bijna alle vrouwen aan de ene kant van m’n familie.
Fucking smerig hoe ver dat doorwerkt.
Fucking heftig zeg.
En verdomme wat moet je trots op haar zijn en zij nu op hoe jij het allemaal doet 🫶🏼
Ja dat ben ik zeker. En super lief, dank je wel!
Ik herkende ooit het zusje van een klasgenoot op het EGF; 16, gristen, ongetrouwd & zwanger geraakt.
Is jouw kledingstijl trendgevoelig?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Ik zou willen zeggen van wel, want ik ben gevoelig voor trends, maar volgens mij loop ik er altijd net achteraan of draag ik het dan weer zo net niet zoals de hippe meiden
Alsof ik mezelf lees haha! Ik vind kleding al m’n hele leven moeilijk, dus kies ik vaak iets wat ik dan bij andere zie, maar dan de ‘net niet’ versie.
Gelukkig heb ik inmiddels echt een paar hele mooie basics en tijdloze items waar ik me goed in voel en probeer ik daar meer te investeren maar vind het echt een portie moeilijk.