Ik reageer eind van de maand als ik met een borrel op de palm lig xxxx
Ik zou voor allebei iets vergelijkbaars kopen en dan voor mn vriendin later nog iets groters of een lunch/high tea
Afgezien van de status van de mensenrechten daar, heb ik geen zin om in een groot winkelcentrum te wonen
Persoonlijk cadeau voor mijn vriendin, fles wijn oid voor zus
Die hitte alleen al lijkt me vreselijk. Laat staan de mensenrechtensituatie daar. Kan weinig plekken bedenken waar ik minder graag zou willen wonen dan Dubai.
Ik ben een witte vrouw, maar met hoofddoek. Niet echt standaard, kan mij daarom ook niet identificeren met deze vrouwen.
Over wijn gesproken
Ik kreeg afgelopen schooljaar van een leerling een fles wijn als bedankje.
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, superlief dat ze iets geven, maar zou je je kind alcohol laten geven aan de leerkrachten van je kind?
- Ja
- Nee
- Anders, wantā¦
0 stemmers
Ik vind alcohol voor niemand een cadeau
Net zoals het krijgen van alcohol bij aanschaf van een auto.
Ja ik drink sowieso geen alcohol dus ik vond er sowieso niets aan š«
Kocht jij als kind, echt basisschool klein kind, wel eens alcohol voor je ouders? Wij hadden een buurtwinkel op 1 straathoek verder en daar ging ik dan soms met een lijstje van mān moeder wat dingen kopen als zij heel druk was of er ineens bezoek was ofzo en als er op het lijstje wijn of bier stond kreeg ik dat gewoon mee. Was 6-10 jaar oud oid? De eigenaren van die winkel wisten natuurlijk wie mān moeder was etc.
- Nee dat gaven ze bij mij niet mee
- Mn ouders lieten me nooit alcohol kopen
- Ja!
0 stemmers
Zou jij je (hypothetische) kind dit laten doen?
We gaan ff uit van bovenstaand scenario dus allemaal in de buurt en veilig etc.
- Nooit van mn leven
- Ja sure why not
- Ik zou twijfelen
0 stemmers
Bij de srv wagen hahaha
En shag/sigaretten! En dan ook de goeie vloeitjes.
Love de nineties hahaha
Ahhhh mijn moeder rookte āstiekemā aka dat wisten we allemaal maar zij deed graag alsof we dat niet wisten dus die stonden nooit op mān lijstje.
Ja en we gingen ook vaak sigaretten voor ze halenā¦
Maar er werd wel wijn gedronken in de kerk voor die misdienaars die een jaar of 10 waren. Maar volgens mij werd ons geleerd het niet door te slikken. Wat moest je ook met zoān achterlijk grote beker hahaha religie is zo dom.
Ik heb āsaaieā ouders die niet drinken of roken - en doe ik zelf ook niet, zelfs als puber niet
Vond jij als kind de sigarettendisplays recht boven de kassa glamourous?

- Zegt me niks
- Nee vond ik niks aan
- Ja!!! En dan konden ze zo casual boven hun hoofd het pakje eruit trekken en op de band leggen en scannen wow glam
0 stemmers
Zooo het moesten idd de goeie vloeitjes zijn anders had ik een probleem!
Heb jij genoeg kleding om elke dag van de week een schone set aan te trekken?
- Ja
- ja Zeker weten
- Ik heb geen wasmachine of geen stromend water voor handwas
- nee, anders
0 stemmers
Denk je toch bij elke seizoensverandering ādat je niks hebt om aan trekkenā terwijl je een volle kledingkast hebt?
- Ja
- Ik wil shoppen want fastfashion produceert voor mij zodat zes generaties na mij op een kledingberg kunnen wonen
- shoppen via vinted is niet duurzamer maar dat denk ik wel om het goed te praten
- Nee, ik kijk in mijn kledingkast en repareer indien nodig
0 stemmers