Ja eens, een weekendje weg zou ik me nog kunnen voorstellen, maar twee weken is best lang. Mocht het dan niet klikken tussen vriendin A en B zou ik me daar ook verantwoordelijk voor voelen.
- Een jaar lid worden van een hyper Amerikaanse sorority (inclusief dansjes op tiktok)
- Een jaar in een Nederlandse gevangenis
0 stemmers
Ik vind 2 weken echt lang met een onbekende. En omdat je elkaar nog niet kent loop je denk ik veel meer op je tenen als je je ergens aan stoort. Wat je anders sneller zou zeggen tegen een vriendin die je al lang kent.
Heb je wel eens echt ruzie gehad op vakantie met een vriendin?
- Nee nog nooit
- Ja wel vaker
- Ja 1 keer
- N.v.t.
0 stemmers
Ik herinner me nog 2 vriendinnen die niet meer met elkaar op vakantie wilden omdat beide keren ze telkens ruzie hadden haha pff. En ik moest dat dan aanhoren via de app zo ongemakkelijk.
Met 1 vriendin heb ik me wel geergerd op vakantie. Ze wilde alles plannen āen dan gaan we dit doen, en dan gaan we daar naartoeā. Hallo heb ik nog wat in te brengen?
Ik ga zelfs op vakantie met ze haha
Ik heb ja gestemd want ik vind op vakantie gaan met maar 1 persoon echt altijd saai. Ga liever of alleen, of met een groep(je). En zou gewoon ervoor een keer gaan eten en zuipen met persoon 3 erbij, komt vast goed. En anders dan trek ik daar wat meer mān eigen plan.
geen ruzie, maar wel dat ik iets had van āik wil niet nog een keer met jou ergens heenā
Ah ja maar ik vind dat wel lastig hoor! Ik vind het niet leuk om iemand zo af te wijzen. Zou er geen slapeloze nachten van hebben maar het wel even moeilijk vinden.
Ja precies dit, van nieuwere vrienden (zeg sinds mān studententijd) vind ik hun vrienden over het algemeen leuk. Bij vrienden van mān middelbare school heb ik dat minder haha
Ik denk oprecht dat je beter zit in een gevangenis. Die mega sororityās met huizen, hierarchie en allerlei regels lijken me echt doodeng als er iets niet lekker loopt in je leven.
Niet echt ruzie maar ben in mn studententijd eens met 2 toenmalige vriendinnen op vakantie geweest waarbij we van tevoren niet goed onze verwachtingen van de vakantie hadden besproken en dat ging al snel botsen. 2 wilden een chille zonvakantie en 1 wilde heel veel activiteiten. Dat is ze uiteindelijk in haar eentje gaan doen, dan kwamen wij terug van stappen en ging zij opstaan om op een excursie te gaan. Dus dat was 1 keer en nooit weer. We zijn wel bevriend gebleven verder gelukkig
Eens maar lijkt me ook wel weer fascinerend om eens een jaar mee te maken. Wetende dat je daarna weer lekker naar huis kunt
Ik denk ook dat ik makkelijker vrienden zou maken met gevangenen dan met Amerikaanse sorority girls. Ze zouden mij sowieso pesten
Zoān huis is psychologische terreur. In de gevangenis heb je nog rechten ![]()
hoe ben jij op vakantie? ff wat random opties om uit te kiezen
- iedere seconde volplannen, heel schema van tevoren, 24/7 op pad
- wel veel ondernemen maar met ruimte voor ontspanning en spontaniteit, zonder te veel planning
- veel social media hotspots opzoeken en ik wil goede fotoās van zowel de omgeving als mezelf
- hele dag op het strand of bij het zwembad liggen, zo min mogelijk doen
- 's nachts uitgaan en overdag slapen
- ik slaap in een luxe accomodatie
- ik slaap in een medium luxe accomodatie
- ik slaap in een hostel
- ik slaap in een tent
- van tevoren vlucht/vervoer en verblijf vastleggen
- alleen een vlucht/treinreis boeken en de rest zie ik daar wel
- ik ga gewoon met volle koffer naar schiphol en zie daar welke vlucht ik boek en waarheen
- ik ga rijden met de auto en zie dan wel waar ik terecht kom
0 stemmers
ik zie soms van die tiktoks van mensen die gefrustreerd zijn als ze met iemand op vakantie zijn die geen mooie fotos van ze kunnen maken. lijkt me zo irritant als je reisgezelschap de hele tijd daarmee bezig is. tuurlijk, af en toe een goede foto van jezelf is leuk maar vind het echt saai als dat zoān enorm focuspunt is dat telkens terugkomt haha
Keiharde schreeuwende ruzie in een avondwinkel ofzo en een keer in een club maar we zijn nog steeds vriendinnen. Vind dat ook niet perse raar
Ik ben nog nooit met een vriend(in) op vakantie geweest, alleen met partner (en ja als kind met gezin natuurlijk maar dat telt nu niet).
Precies omdat ik bang ben om ruzie te maken haha. En dat vind ik logisch ook, dat er wrijving ontstaat als je plots een week samen gaat leven. Ik heb geen enkele vriendin waarvan ik denk āja met jou wil ik een week op vakantieā (dat gevoel is wederzijds). 4 dagen max.
Maar met een partner krijg je dan geen ruzie of? Want eigenlijk is dat best vergelijkbaar met een vriend(in) vind ik. Je bent de hele tijd met elkaar. Wel op een andere manier natuurlijk maar in principe komt het op hetzelfde neer.
Ik weet nog dat ik met een vriendin en haar ouders op vakantie ging voor bijna 3 weken en ineens ging haar 5 jaar oudere zus ook mee. Maar dat was juist superleuk. Behalve dat ik in het midden van de auto moest zitten 2 dagen lang. Echt een hell ![]()
Er zitten hier al aardig wat moekes op FF, zou jij later tieners en begin 20 + een vriendinnetje meenemen op vakantie?
- Oh vreselijk mij niet gezien
- Ja gezellig toch
- Ja mits er regels zijn waar ze zich aan houden
0 stemmers
Wij hadden wel regels qua geld uitgeven. En altijd samen ontbijten en lunch.
bij mij scheelt het heel erg of ik een eigen slaapkamer heb, ik heb dit vaker gezegd maar een kamer delen vind ik echt vreselijk haha. als ik een eigen kamer heb kan ik veel meer opladen, ff eigen tijd en geen mensen om me heen. dan heb ik de volgende dag wel weer energie maar als ik een kamer deel veel minder. ik klink nu echt sociaal gestoord maarja
Nee compleet logisch. Ik heb ook heel veel āme- timeā nodig. En dit klinkt zo zeikerig maar anders ben ik zo overprikkeld af. Hoe kunnen mensen ook slapen in een hostel. Ik gil al bij het idee. Wel heb ik overleefd in een heel klein tentje samen . De leeftijd speelt ook vast mee. Een 18 jarige is flexibeler dan 30+. Wij sliepen ook op een fuckin luchtbed.
Op een luchtbed slapen:
- Wow dit is mn lievelingsbed
- Afgrijselijk
- Prima voor 2 nachten
- Ik zou er wel een maandje op kunnen slapen
0 stemmers
Luchtbed is echt prima vergelijken met dunne slaapmatjes. Maar goed ik kampeer best graag.