Hahahaha op welke manier?!
Zeg jij gedag tegen andere hardlopers (tijdens het hardlopen)?
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Heb daar helemaal de puf niet voor
Gedag is een groot woord. Maar wel een knikje.
Jaaa gezellig. Een keer zei zoān andere meid/vrouw ālekker bezig!ā En ze maakte een hartje haha ik vond dat echt zo leuk en lief!
Krijg je ook wel eens de hik en moet je boeren als je eigenlijk al vol zit maar toch door eet omdat het lekker is
- Ja
- Nee
- Ik stop gewoon met eten als ik vol zit
0 stemmers
Deze zin heeft interpunctie nodig
Ik zeg geen gedag maar doe vaak een knikje of mān hand even opsteken.
Ik ben lang dus moet vaak broeken laten vermaken en relatief dun dus grotere maten die beter bij mijn lengte aansluiten zijn dan weer te wijd.
Vooral H&M en Costes is helemaal hoog water capri achtig voor mij
Ik vind openbare wcās echt horror en veel te bewust van alles. Vooral als je dan al urine druppels overal ziet liggen of met je schoenen naast de pot staat op de urine.
Festivals lijken mij ontzettend leuk maar de angst voor de dixies is te aanwezig.
Ik geef mijzelf heel vaak regels die nergens op slaan waar ik dan vervolgens niet van af āmagā wijken. Dus dat valt onder gedachtes denk ik?
Bijv. ik moet eerst deze taken afhebben voor ik āmagā eten of naar de wc kan. Slaat echt nergens op maar zodra ik het denk moet ik het doen?? ![]()
Ja weet ik niet? Ik doe dat soms ook maar niet standaard, misschien lichte aanleg haha?
Inspireert me wel tot: vroeger als ik bijvoorbeeld fietste en dan ergens langs fietste voor de muziek (op mān mp3-speler in 2007) stopte dan was dat een positief voorteken (tentamen gehaald) en als het niet klopte dan wees het juist op iets slechts. Slechts een voorbeeld maar zulke dingen.
- Dit is voor mij totaal onherkenbaar
- Dit is voor mij deels herkenbaar
- Dit is voor mij totaal herkenbaar
0 stemmers
ik heb dit ook zooo erg, bijv elke x dat ik thuiskom MOET ik de brievenbus checken ook al heb ik het 5 minuten daarvoor nog gedaan
Hoe zou jij het in je hoofd omschrijven? Door deze polls denk ik nu god dat heb ik er ook nog constant doorheen lopen in mn hoofd, heb dat al zo lang dat ik het niet meer registreer maar het is wel echt vermoeiend eigenlijk.
- Het is beangstigend stil in mijn hoofd
- Tis lekker rustig in mijn hoofd
- Het is gezellig druk in mijn hoofd
- Het is vermoeiend druk in mijn hoofd
- Het is compleet normaal in mijn hoofd
0 stemmers
Als een podcast zonder script met 7 mensen. Dood en dood vermoeiend.
Ja dit!
Ik ben half aan het doodgaan ![]()
In mijn hoofd klinkt het als:
Audioboek op 1.8x snelheid afgespeeld, 2 regels uit een populair liedje constant op repeat, een irritant tiktok sound zoals āI like my suitcaseā, een neverending to do lijstje, een ongemakkelijke herinnering van 5+ jaar geleden en wat ruis van een radiostoring en dat allemaal tegelijk ![]()
met medicatie: gezellig druk
zonder medicatie:
echt enorm verschil haha
Ik heb echt geen ADHD ofzo, maar ik heb wel altijd achtergrondgeluid in mijn hoofd, meestal liedjes. A nevereeeeending midnight suuuuuuun.
Het wordt pas vermoeiend als mijn gedachtes negatief van aard zijn. Gedachtes die van het ene naar het andere onderwerp gaan lijkt me vrij normaal.