Stel je persoonlijke vraag #59

Er zijn tegenwoordig zoveel opties met korte broek die niet casual zijn, maar juist heel netjes en in mijn ogen prima in een professionele setting kunnen.

Ik vind juist dat we af moeten van het idee dat je alleen in een lange broek professioneel gekleed bent.

7 likes

Maar nu is mijn vraag: ik moet morgen best veel lopen op werk en mijn enige sandaalopties zijn teva’s (de degelijke wandelversie) en sandalen met een klein hakje. Wat moet ik als professionele werknemer aandoen bij mijn jurkje?!

2 likes

De reden dat m’n huid niet geïrriteerd is is omdat ik van die biker shorts en snag tights draag. Maar om dat nou een tip te noemen :’).

11 likes

Twintigers misschien, maar ik was vandaag op een intakeochtend van een opleiding en stond daar als dertiger tussen allemaal 17-18jarigen. Ze hadden het allemaal enorm heet, en ik dacht alleen maar JA vind je het gek in je lange jeans. HET IS 33 GRADEN

5 likes

Ik smeer talkpoeder :sweat_smile: werkt wel heel goed!

2 likes

Ja dit doe ik ook
En dit werkt ook goed https://www.decathlon.nl/p/antischuurcreme-100-ml/340986/m8760202
Ook heel on-sexy maar goed het werkt wel echt

4 likes

In sommige settings zie ik het ook niet als te casual, maar over het algemeen dus wel. Ik ben daar dan dus wel wat ouderwetser in.

2 likes

Zolang je blote benen hebt en ademende sokken, zijn sneakers ook best oke te doen!

4 likes

Mijn bovenbenen zijn besties

2 likes

Deze thigh rescue stick vind ik ook een aanrader voor als ik een rok of jurk draag. Wordt vetter daar en schuurt daardoor minder. Tube is klein genoeg om in je tasje te doen om evt gedurende de dag nog eens aan te brengen.

https://www.asos.com/nl/prd/204931445?acquisitionsource=pasteboard

3 likes

Ik ben de hoofdoekdragende beige moeder

4 likes

Ik heb echt nooit make-up gedragen.

4 likes

Draag je (wel eens) foundation of zoiets?

• Foundation
  • Bb crème
  • Cc crème
  • Getinte dagcrème
  • Iets anders wat corrigeert zoals (alleen) concealer
  • Niks

0 stemmers

Ik wil soms wel iets meer polished er uit zien, ik hoor graag tips!

Nouja niet altijd niks. Meestal niks, behalve normale dagcrème. Heb een tinted moisturizer van Catrice als ik wat meer vlekjes heb op mijn gezicht. Die is wel echt geweldig.

3 likes

Valt mij inderdaad ook op dat veel jongeren lange (spijker)broeken dragen met dit weer.

1 like

Ik vind dat we af moeten van het idee dat er zoiets is als professioneel gekleed :joy: ik bedoel, ik ben echt heel gevoelig voor of ik mij wel gepast kleed/gedraag maar waar slaat het eigenlijk op? Het gaat in vrijwel alle beroepen toch om wat je kan en niet om hoe je er uit ziet? Zou zo leuk zijn als mensen zich gewoon konden kleden zoals ze willen, zonder zo rekening te moeten houden met hoe anderen dat interpreteren/begrijpen/beoordelen?

4 likes

Is dat iets anders dan getinte dagcrème? En welke specifiek gebruik je? (Of hebben ze er maar 1?)

1 like

Als je lichte wenkbrauwen hebt, kan ik een gekleurde wenkbrauwgel aanraden. Even erop vegen en ik zie er wat wakkerder uit.

1 like

Geen idee of het anders is? Hij heet Skin like tinted moisturizer. Het wordt er allemaal wat gladder mee, zonder full face meteen.

3 likes

Ik gebruik de skin tint van Maybeline en L’oreal. Echt aanraders vind ik. Meng vaak een paar druppeltjes door mijn dagcreme.

4 likes