Stel je persoonlijke vraag #59

Tot deze post dacht ik dat ze op seks doelde :heart_eyes::grimacing:

49 likes

Daar is het waarschijnlijk mee begonnen wel.

6 likes

Zou het?

1 like

Gelukkig ben ik niet de enige :joy: Ik dacht wow respect als je elke ochtend de energie hebt om te batsen

17 likes

van novembet tot maart zit ik tijdens het ontbijt voor m’n daglichtlamp! echt heel chill want kost me geen extra tijd, zit toch al te eten haha

11 likes

Kan ook met jezelluf. Maar ik vond het wel inspirerend haha.

1 like

Ik voel de ergernis zelf niet per se, maar kan me wel goed voorstellen dat het storend is dat iedere vraag of opmerking voor sommige mensen aanleiding is om het te hebben iets kind- of zwangerschapgerelateerds. Ik heb geen idee of Fukaeri onder die groep valt, maar ik denk wel: trek je er niets van aan en post gewoon ā€œmijn ochtendritueel is beperkt want ik moet mijn kind de deur uit krijgenā€ of zeg ā€œik heb 's ochtends geen tijd om een boek te lezenā€, maar deze tussenvorm waarbij je doet alsof je tegemoet komt aan de ergernis van anderen maar dat eigenlijk toch niet doet, slaat nergens op

1 like

er zijn hier mooie theorieƫn ontstaan, ik bevestig noch ontken

15 likes

Ik heb liever

• Ochtendseks
  • Middagseks
  • Avondseks
  • Geen voorkeur
  • Geen seks

0 stemmers

Ik snap ochtendseks nooit? Vieze adem, ik moet plassen als ik wakker word en dan wil ik eigenlijk de dag wel beginnen, behalve bij hele speciale gelegenheden (of een supernieuwe relatie haha). Zijn er mensen die ochtendseks hebbben zonder eerst te plassen en tanden te poetsen (zoals in films).

12 likes

Heeeel soms, vaak plas ik eerst even en poets ik mn tanden

3 likes

Dit. En ik ben vaak te moe ā€˜s avonds.

4 likes

Ja maar ik heb meestal rond 5 uur al ff geplast dus dan is die urgentie er niet echt. M’n partner heeft het liefst ochtendseks dus daar word ik altijd mee wakker gemaakt als we samen slapen lol

1 like

Wat is stommer:

• Jarig zijn rond kerst
  • Jarig zijn in de eerste week van januari

0 stemmers

2 likes

Ja hou op, mijn kind wordt geboren in deze periode. Alles is kut :joy:

4 likes

Midden in de nacht kan ook nog haha. Maar daar ben ik nu al lang veel te moe voor. Ik kan me niet voorstellen dat ik met mn ex midden in de nacht seks had als we toevallig wakker werden en een paar uur later weer in de ochtend om daarna naar onze 1e grotenmensenbaan te gaan. Pff :skull:
Verder sowieso liever 's ochtends maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een ochtendmens ben.

5 likes

Tenminste geen loeiheet weer terwijl je bevalt (tenminste afkloppen. Je weet maar nooit met de klimaatveranderingen)

2 likes

Ik wou ook midden in de nacht zeggen, my fave hahaha

2 likes

Ik moest dus in die tijd geboren worden ik heb het 16 dagen weten uit te rekken, echt bizar. Maar ja de eerste week van januari is wel ruk lijkt me ja.

2 likes

Krijg je een oliebol met een kaarsje erin gedauwd ipv taart

3 likes