Stel je persoonlijke vraag #59

Oja ik ben echt een oppervlakkige vrouw soms maar ik vind dit echt leuk om te doen haha ik hou met mijn vriendinnen ook hele shoots. Niet op het vervelende-in-de-weg-staan influencer af hoor, of mensen meefilmen/fotograferen maar foto’s maken vinden we naast 30.000 stappen per dag zetten en veel eten, kletsen, musea echt heeeel leuk om te doen :cowboy_hat_face:

9 likes

Ik ben weleens 4/5 dagen op vakantie geweest met een vriendin maar dan hadden we wel een ochtendroutine los van elkaar. Ik stond vroeg op, ging ontbijten en even boekje lezen of m’n man bellen, zij sliep wat langer uit en nam de tijd voor douchen/make up etc en haalde dan ergens een croissantje, en dan ontmoetten we elkaar weer halverwege de ochtend. Dat was wel echt onze redding omdat we anders ons denk ik wel aan elkaar zouden gaan ergeren (ik vind langzaam/treuzelen ‘s ochtends irritant, zij vindt haasten in de ochtend verschrikkelijk)

15 likes

Het is 9/11. Denk je daar elk jaar aan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Een neef van mn vader is daar ook blijkbaar geweest op die dag, en ik denk elke keer, hoe kon je dat niet weten.

1 like

Ik probeer het dit jaar zoveel mogelijk te vermijden qua nieuws, want ik heb vliegangst en ik ga over een paar maanden heel ver vliegen :grimacing:

1 like

maar hoezo is dat oppervlakkig? ik vind het zelf gewoon saai haha maar vooral stom om tiktoks te maken over hoe kut het wel niet is als mensen geen foto’s kunnen maken.

op die influencermanier vind ik wel echt cringe soms. je telefoon op de metroroltrap zetten voor een sagrada familia video terwijl er gewoon anderen langs willen, of als mensen gaan rennen op shibuya crossing voor een foto/video bijvoorbeeld. maar dan irriteert het me vooral dat mensen doen alsof een vakantiebestemming hun shootlocatie is ipv gewoon een plek waar ook andere mensen zijn/werken/leven

3 likes

Ik doe dit zelf niet, maar zie ook niet direct wat hier mis mee is. Zolang je gewoon bewust van je omgeving bent en dus geen main character vibes of zo hebt, lijkt mij dit een prima bezigheid/hobby. Of dat nou op vakantie is of thuis.

5 likes

Met broeken een krappe week, met bovenstukken haal ik er wel twee, als BH’s niet meetellen.

Ik zou bij een zwarte sorority op een HBCU wel willen gaan, niet alles enige zwarte in een witte. Bij de greeks en dat gevoel van verbondenheid hebben. Met wat ik ervan zie online dan zoiets.

4 likes

Ik denk dat ik meer floreer in de rigide routine van een Nederlandse gevangenis. Dan in het sociale wespennest dat Amerikaanse sororities zijn

3 likes

Ik haaaat luchtbedden, maar m’n matje kan ik best oké 3 weken op liggen. Maargoed heb ook wel 3 gradaties dikte aan matje. En de dikste is wel echt het chillste.

3 likes

Elk jaar met inpakken vervloek ik mijn mat omdat die zo groot is. Maar het ligt wel gewoon echt als een matras dus is het wel waard.

Haha, dit leest als de openingszin van een boek. Ik zou verder lezen! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

9 likes

Ja ik ben dus nu op vakantie met een vriendin en voor het eerst dat we 2 slaapkamers hebben en niet delen, zoveel meer ruimte en rust om een kamer voor mezelf te hebben (ofja voor mij en baby dan, maar dat telt momenteel als alleen :sweat_smile:)

4 likes

Oke welke heb je?

Je hebt tegenwoordig inderdaad wel goede slaapmatten. Maar als zijslaper zoek ik echt een dik matras haha. En die zijn vaak bestvwel duur.

Eigenlijk boek ik nooit de vakantie en hoor ik gewoon wanneer en hoelaat ik me op Schiphol moet melden

Heb verschillende keren gehad dat ik niet eens precies wist waar we heen gingen :joy:

3 likes

https://www.decathlon.nl/p/luchtbed-ultim-comfort-zelfopblazend-1-persoon-200-x-70-cm-grijs/307396/c42m8914320
Ik heb deze, ben een zij/buikslaper. Ik was het dus wel na 18 dagen zat voor m’n rug, maar de eerste 2 weken waren prima. Die van @ludo is volgens mij nog beter want zij had geen rugpijn.

2 likes

Wie doet dat dan voor jou? Klinkt aan de ene kant heerlijk aan de andere kant vreselijk haha

2 likes

Ik heb de limousine 10cm van redwood/vrijbuiter, die komt uit veel testen als goede optie! Wel duur en enorm, maar wel echt top

1 like

Degene waar ze mee gaat lijkt me haha.

1 like

Ja ik heb ook de stretch limousine van vrijbuiter en dan 15 cm dik. Ligt echt goed zeker als je het niet keihard oppompt.

6 likes