zie jij eruit als deze influencervrouwen? nav het bericht van @Hihalarisch die dacht dat de meeste forummers er ongeveer zo uitzien
foto's

- ja ik lijk hier echt heel erg op
- ja wel een beetje
- nee totaal niet
0 stemmers
zie jij eruit als deze influencervrouwen? nav het bericht van @Hihalarisch die dacht dat de meeste forummers er ongeveer zo uitzien

0 stemmers
Ondanks dat onze features misschien verschillen zien we er gewoon allemaal uit als millennials hoor (op een handje gen z na)
maar dat staat toch niet gelijk aan er zo uitzien? stijl, afkomst, uiterlijke kenmerken spelen toch allemaal een rol
Hangt ervan af wat je bedoelt.
Ik ben net als deze 2 vrouwen wit met donkerblond/bruin haar en bruinige (?) ogen.
Maar ik heb godverdomme duizenden euro’s uitgegeven aan Invisalign bijvoorbeeld dus nee op dat vlak lijk ik niet op deze vrouwen.
En ik zie er een stuk jonger uit dan de eerste, hoewel we misschien ongeveer dezelfde leeftijd hebben.
Ik heb vooral voor “ja een beetje” gekozen omdat ik ook wel een basic bitch ben. Wel een beetje make up/ iets om je uiterlijk geven, maar geen heel mooie (make up) look of fillers/botox of haren heel mooi gestyled.
Huidskleur en soort haar hoeft inderdaad niet overeen te komen.
Ik ben wel benieuwd hoe de “totaal niet” eruit zien. In mijn hoofd zijn dat dan deels de Monica Geuzes/Selma Omaris al kan ik me ook niet voorstellen dat veel forummers zo gelikt eruitzien ![]()
Ik ben gewoon geen witte doorsnee vrouw dus daarom stemde ik op totaal niet.
haha er kunnen toch meerdere redenen zijn? niet iedereen is een witte vrouw überhaupt.
ik heb zelf op totaal niet gestemd omdat ik een wat meer alternatieve stijl heb met zwart haar, m’n kledingstijl, piercings, tattoos enz. dus dat is gewoon een heel ander uiterlijk
Hmmm volgens mij spreekt niet iedereen de waarheid hoor als ik deze uitslag zie. Wel eerlijk zijn mensen!
Ik bedoel meer de vibe idd!
Ja en is ook de vibe die iemand uitstraalt. Stel, je bent ook een witte vrouw met dezelfde oogkleuren, haarkleuren, etc. Dan kan je alsnog een hele andere uitstraling hebben en dus totaal niet op deze vrouwen lijken.
miss moeten we weer een topic openen zoals met dat rgk topic dat iedereen foto’s deelt en dat we dan mogen stemmen of het wel/geen influencervrouw is
Ik denk dat best veel forummers deze vibe hebben. Waar niks mis mee is overigens.
Misschien moet de poll dan zijn ‘ben je basic?’ (ja)
Ik zie in deze vrouwen geen bruine ogen en alleen die tweede heeft een beetje bruin haar?
Heb juist nee gestemd omdat ik donkerbruine ogen/echt bruin haar heb ![]()
Ben jij een basic bitch?
0 stemmers
Welke vrouw is nou de ex en welke is de nieuwe vriendin?
geen flauw idee, weet ook niet wie forummers bedoelden toen ze zeiden dat de ene een verbetering is of juist niet
Ik neem aan: bovenste oud, onderste nieuw. Ik ken deze mensen niet maar die man lijkt op de onderste foto ouder
Ja iemand zei idd dat die man snel oud is geworden maar daardoor raakte ik in de war. Want hij ziet er qua oudheid hetzelfde uit alleen op de ene foto wat voller dan op de andere.
Ik vind dat als je, net als ik, een witte Nederlandse vrouw bent je moet stemmen op ja.
Lijk ik er echt heel erg op volgens mezelf? Nee. Maar zou een persoon vanuit een heel ander land die nog nooit Nederlanders heeft gezien mij kunnen verwarren met deze vrouwen? 100%