Stel je persoonlijke vraag #59

Mijn crossfit is een soort loods zonder airco, dus ik sport boven de 20 graden daar sowieso in korte broek en heb vanochtend halverwege de workout ook mijn shirt uitgetrokken, zo heet.

Hardlopen doe ik zo vroeg mogelijk in een korte broek en een tanktop. Krijg al een hitteberoerte als ik denk aan een lange legging nu.

4 likes

Heje dit al gehad?


  • Ja echt een innovatie!!!
  • Ja maar ik ben een traditionalist
  • Nee ik ga het snel eens halen!!!
  • Nee ik ben een saai mens

0 stemmers

Elke hap is een genot en het zijn er iets van 30 per verpakking dus je hele airfryer is bitterbal en echt fantastisch hoe de korst-inhoud verhouding is.

5 likes

Volgens mij beschermen die poeders alleen niet zo goed, tenzij je echt mega veel gebruikt dus daar zou ik wel op letten

2 likes

Ja maar dat zou ik niet vertrouwen met sporten, lijkt me er meteen af gezweet… @lariks wat dan met je benen? Want als ik het me goed herinner draag jij vanaf het niet meer vriest (ongeveer) een korte broek?

3 likes

Die kaas wil ik wel maar gewone biba’s vind ik niks aan

1 like

Ik draag nu voor het eerst een wat langere sport-bh naar de sportschool, heerlijk. Anders is het echt te warm :hot_face:

3 likes

Ik zou willen dat die kaasbiba’s vegetarisch waren :drooling_face:

7 likes

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy: Wat in de GenZ

32 likes

Of is dit een heel bekend woord zoals rela en heerlie inmiddels ook is, en leef ik gewoon onder een steen?

3 likes

Ik leef ook onder die steen :joy:

5 likes

Ik ken het wel maar ik blijf ervan kotsen in m’n hart.

14 likes

Jep😂

Vergeet esma’s niet.

Hebben jullie zin in frietjes met dit weer? (afhaal, dus van het frituur, niet zelf gebakken)

  • Ja prima
  • Nee

0 stemmers

Discussie met collega’s deze middag, paar vonden absoluut niet, maar ik vind het juist heel chill, picknickkleed op het gras, instant festivalgevoel.

2 likes

Kan me werkelijk geen weer-situatie voorstellen waarin ik geen zin heb in paaaaatat

72 likes

Kun je daar iets meer over vertellen? Mijn man zoekt ook zonnebrand die niet plakt.

1 like

Lekker zout toch

8 likes

Opzich wel maar in een zeer kleine hoeveelheid vanwege het weer

2 likes

Ik zou deze skippen. Beschermd voor geen meter.

5 likes

https://www.hln.be/nieuws/de-ultieme-hittetip-van-de-dokter-waarom-een-pakje-frieten-met-zout-nu-goed-voor-je-is~ab9ddcbc/
Het is zelfs goed voor je :wink:

2 likes