Stel je persoonlijke vraag #59

medium, niet lekker maar ook niet niet lekker

12 likes

Ik vind het echt heerlijk, maar er is echt veel slecht en goor aanbod (Cafecito, looking at you).

6 likes

ja eens helaas. ik vind divine maia het lekkerste eigenlijk. maar als ik hun matchapoeder koop krijg ik het nooit zo goed thuis :sob:

1 like

Naveltruitje eind jaren 90 was ik al een tiener, maar wel in regressie dat ik ze met 40+ gewoon weer draag :joy: nu alleen niet in combi met de super low cut jeans en string met diamantjes erboven uit.

5 likes

Ik vind gewoon dat je niet in je blote buik in de klas moet zitten. Is toch niet zoveel gevraagd. We hoeven niet eens een uniform aan wat in zoveel landen wel moet.

Er was ook ooit een discussie over dat leraren een korte broek mochten dragen in de klas.

Een docent die een korte broek draagt in de klas:

  • Ja boeiend
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Ziet jouw gezin er ongeveer zo uit?

  • Ja
  • Nee heel anders want iemand heeft bruin haar oid
  • Nee ik en/of partner ben van kleur of op een andere manier echt duidelijk anders
  • Nvt ik ben single

0 stemmers

Oh sorry reageer per ongeluk op jou @Jumpsuit wilde nog zeggen over de korte broek niet per se nee maar ook niet ja boeiend. Ik heb een voorkeur voor geen korte broeken op werk. Traumas van de teenslippers van sommige van m’n collega’s

3 likes

Haha heel anders want iemand heeft bruin haar :joy: klopt wel maar we zien er dusdanig blond uit dat ik toch maar op ja heb gestemd.

2 likes

waarom is dit gezin bloedserieus over de vangrail van een snelweg aan het kijken? Het ziet eruit alsof ze met z’n allen naar een ongeluk zijn gaan kijken ofzo

9 likes

Dat is een AI foto van een ongeluk of autopech ofzoiets, heb die al eerder voorbij zien komen.

7 likes

Hahaha nou ik voel me niet aangevallen hoor. Toen ik als 18 jarig meisje vakantiewerk deed bij de rabobank werd me wel verteld dat ik absoluut geen spijkerbroek of korte broek aan mocht.

Stel we krijgen op bassischolen weer allemaal een uniform zoals op scholen in engeland:

  • Nee zou ik het niet mee eens zijn
  • Ja prima toch lekker makkelijk

0 stemmers

2 likes

Haha ja ik dacht ik vang die categorie maar even af (dat zijn eigenlijk ja-stemmers).

Het is een ai foto van iemand hier die een beige gezin heeft laten maken. Geen idee waarom er geen baby in de wagen ligt en waarom ze bij een vangrail staan :joy:

1 like

Ben jij op een leeftijd dat het je niet meer zo boeit wat andere mensen ergens van vinden en dat je steeds vaker draagt je zelf wilt?

  • Ja
  • Altijd al zo geweest
  • Nog niet
  • Steeds meer
  • Gaat nooit gebeuren denk ik

0 stemmers

de baby zat achter het stuur, die heeft het ongeluk veroorzaakt :frowning:

3 likes

Haha jezus wat is er mis met een blote buik

6 likes

Precies niks, maar tijdens een vergadering zit je ook niet in je blote buik, ik vind dus zelf dat dat bij meisjes in de klas niet hoeft. Maar daar verschillen de meningen dus over.

2 likes

Dan spreek je jezelf toch tegen? En een klaslokaal is geen vergadering.

2 likes

Je kan toch een voorbeeld geven aan je dochter dat je niet met je blote buik naar school gaat? Maargoed, ja we verschillen dan qua mening.

1 like

Heb je weleens iets ingestuurd voor Achterwerk (de achterkant van de VPRO gids?)

  • Ja een brief, is ook gepubliceerd
  • Ja een stripje, is ook gepubliceerd
  • Een brief, niet gepubliceerd
  • Een stripje, niet gepubliceerd
  • Nee maar ik las het wel graag
  • Ik had dit niet in mijn leven

0 stemmers

2 likes

Maar waarom niet, dat is de vraag?

Ja, en dat trekt ook door naar andere dingen. Zo zei ik laatst tegen een collega “maar ik hoef ook niet aardig gevonden te worden, daar zoek ik niet naar want dat boeit me echt niet”. En later dacht ik daaraan terug en besefte ik me pas hoe zeer ik dat meen en wat een vrijheid dat is.

3 likes