Wat een feest (nou ja, meer: treurnis) van herkenning, al deze hr-verhalen ![]()
Nou als ik zie hoe sommige collegaās moeite hebben met Teamviewer begrijp ik het wel ![]()
![]()
![]()
Nou ik werk in een bedrijf waar 90, zo niet 98% vrouw is en dit soort dingen zijn bij ons ook niet echt bekend hoor. Pas toen ik rond 25 weken zwangerschap aangaf dat het zwaarder werk zei mijn toenmalige manager āja als het niet gaat kun je wel even wat langer in de kantine gaan zittenā, maar verder niks hoor.
HR stuurde mij een aangetekende brief dat ze een officiĆ«le melding hadden gemaakt dat ik niet goed bereikbaar was. Omdat ik mijn telefoon (geen werktelefoon) nooit opnam of terug belde op mijn vrije dagā¦
Heb toen haar nummer geblokkeerd.
Omg zo zielig. Je hebt hier hopelijk wel een klacht over ingediend bij HR of iemand anders.
Ik vind HR altijd zo onterecht verheven doen. Een beetje als van die lui die in een dure winkel werken.
Een klacht over HR bij HR indienen denk ik niet dat ze daar goed op gaan reageren haha.
Zou jij tegen een zorginstelling voor mensen met een beperking in jouw straat zijn?
- Ja, dat wil ik niet in de straat
- Nee, geen probleem
0 stemmers
Maakt het nog uit wat voor beperking deze mensen hebben?
- Ja, dat maakt wel een verschil
- Nee, geen verschil
0 stemmers
En woon jij in een dure wijk?
- Ja, de huizen hebben een hoge waarde
- Gemiddeld
- Nee
0 stemmers
Ik kijk nu een filmpje van de Kwestie over zorginstellingen. Schrik vooral van dat de mensen zich zorgen maken over de daling van de waarde van hun huis.
Er zit er eentje paar straten verderop. En iedere dag met mooi weer zie je een stoet van de bewoners hun dagelijkse wandeling maken met een begeleider.
Als het netjes geregeld is in de zorginstelling heb je echt geen overlast van die mensen.
En dan krijg je niet dit soort situaties.
https://www.parool.nl/misdaad/majda-i-27-veroordeeld-voor-mensenhandel-bij-zorginstelling-ze-nam-15-jarig-meisje-mee-naar-woning-in-amsterdam-noord~ba419f5e/
mijn woonplaats heeft redelijk veel zulke instellingen; heb er sws twee op loopafstand. eentje is heel groot met echt allerlei afdelingen van beperkingen zoals downsyndroom tot tbs en eetstoornissen. ik ervaar nooit hinder maar die eerste groep zorgde wel vaak voor sensatie toen ik bij de hema wekte. was vooral grappig eigenlijk
De overlast is hier juist andersom. We hebben een lieve man wonen in een zorginstelling en die loopt vƩƩl door de stad, iedereen kent hem. Maar hij werd lastiggevallen door jongeren
echt zo sneu. Er is nu veel aandacht voor geweest en we proberen met zijn allen op hem te letten š«¶
Net als Mona Keijzer die tot aan de raad van state heeft geprocedeerd om een woonzorgcomplex voor haar deur tegen te houden. Terwijl ze voor minder procedures was om bouwplannen tegen te houden. En dan ook nog met het argument van stikstof ![]()
Wat mensen in die vrouw zien is mij een raadsel.
Ik vind ze heel gepassioneerd slecht. Ik heb laatst echt een hele vervelende ervaring gehad. Ik heb zelf hrm gestudeerd en vind het daardoor extra irritant
Ik woon bijna direct naast een huis van een zorginstelling waar zoān 20 volwassenen wonen. Nog nooit last van gehad (er staat wel eens iemand op het balkon te schreeuwen maarja wij maken zelf meer herrie over het algemeen) en ook nooit maar nagedacht dat dit de waarde van mijn huis zou verminderen?! Zelf ook niet naar geboden
Maar wat ontzettend triest weer.
Interessant! Er is een aflevering van Goliath (podcast) waarin een echtpaar vrijstaand woont en er plots naast een kinderdagverblijf wordt gebouwd voor z.e.m.b kinderen. Dit echtpaar spant een procedure aan. Maar weten ook dat ze als egoĆÆstisch worden gezien daardoor ivm de kwetsbaarheid van de kinderen. Maar uiteindelijk kreeg ik wel begrip voor hun situatie. Ik zal het einde miet verklappen!
- Ja, vet
- Ja, alleen als vakantie huis
- ja, schaam mij er wel voor
- gewoon nee
- absoluut niet ben je gek
0 stemmers
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor nog geen miljoen, fuck Dubai
Een vriendin van je viert haar verjaardag samen met haar tweelingzus, je kent haar wel, maar het is geen vriendin van je.
Voor wie koop je een cadeau?
- Alleen je vriendin
- Allebei
0 stemmers
Ik durf niet te antwoorden want dan word ik weer gevuurd
Mag anoniem mop ![]()