Stel je persoonlijke vraag #59

Vind het nog meer gestoord dat er zoveel mannen aan mee doen.

5 likes

Verbaast me niks van mannen

12 likes

Ik heb een keer 7 psychologen gehad maar elke keer vond ik ze niet goed genoeg en toen was er niemand meer over dus werd ik ontslagen als client!

Ben later wel met een psycholoog getrouwd maar op professioneel gebied botst het :joy:

2 likes

Had jij minder therapie nodig gehad als in je basisbehoeften voorzien was? (Maatschappelijk)

• Ja
  • Nee
  • Twijfel

0 stemmers

1 like

Nee vind ze allemaal even gestoord

Hmmm ik heb therapie gehad om te leren om te gaan met m’n chronische ziekte. Dus wel een omstandigheid maar niet echt een maatschappelijke? Maar wel vrij duidelijk dat ik dat traject totaal niet nodig had gehad als ik niet ziek was geworden

2 likes

In mijn omgeving benoemt iemand bij alles uit welke schematherapie modi het komt - dit voel ik vanuit mijn kwetsbare kind enz. Die kon niks meer voelen of ervaren zonder dat daar meteen een trauma of modi aan gekoppeld werd. Ik weet dat schematherapie helpend en nuttig kan zijn, maar heb daardoor echt een allergie voor de term het “kwetsbare kind” ontwikkeld

8 likes

ik ben echt erg pro-therapie maar als iemand dit bloedserieus tegen me zou zeggen zou ik me toch een partij awkward voelen

8 likes

Als ik een ‘normale’ schooltijd had gehad dan had ik zeer waarschijnlijk minder therapie nodig heeft gehad!

6 likes

Wat is kutter?

De was:

• Ophangen
  • Opvouwen
  • Ik hang en vouw de was niet op yolo

0 stemmers

Ik heb zo’n hekel gekregen aan de was ophangen maar ik kan niet eens uitleggen waarom.

1 like

Het in de kast leggen.

33 likes

Ja dat is ook kut. Je wilt op dit moment ook niet mn lade zien met slaapkleding en van die basic t shirts en hemdjes. Volgens mij ligt niks meer opgevouwen.

Dit!!! Alle stappen hiervoor zijn prima maar dit vind ik vreselijk (en laat ik mijn kinderen daarom altijd doen).

4 likes

Ik vond het vroeger dus serieus leuk om alle was heel netjes op te vouwen :joy: denk dat mn moeder wel blij mee was.

3 likes

Het enige wat mijn kwestbare kind wil, is ben & Jerry’s als ontbijt.

12 likes

En van dat gepiep als ze achteruit rijden, tyf op je bent geen vrachtwagen ik hoef niet te weten dat je om 23.00 aan het fileparkeren bent.

2 likes

Ik vind opvouwen dus echt chill om te doen hahaha. Lekker b&b of serietje kijken ondertussen.
Ophangen is irritant, past ook nooit echt lekker op het rek.

2 likes

Ophangen is kutter omdat daar enige mate van tijdsdruk achter zit. Zodra het hangt kan ik het 5 dagen laten hangen als ik het niet wil opvouwen

13 likes

Ugh ja zodra ik de natte was in de wasmand doe denk ik al gahhhh :tired_face: eigenlijk wil ik een droger maar ik ben bang dat ik dan te lazy word en al mn kleding verneuk.

2 likes

Als het droog is vouw ik het op het rek al meteen op. Dus niet eerst alles in een mand gooien en daarna weer ergens anders opvouwen.
Scheelt werk en tijd.

5 likes