Stel je persoonlijke vraag #59

Ik denk dat wel maar acteer er weinig op, ik koop weinig nieuwe kleding en als ik het doe vaak tweedehands (niet altijd vinted)

8 likes

Vet bizar! Ik ken deze meid op de foto en heb bij deze betreffende super gewerkt 🫨

Edit: ik vraag me echt af hoe je bij deze foto’s terecht bent gekomen haha.

31 likes

Een combinatie van je antwoorden. Ja, maar ik ben me er bewust van en probeer er ook naar te handelen. Ik ben helaas niet perfect en koop nog wel af en toe nieuw, maar ik kan ook naaien en kan mijn kleding daardoor wel langer mee laten gaan, of upcycle het tot iets anders.

9 likes

Ik denk dat ik makkelijk een maand lang elke dag een andere outfit aan kan

12 likes

Ik kijk in mn kledingkast EN vul die aan met voornamelijk tweedehandskleding. (Alleen hangt de kringloop tegenwoordig ook voor 90% vol met shein/zara/mango rotzooi etc. dus 9 vd 10 keer loop ik zonder iets naar buiten)

2 likes

ik ook en ik werk voornamelijk thuis dus heb vaak maar 2 of 3x per week echt een buiten outfit aan die ik dan de hele dag draag

ik doe wel echt mijn best om minder te kopen en draag op zich alles wel maar alsnog niet goed

1 like

Lindemans bin 65 Hahahah

En sigaren voor mijn vader

1 like

Ik ben wel benieuwd waarom vinted niet duurzamer is dan nieuw?

Ik shop bijna alles voor mijn kinderen op vinted en was hier trots op. Hoor het graag als dit onterecht is :sweat_smile:

Ik werk ook 3 dagen thuis dan zit ik gewoon met mijn fashion outfit achter de computer :joy:

2 likes

oh ik zit as we speak in een joggingbroek met oversized shirt en my melody slippers. had een badjas aan hieroverheen want koud maar die ging nog net uit voor een meeting haha

3 likes

Linkje:

Het is vooral dat tweedehands geen vrijbrief tegen verspilling is.
Bewust zijn bij wie je koopt (dus binnen je eigen land) en grote bundels maakt je ecologische afdruk het kleinst.

Ik lees ook weleens mee in het vinted-klachttopic en dan lees ik over terugsturen naar Spanje etc, echt waanzin

6 likes

Hahahaha Ik dacht ik doe slim en google ‘ super de boer kassa’ en dan afbeeldingen want die winkels bestaan al vet lang niet meer dus die hebben vast nog sigaretten apparaten hangen op foto’s van die winkels.

Is de eerste foto als je daarop zoekt

9 likes

Ik denk eigenlijk als het moest heel veel mensen wel? Ik heb sowieso al 40 jumpsuits en ben totaal geen modefreak. Ik hou het meest van saaie goede basic kleding maar dat gaat wel heel makkelijk toch.

Met mijn garderobe kan ik een maand lang elke dag een andere outfit aan:

• Ja makkelijk
  • Nee
  • Met een beetje moeite
  • Eh ja moet lukken

0 stemmers

Qua bovenkleding makkelijk maar qua broeken wordt het dan wel een een week lang dezelfde. Maar dat doe ik sowieso eigenlijk wel haha

16 likes

Ah ja, zo telde ik wel. ik kan wel een maand lang zonder wassen, maar dan draag ik jeans enzo wel meerdere dagen

6 likes

Ja ik draag ook vaker dezelfde broeken hoor dat wel. 30 broeken hebben is misschien ook wel wat veel. Ik hijs me dan weer in een saaie jumpsuit haha. In 1 keer klaar.

1 like

Haha wow! Achter die foto zit een hele site met oude foto’s. Zo grappig!

3 likes

Ja, maar ben vervolgens niet geschikt voor kantoor. Wel voor gymleraar.

2 likes

Tussen fast fashion, vinted en niks kopen zit ook nog een hele wereld. Meeste (voor mij) nieuwe items haal ik uit de clothing loop of bij een tweedehands/vintage winkel. Eens in de paar maanden koop ik wat op vinted en wat basics bij Uniqlo.

2 likes

Hahaha ja en misschien moet ik dan ook een keertje in zilveren hotpants door de regen oid

4 likes