Stel je persoonlijke vraag #59

Poederfoundation. Is wat lichter/natuurlijker en sneller te doen. Heb geen tijd en zin meer om echte foundation aan te brengen.

2 likes

omg ik wil dit nu maar ik woon in een land zonder decathlon, ik ga nu m’n vriend instrueren dit voor me te halen hahaha

1 like

Welk ijsje kies je?

• Raketje
  • Perenijsje
  • Split
  • Solero
  • Cornetto
  • Magnum
  • Twister
  • Calippo

0 stemmers

Sinds kort getinte spf omdat ik pigmentvlekken op mijn voorhoofd heb (schijnt daar beter tegen te beschermen dan gewone spf) en ik haat het. Ik hou niet van hetgevoel dan foundation of dus getinte dagcrùme op mijn gezicht. En het vlekt op de kraag van mijn jas. Heb verder een prima huid dus ook niet ‘nodig’ om mijn huid egaler te maken.

1 like

Bedekt die eborian (de groene) goed de roodheden in je gezicht? En is die ook geschikt voor een heel lichte huid?
Ik ben daar al zo lang over aan het twijfelen gezien de prijs. Ben bang dat het mega oranje gaat worden ofzo.

Dit herinnert me eraan nog een lekker waterijsje te eten

2 likes

Je gebruikt een gekleurde wenkbrauwgel voor je huid? Hoe werkt dat dan?

@issa ohja die had ik ook op het oog, ben ook benieuwd naar die groene!

2 likes

Ik vind wel dat er een groot verschil zit tussen type onderwijs. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat het een echt goed idee is om in een echt korte broek les te gaan geven in bijvoorbeeld het hoger onderwijs. Ik denk dat hoe ik mezelf presenteer wel degelijk effect heeft op hoe mijn boodschap overkomt op studenten en heb echt geen zin mijn eigen afleiding te gaan zijn. Merk dat ook bij hele andere dingen; als ik het met studenten over bijvoorbeeld festivals heb zie ik gewoon altijd dat ze ineens beseffen dat ik net zo goed jong ben en dat heeft al wel eens negatieve invloed gehad op de verhoudingen.

8 likes

Denk dat hij toch wat te donker gaat zijn dan voor mij, ik ben altijd 1N. Klinkt wel als een fijne formule

3 likes

Ahaha thanks! :rofl:

Nee, ipv bb Cream doe ik even wenkbrauwgel op mijn wenkbrauwen.

Op een of andere manier zie ik daar minder doods uit, dan wanneer ik alleen bb cream op smeer

2 likes

Ik probeer dus al een paar jaar een korte wandelbroek te vinden zodat ik geen wonden op mn dijen krijg en dat is onmogelijk. Zo’n strakke legging rolt op na 3 passen en een losse zit opgefrommeld in mn kruis/liezen na 3 passen.

5 likes

Ja je omschrijft echt mijn leven in de zomer :smiling_face_with_tear: maar ik hou zo van zomer!!!

2 likes

De chub rub van snagtights idd! Is niet zo heel innovatief maar zorgt er wel voor dat mijn huid niet geirriteerd is.

1 like

Een collega komt terug van zwangerschaps- of vaderschapsverlof. Wat doe je?

• Gefeliciteerd kus kus kus
  • Gefeliciteerd zwaai hallo
  • Hee hallo goed je weer te zien hoe gaat het met de baby!?!?
  • Een knikje ter erkenning van het bestaan van die persoon en je gaat weer door met je werk
  • Nog anders

0 stemmers

2 likes

Bijna. ‘Hoe gaat het met jou?’ Zou mijn eerste vraag zijn.

32 likes

Vroeger droeg ik altijd wel make up (niet voor de supermarkt, maar verder wel gewoon dagelijks mascara lippenstift blush eyeliner).

Vorig jaar burnout gehad en toen mee gestopt. Ben nu weer aan het werk, en draag nog steeds geen make up meer, en het is zo chill eigenlijk!

Dit weekend festival ga ik ook niks opdoen, en verder ook geen moeite doen, heerlijk!

1 like

Ligt helemaal aan de collega, de een krijgt een knuffel, de ander een knikje, haha

6 likes

Ik vind foundation gewoon niet zo mooi meer. Dan maar met wat rode plekken naar buiten.

Heb jij ooit een vraag naar de Girlz gestuurd?

• Ja
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

Die vragen moeten toch gewoon verzonnen zijn?

Oké de doelgroep van wie de dijen elkaar raken, ik heb nog een vraag:

Slijten jullie spijkerbroeken ook heel erg op die plek? Bij donkere jeans heb ik al heel snel dat je daar wit ziet ipv de donkere kleur, heb er ook snel slijtage, echt zo kut want ik kan dus ook geen jaren met een broek doen

• Nee mijn dijen raken elkaar wel maar mijn broeken slijten er niet door
  • Ja ik heb hier last van

0 stemmers

Misschien dat iemand ook hiervoor een fantastische tip heeft :pray:t3:

1 like