Stel je persoonlijke vraag #59

De strekking is heel erg duidelijk. Mysogynie zou ik het willen noemen.

3 likes

Hoeveel sociale afspraken per weekend kan jij maximaal aan?
En vier sociale afspraken is dan bijvoorbeeld zaterdag lunchen met vriendinnen en avond uit eten met familie, dan zondag high tea en zondagavond naar de bios bijvoorbeeld

• Liefst 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Zit geen maximum aan, kom maar door met de gezelligheid

0 stemmers

4 likes

Ik heb nu gekozen wat ik nog leuk en ontspannen vind, maar ik kan wel meer aan als het nodig is. Zou alleen uit mezelf niet meer dan 3 dingen plannen in een weekend.

10 likes

soms 0 soms liefst 12 lol

15 likes

Ja dit ligt aan hoe mn borderline zich dat weekend gedraagt
@Sobremesa

3 likes

Het ligt er ook erg aan met wie en of ik mezelf kan zijn of bijv. heel netjes moet doen

6 likes

Als ik mezelf kan zijn 10. Als ik met mensen zijn die me het gevoel geven dat ik teveel of minderwaardig ben, 0.

3 likes

Kan er wel meer aan maar heb er vaak gewoon geen zin in

6 likes

ja maar je hebt geen 10 disclaimers getypt dus dan moeten er gelijk 50 whataboutism berichten komen, is nou eenmaal de regel op dit forum

4 likes

Normaal gesproken ben ik het helemaal met je eens over die duizend disclaimers, maar bij een onderwerp dat zo over uiterlijk gaat kunnen jullie gewoon echt niet weten of één van die duizend disclaimers van toepassing is. Je kunt niet zien waarom iemand implantaten heeft (of iemand transgender is, kanker heeft gehad, het een operatie is geweest die iemands leven heeft gered, etc. Ik probeer gewoon voorbeelden te schetsen.) Dus beter ben je gewoon geen eikel en doe je niet lelijk over het uiterlijk van een andere vrouw. Er wordt bovendien ook gemeten met twee maten, want als ik een deelneemster van b&b dik had genoemd, was het forum echt te klein (en ik ben zelf dik, for the record). Maar goed, nu zal ik erover ophouden hoor :flushed: ik probeer ook eigenlijk niet eens een discussie te winnen maar mensen die er voor open staan gewoon wat bewuster maken. Zoals anderen al zeiden: ‘Kim, people are dying.’ Dus waarschijnlijk moet ik me hier niet zo in vastbijten. Maar ik ben gewoon best verbaasd dat een groep die ik normaal toch best hoog heb zitten zó misogyn uit de hoek komt. Anyway. Scroll vooral door als dit je niks boeit en ik zal morgen een gezellige poll bedenken

21 likes

Je wordt uitgenodigd voor je partner’s vriendenvakantie (midweek) inclusief aanhang en kinderen. Je hebt je eigen accommodatie.

In het algemeen:

• Lijkt me dat heel leuk
  • Leuk, maar alleen onder bepaalde voorwaarden (ik sluit me bijvoorbeeld niet aan bij elke activiteit en doe ook mijn eigen ding)
  • Liever doe ik dit niet, maar ik ga wel voor mijn partner.
  • Ik ga niet mee/Ik probeer hier onder uit te komen.

0 stemmers

Het ligt een beetje aan wat voor volk het is maar als ik mn eigen accommodatie heb en mn natje :wine_glass: en mn droogje ga ik wel mee hoor

Oh en mn vent voor me betaald natuurlijk

2 likes

Ja sorry maar ik heb echt niks met de vrienden van mijn partner. Dit is wel eens ter sprake gekomen, maar dan gaan ze maar lekker op vriendenweekend zonder aanhang en kinderen.

1 like

Godzijdank is mijn vriendengroep (nog) kindvrij maar met allemaal kleine kinderen erbij ga ik dus echt niet mee. Met alleen vrienden plus aanhang vind ik het wel prima.

5 likes

Is bij ons eerder andersom - hij is mijn aanhang - maar dat zijn superleuke vriendenweekenden. Ik zou minder snel meegaan als er een vriendengroep met allerlei gezinnen die ik nog niet ken uit het niets mee zou starten.

2 likes

Met kinderen, zonder aanhang.

5 likes

Dit ligt toch totaal aan de band die je hebt met alle aanhang en hoe de connectie tussen de kinderen is? Maar met eigen accommodatie kun je toch je eigen plan trekken dus ik ga mee!

4 likes

In juli zijn we een week naar Sicilië gegaan met de beste vrienden en partners van mijn man. En de vrienden zeiden dat ze het heel graag opnieuw willen doen.

2 likes

Hoe voelt het in jouw hoofd? Je kan er 2 kiezen.

Of als je zelf iets hebt wat het goed matcht kan dat ook

2 likes

Ja mag ook, maar als ik niet meehoef heb ik met alle liefde de kinderen :joy::joy: