Ik vind het niet bizar, maar ik gebruik mijn ovenschaal 3x per jaar dus dan is een action/ikea goed genoeg.
Als ik hem veel vaker zou gebruiken is het een prima prijs
Ik zou het dan wel weer willen geven/krijgen. Heb een paar goede pyrex schalen dus vind 35+ euro voor mezelf onnodig, maar vind alledaagse luxe de leukste cadeaus.
Die bij de action zijn ook na één keer stoten kapot. Ik zou tbh best balen als ik om een pyrex schaal had gevraagd en ik zou er dan een van de action krijgen, omdat ik dat juist zonde vind. Ik zou best snappen dat een ander dat niet aan mij uit wil geven maar dan heb ik liever een handgeschreven kaartje of een zonnebloem uit eigen tuin bijv
Nou ja, misschien is dit heel lelijk van mij hoor, want iets met een gegeven paard.
Maar als ik heel eerlijk ben zou ik dit wel denken
Vergeet ook niet haar mega delulu man die haar coach moest voorstellen. Elke cringe move vond hij geweldig. (Waarschijnlijk omdat ie er zelf ook niet veel van bakt).
Met een echte coach had ze misschien enigszins wat basic skills kunnen aanleren, nu leek het alsof een kleuter een dansje doet voor zn ouders. En een goede b-girl had die kangaroo of sprinkler move echt wel kunnen pullen.
ik zou er zelf geen willen want ik gebruik bijna nooit ovenschalen maar een skere action (cheap ass ikea) schaal geven terwijl iemand er eentje van 35 euro vraagt vind ik echt tering gaar en gierig hoor haha
Ik heb er eentje van le creuset en ik heb niet eens een oven
. Maar hij is echt heel mooi en ik ook gebruik hem gewoon voor andersoortig eten wat in een schaal kan haha
Nou ook wel weer heel overdreven dat die van die Action na 1 keer gebruik kapot is. Ik heb ovenschalen van Action en IKEA, die heb ik al jaaaaren en zijn nog helemaal goed.
Overigens helemaal prima hoor als iemand een ovenschaal van 35 euro wil hebben of kopen of krijgen of weet ik veel wat.
Eén keer stoten zeg ik toch ook
Ja je had ooit ook deze man die pas aantikte toen de rest van de zwemmers onderhand alweer gedoucht en aangekleed thuis zat en dat werd alleen maar leuk ontvangen. Maar ja iemand uit Equatoriaal Guinea die pas een paar maanden voor het toernooi heeft leren zwemmen heeft toch wat meer de gunfactor.
En ik denk dat de sport ook niet meehielp. Als ze bij wijze van spreken gewoon een heel slechte verspringster of wielrenster was geweest had het er minder koddig uit gezien.
Wat is jullie gemiddelde schermtijd per dag op je telefoon?
Computer en laptop enzo tellen dus niet mee
- Minder dan 1 uur
- 1 uur
- 2 uur
- 3 uur
- 4 uur
- 5 uur
- 6 uur
- 7 uur
- 8 uur
- 9 uur
- 10 uur
- 11 uur
- 12 uur
- Meer dan 12 uur
0 stemmers
Maar ik heb wel een app nodig die andere apps blokkeert, zonder dat zou ik veel meer schermtijd hebben.
Als ik dat opzoek denk ik omg wat veel, maar vervolgens scroll ik lekker verder dus boeit het me ook niet echt.
Een ovenschaal vind ik echt iets om in de kringwinkel voor 1 euro te kopen haha.
Ik ben ook altijd heel duidelijk als het om mijn cadeau wensen gaat. Wil het zelf uitgezocht hebben zodat ik zeker weet dat ik het mooi vind en de kwaliteit goed is. Jaren terug wilde ik graag een set mooie cocktailglazen, helemaal uitgezocht en zelfs de website erbij vermeld. En wat krijg ik? Twee glazen van de xenos, aangevuld met andere spullen om aan het bedrag te komen.
Ben denk ik nog nooit zo teleurgesteld geweest ![]()
Zit jij al volgepland voor november? Qua beschikbaarheid om af te spreken met vrienden?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- totaal niet
0 stemmers
Ik ga dan een week op vakantie, dus dat beperkt de vrije dagen
Ohja kak ik dacht nee maar ga begin november op vakantie en ben eind november jarig djs dat verandert de zaak
Bizar ![]()
Ik heb 1 ding staan voor november maar dat is het.
Voor oktober ook maar 2 dingen.
Ik weet dat het wel nodig is voor velen hoor, met een gezin thuis en een grotere groep een datum kunnen prikken, maar ik zou nu niet voor in oktober of november een avondje met een vriendin ofzo prikken. Jullie wel?
De dingen die ik maanden van tevoren plan zijn 99/100 waar je tickets voor nodig hebt.
Ugh same, dit had ik ook een keer met Kerst. Helemaal een mooie glazen thermo thee fles uitgezocht, kreeg ik een lelijke van plastic met nog allemaal prulletjes erbij ![]()
Echt als uitzondering want ik heb gedurende het jaar somehow allemaal tickets gekocht voor concerten en voorstellingen die allemaal in november vallen. Oktober en december zijn compleet leeg.
Ik heb helaas vrienden (zonder gezin) die echt maanden vooruit moeten plannen voor een avondje. Ik snap ook niet hoe die agenda’s zo vol zijn steeds, maar daardoor heb ik nu ook al een afspraak in januari staan om 2 vrienden te zien.