Stel je persoonlijke vraag #59

Juuuuist :clap::clap: ook alleen met bloedhitte heb ik zin in naturel chips. Gimme all the salt

5 likes

Stokbrood aioli met naturel ribbelchips :trophy:

3 likes

Kruidvat Solait SPF30 Brush on Face Transparant Sun Powder | Kruidvat https://share.google/JggyswZ8LvtZKR9MW

Ik gebruik hem wel icm dagcreme met spf en als het echt heel zonnig is of veel buiten gebruik ik ook gewone zonnebrand. Maar voor matige zon of ff snel bij ‘smeren’ vind ik hem top

2 likes

Is het nu lekker bij jou buiten?

Ik zit echt heerlijk nu, niet te koud en niet te heet

  • Ja heerlijk!
  • Geen idee ik ben binnen
  • Nee

0 stemmers

Dus buiten ik hoef niet te weten hoe warm het in je huis is.

3 likes

Ik vind het heerlijk! Ik zit tussen allemaal bloemen op een bankje.

Even helemaal iets anders, kende jij Oliver tree?

  • Ja
  • Nee wie is dat

0 stemmers

Ik weetniet ik schrok echt toen ik las dat hij was overleden.

2 likes

Idd en er komt echt weinig poeder uit die kwast. Moet echt flink schudden voordat er genoeg uitkomt. Het is ideaal voor je scheiding (in je haar), maar niet voor je gezicht.

1 like

Vind jij de aap op de foto er ook hoogstverdacht uitzien? Lijkt echt op een menselijke boef zoals je ze in stripverhalen ziet met zo’n oogmasker en muts op.

  • Ik zie de visie maar deel m niet
  • Ik zie de visie en deel deze
  • Ik zie de visie niet

0 stemmers

2 likes

Rond 21.30u douchen en daarna de hond uit laten met natte haren en in losse flodderkleren. :ok_hand::orange_heart:

4 likes

Kracht vind ik prima te doen in een lange legging. Als ik ga kickboksen knal ik de airco in de gym gewoon naar 16 graden als dat niet al gedaan is

Kan je dat zelf doen? Wat chill

1 like

Ik schrok ook, echt raar want dat heb ik normaal nooit en ik ben ook niet echt fan van hem ofzo. Ik zag het toevallig heel vroeg al toen het alleen nog op de Braziliaanse CNN was aangekondigd.

2 likes

Kinderen (6-11 jaar oud) in een crop top naar school laten gaan

  • Kan wel
  • Kan niet
  • Zou moeten kunnen maar niet in deze wereld

0 stemmers

Nav vriendinnen die steeds discussies hebben met hun kleuterdochters omdat ze perse met een blote buik naar school willen.

Ik heb dochters van rond de 10 jaar en wij zijn een beetje tot een compromis gekomen, de halve klas draagt strakke topjes met blote buik ed. dus begrijpelijk dat zij daar in mee willen gaan. Nu dragen ze oversized/loose fit shirtjes met wat blote buik en dat vinden wij (en zij ook) prima.

8 likes

Droeg je zelf crop tops toen je 6-11 was?

  • Ja
  • Wilde ik wel maar mocht niet
  • Nee

0 stemmers

Niet toen ik 6 was, wel rond 11e verjaardag. Toen heette het naveltruitjes :laughing:

22 likes

Maar ik wilde dan zo’n naveltruitje

Vond mijn ouders toen echt zó onredelijk, maar begrijp ze nu wel

25 likes

Ik vond mezelf er op die leeftijd te dik voor :upside_down_face: :cry:

21 likes

Spice girls naveltruitje in groep 7/8.

8 likes

Hier nog 1. En mijn dochter vind dat nu zelf ook en ik krokg het haar niet uit het hoofd.

matcha

  • lekker
  • niet lekker
  • nooit geprobeerd

0 stemmers