Heb jij het liedje (of een stukje uit) Hey There Delilah wel eens in je hoofd?
- Nee
- Ja heel soms
- Ja regelmatig
- Ja STOREND vaak
0 stemmers
Heb jij het liedje (of een stukje uit) Hey There Delilah wel eens in je hoofd?
0 stemmers
Waarschijnlijk door jou nu wel en als dat zo is dan zal ik mijn stem later vandaag aanpassen naar âja heel somsâ
Ja kut nu wel.
6 ft tall is in uk en us ook echt een ding. Dat is echt niet lang voor de gemiddelde nederlander haha
Altijd al een kutnummer gevonden en heb m echt regelmatig in mân hoofd ![]()
Weet jij direct hoelang je bent in feet? Ik moet dus 5 ft 4 zeggen
0 stemmers
Vind jij een Nederlandse vrouw van 1,78m lang?
0 stemmers
Ik heb eens een artikel gelezen waarin beschreven werd dat therapie echt veel minder nodig zou zijn als mensen gewoon in hun basisbehoeften zouden zijn voorzien (betaalbaar wonen, baanzekerheid, etc.) maar bij de irritante therapiemensen die jij beschrijft (in ieder geval die in mijn omgeving) zit dat allemaal juist wel snor
Ik moet regelmatig iets met een kleine groep doen. Iedereen is even verantwoordelijk, belangrijkste is dat het eindproduct wordt opgeleverd. En 10/10 doe ik veel meer dan twee collegaâs, die iets zeggen als âwant ik moet mijn grens bewaken hoor!!â
Ja oke Petra maar als we dat allemaal doen leveren we niets af en hebben we een probleem. Maar dat boeit Petra niet en mij te veel dus eindstand sta ik weer dubbel werk te doen. Grote ergenis!
Heeft er iemand zelf zoân elektrische nagelvijl gekocht/gebruikt? Ik wil schimmelnagels wegschuren maar vraag me af welke ik dan moet hebben en of het echt beter is dan een gewone vijl (mijn nagels zijn zo dik dat een houtvijl ook prima kan
)
Geen Tesla maar iets anders elektrisch: lesautoâs gaan altijd voor mijn deur oefenen met fileparkeren ![]()
![]()
![]()
Ja en het is nota bene een Tesla, ik heb laatst eens opgezocht of er Teslaâs bestaan zonder cameraâs om hun oenigheid te kunnen verklarenâŠ
Dit is bij ons ook zo. Ik werk in een tweetalige omgeving en om verslagen te vertalen gebruikten we vroeger de vertaaldienst (met echte mensen dus) maar nu moet dit voor vrijwel alle documenten met copilot gedaan wordenâŠ
Ja ik heb er een en gebruik hem ook voor mijn ene lelijke nagel die idd heel dik kon worden. Werkt goed, kan hem mooi egaal krijgen. Wel eentje met wegwerpbitjes kopen of héél goed ontsmetten. Anders worden al je nagels zo.
0 stemmers
Laatst om een visie op papier te zetten, kostte me 5 min ipv 3 uur als ik het zelf moest doen ![]()
Oh en over therapie: ik zit er al lang in, heel lang af en aan bij verschillende therapeuten, maar pas nu ik de goeie heb heeft het wat gedaan ![]()
![]()
(En ook dat 1tje het erger heeft gemaakt, 1tje me niet geloofde en 1tje op een van de dieptepunten besloot dat ze niks met me kon dus het van het ene op het andere moment stop zette. Oh en in mân jeugd hulpverleners die dan ontslag namen maar niks lieten weten en een x dat ik iets had aangegeven maar daar niks mee werd gedaan).
Kan er een boek overschrijven, verder ben ik vrij normaal đ« đ
Hoeveel therapeuten/psychologen heb je gehad?
0 stemmers
Ik vraag me de laatste tijd af, ook naar aanleiding van het onderzoek naar opiniestukken en AI:
Is het elitair om op AI te haten?
0 stemmers
bonnie blue
0 stemmers