jawel
redactie
jawel
redactie
Haha ja lijkt me vooral als kind kut. Ik heb het wel weten te rekken tot de 2e week van januari. Stel je voor dat je niet op je verjaardag zelf mag trakteren in de klas! Al kunnen heel veel kinderen dat eigenlijk niet i.v.m. vakanties maar ik vond dat geweldig. Oh vreselijk volgens mn moeder was het 30 dec dat ze was uitgerekend. Er zijn bijna geen kuttere datums dan dat. Misschien wel de kutste.
1 januari is toch wel de grootste kutdag om jarig te zijn.
Ja juist een extra dimensie
Het is net als na wakker worden nog zo half dommelen tussen wakker en slaap in, dat geeft ook een grappig loom gevoel of je niet helemaal op deze aarde bent. In die staat seks hebben voelt dan wel chill. Je hoofd staat nog niet echt aan en je voelt ook niet de “dit gaat af van onze 8 uur slaap, morgen staat de wekker weer vroeg voor WERK” zoals ik in de avond wel eens heb en het geeft een meer of minder saaie werkdag in ieder geval een leuk begin. Als het kan qua (werk)afspraken.
Doordat je hoofd nog niet helemaal aan staat ben je je ook minder bewust van een ochtendadem denk ik? Of je drinkt een slok water en haalt ff een tandenborstel door je mond, dat is paar minuten werk
Dat vind ik ook helemaal. Alsof je als kindvrij persoon verder ook geen mensen om je heen hebt met kinderen, zie altijd voor me dat mensen die hier zeiken dan in het echt ook zeggen tegen een vriend van ’ nu heb je wel weer genoeg over je kind gepraat’. Of dat je eist dat ze hun kind ergens anders onderbrengen als je op bezoek komt ofzo haha
Ja ik kan wel zonder tandenpoetsen ik heb geen stinkbek 's ochtends omdat ik tig keer wakker wordt in de nacht en dan iets water drink. Plus mn amandelen zijn verwijderd (die dingen meuren ook) Elk nadeel heb zn voordeel. Mn ex ging wel uit bed dan om tanden te poetsen, bij mn huidige hoeft dat niet. Komt geen walm vanaf maar ik begrijp wel dat je er dan minder zin in hebt hoor pfoe
Ik ben bevallen met 34 graden en ik vond hoogzwanger zijn met zulke temperaturen echt een FEEST! Hahaha
Zelf geboren tussen kers en oud en nieuw en vind dat echt vreselijk. Niemand inclusief ikzelf heeft zin in mijn verjaardag er tussendoor. Ik en mijn partner hebben serieus de maand waarin we dan in december uitgerekend konden zijn overgeslagen als poging om zwanger te worden ![]()
Me, 4/1!
De schoolvakanties verschillen natuurlijk per regio maar kon jij meestal trakteren op de basisschool als je jarig was?
0 stemmers
Je kreeg dan ook kinderen in de klas die nog mochten trakteren omdat ze dan jarig waren op 5 jan oid. En op 1 of andere manier vond ik dat oprecht zielig voor ze als kind haha
Meestal wel. Volgens mij ben ik 1 of 2 keer jarig geweest in de carnavalsvakantie.
Nee joh, juist nóg een dag waarop je verjaardag gevierd wordt.
Op een of andere manier was ik altijd jarig in de voorjaarsvakantie hahah
Nou het komt misschien ook omdat mn beide ouders en 1 van mn beste vriendinnnen alle 3 zijn geboren in het zomerseizoen waarbij het bijna altijd zomervakantie is. Bij mn moeder altijd. De vriendin van mij mocht dan trakteren voordat de school met schoolvakantie ging. Soms had ze geluk en was het nog geen zomervakantie. Waar heb ik het over hahaha. Maar zulke dingen vonden wij als kind belangrijk. Mn moeder vind haar verjaardag nog steeds ruk omdat of mensen op vakantie zijn, of net gaan, of net er weer zijn. Dat er nooit een goede datum valt te prikken om het te vieren.
Liever niet in de avond want ik krijg een soort “runnershigh” (bij gebrek aan een betere omschrijving) van sex - en slaap daarna dus niet? Dan lig ik gerust een paar uur wakker.
Ben juist wel blij dat ik jarig ben in een vakantie. Geen felicitaties van/traktaties op het werk, en als ik het toch wil vieren zeg eens in de 7 jaar dan doe ik het gewoon in een saaie maand wanneer iedereen zin heeft in een feestje (maart, november).
Wat is volgens jou DE ideale maand om jarig te zijn?
0 stemmers
De poll zat vol dus sorry hier is dan december:
0 stemmers
Ik ben eind juni jarig en het is echt een luxe. Altijd mooi weer maar nog geen vakantiehoogseizoen, iedereen heeft zin in een feestje en je kan met weinig moeite wat leuks ervan maken. Paar flessen wijn, karaffen water en kaasplankjes op een picknicktafel in de halfschaduw en gaan
0 stemmers
Ja kan iemand proberen alle 12 maanden in de poll te doen? Ik kan wel tellen haha, en na 10 stopte het
Heb het weer geprobeerd en nu zat het na 8 keuzes vol.
Ja ik zit zelf te twijfelen tussen mei en juni. Maar na de bloedverziekende hete juni die we hebben gehad ga ik toch maar braaf voor mei. Maar klinkt ideaal idd!