Stel je persoonlijke vraag #59

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy: Wat in de GenZ

34 likes

Of is dit een heel bekend woord zoals rela en heerlie inmiddels ook is, en leef ik gewoon onder een steen?

3 likes

Ik leef ook onder die steen :joy:

5 likes

Ik ken het wel maar ik blijf ervan kotsen in m’n hart.

14 likes

Jep😂

Vergeet esma’s niet.

Hebben jullie zin in frietjes met dit weer? (afhaal, dus van het frituur, niet zelf gebakken)

• Ja prima
  • Nee

0 stemmers

Discussie met collega’s deze middag, paar vonden absoluut niet, maar ik vind het juist heel chill, picknickkleed op het gras, instant festivalgevoel.

2 likes

Kan me werkelijk geen weer-situatie voorstellen waarin ik geen zin heb in paaaaatat

76 likes

Kun je daar iets meer over vertellen? Mijn man zoekt ook zonnebrand die niet plakt.

1 like

Lekker zout toch

8 likes

Opzich wel maar in een zeer kleine hoeveelheid vanwege het weer

3 likes

Ik zou deze skippen. Beschermd voor geen meter.

6 likes

https://www.hln.be/nieuws/de-ultieme-hittetip-van-de-dokter-waarom-een-pakje-frieten-met-zout-nu-goed-voor-je-is~ab9ddcbc/
Het is zelfs goed voor je :wink:

2 likes

Juuuuist :clap::clap: ook alleen met bloedhitte heb ik zin in naturel chips. Gimme all the salt

5 likes

Stokbrood aioli met naturel ribbelchips :trophy:

3 likes

Kruidvat Solait SPF30 Brush on Face Transparant Sun Powder | Kruidvat https://share.google/JggyswZ8LvtZKR9MW

Ik gebruik hem wel icm dagcreme met spf en als het echt heel zonnig is of veel buiten gebruik ik ook gewone zonnebrand. Maar voor matige zon of ff snel bij ‘smeren’ vind ik hem top

2 likes

Is het nu lekker bij jou buiten?

Ik zit echt heerlijk nu, niet te koud en niet te heet

• Ja heerlijk!
  • Geen idee ik ben binnen
  • Nee

0 stemmers

Dus buiten ik hoef niet te weten hoe warm het in je huis is.

3 likes

Ik vind het heerlijk! Ik zit tussen allemaal bloemen op een bankje.

Even helemaal iets anders, kende jij Oliver tree?

• Ja
  • Nee wie is dat

0 stemmers

Ik weetniet ik schrok echt toen ik las dat hij was overleden.

2 likes

Idd en er komt echt weinig poeder uit die kwast. Moet echt flink schudden voordat er genoeg uitkomt. Het is ideaal voor je scheiding (in je haar), maar niet voor je gezicht.

1 like

Vind jij de aap op de foto er ook hoogstverdacht uitzien? Lijkt echt op een menselijke boef zoals je ze in stripverhalen ziet met zo’n oogmasker en muts op.

• Ik zie de visie maar deel m niet
  • Ik zie de visie en deel deze
  • Ik zie de visie niet

0 stemmers

2 likes