Mijn crossfit is een soort loods zonder airco, dus ik sport boven de 20 graden daar sowieso in korte broek en heb vanochtend halverwege de workout ook mijn shirt uitgetrokken, zo heet.
Hardlopen doe ik zo vroeg mogelijk in een korte broek en een tanktop. Krijg al een hitteberoerte als ik denk aan een lange legging nu.

