Stel je persoonlijke vraag #59

Omdat ik ze voel :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::tired_face::tired_face::tired_face::tired_face::tired_face::tired_face:
Raken jouw dijen elkaar aan als je loopt? Dus door de stand van je heupen of omdat je dikke(re) benen hebt:

  • Nee
  • Ja

0 stemmers

Echt afgrijselijk met dit weer

Zo ja: is je huid geïrriteerd?

  • Ja!
  • Nee dat niet
  • Ik heb een tip!

0 stemmers

Ik denk soms weleens, wat jammer en zonde dat ik als twintiger tuttebollig ging doen over blote benen als het heet was (want te bleek/dijen niet mooi/whatever bullshit ik had bedacht) of vond dat dingen me niet stonden of gewoon heel erg de neiging had om alles maar op oncomfortabele manieren te verhullen. Terwijl ik nu denk bitch u were a hottie!!! Ik vind wel dat de twintigers van nu die ik zie meer schijt hebben en dat gun ik ze echt. (Geldt natuurlijk niet voor iedereen maar volgens mij is er wel echt iets veranderd in de boodschappen van jonge mensen media etc).

37 likes

Het gaat mij er niet om dat ze niet gezien mogen worden. Het is niet ‘omg meer huid!’. Ik vind korte broeken/rokken/jurken zeker 9 van de 10 keer heel casual. En dus in sommige (werk)situaties niet gepast.

1 like

Ik vind casual juist passend in het onderwijs haha.

3 likes

In al het onderwijs? Als in casual korte broeken/rokken/jurken.

@Maanzaad deel je tip please!

Waarom niet? Alsof iemand opeens minder goed les kan geven als diegene een rokje/jurkje/korte broek draagt. Mijn arts in het ziekenhuis gisteren droeg ook een korter jurkje en sandalen. Zullen veel mensen vast ook niet professioneel vinden maar ze deed het werk er echt niet minder om.

8 likes

Er zijn tegenwoordig zoveel opties met korte broek die niet casual zijn, maar juist heel netjes en in mijn ogen prima in een professionele setting kunnen.

Ik vind juist dat we af moeten van het idee dat je alleen in een lange broek professioneel gekleed bent.

6 likes

Maar nu is mijn vraag: ik moet morgen best veel lopen op werk en mijn enige sandaalopties zijn teva’s (de degelijke wandelversie) en sandalen met een klein hakje. Wat moet ik als professionele werknemer aandoen bij mijn jurkje?!

2 likes

De reden dat m’n huid niet geïrriteerd is is omdat ik van die biker shorts en snag tights draag. Maar om dat nou een tip te noemen :’).

11 likes

Twintigers misschien, maar ik was vandaag op een intakeochtend van een opleiding en stond daar als dertiger tussen allemaal 17-18jarigen. Ze hadden het allemaal enorm heet, en ik dacht alleen maar JA vind je het gek in je lange jeans. HET IS 33 GRADEN

5 likes

Ik smeer talkpoeder :sweat_smile: werkt wel heel goed!

2 likes

Ja dit doe ik ook
En dit werkt ook goed https://www.decathlon.nl/p/antischuurcreme-100-ml/340986/m8760202
Ook heel on-sexy maar goed het werkt wel echt

3 likes

In sommige settings zie ik het ook niet als te casual, maar over het algemeen dus wel. Ik ben daar dan dus wel wat ouderwetser in.

2 likes

Zolang je blote benen hebt en ademende sokken, zijn sneakers ook best oke te doen!

4 likes

Mijn bovenbenen zijn besties

1 like

Deze thigh rescue stick vind ik ook een aanrader voor als ik een rok of jurk draag. Wordt vetter daar en schuurt daardoor minder. Tube is klein genoeg om in je tasje te doen om evt gedurende de dag nog eens aan te brengen.

https://www.asos.com/nl/prd/204931445?acquisitionsource=pasteboard

3 likes

Ik ben de hoofdoekdragende beige moeder

4 likes

ik ging pas na mn 20e standaard foundation dragen en toen tot achterin mn 20 dat ik idd niet eens ff snel naar de supermarkt ging zonder foundation

en toen werd ik dik en heb ik in het acceptatieproces daarvan ook die ijdelheid aangepakt en draag ik standaard heel weinig makeup :two_hearts: ik houd nog steeds van full face maar het voelt echt een bevrijding dat het niet meer ‘moet’

6 likes

Ik heb echt nooit make-up gedragen.

4 likes