Stel je persoonlijke vraag #59

oja nee dan moet ik mijn stem aanpassen

2 likes

Ik maak dan maar zelf een poll aan met wat jumpsuit eigenlijk bedoelde

Zou het voor jou haalbaar zijn om alles in je leven (werk, dagelijks leven, evenementen, etc.) met fiets of lopend te doen zonder ov of auto
  • Ja
  • Lastig maar lukt
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik gun mijn relatie een klushuis want wij doen het echt heel lekker op samen iets slopen en verbouwen :joy:

3 likes

Je had ook kunnen vragen woon je in Amsterdam ja of nee

11 likes

Nee, maar echt alleen omdat ik dan niet naar mijn werk kan. De rest echt makkelijk

*ohja en sommige vrienden. Ok laat maar, helemaal niet zo makkelijk

1 like

Nee maar een jaar alles in mijn eigen stad (wat de vraag was toch) lopend of fietsen wel. Voor zakelijke afspraken, vrienden en familie moet ik echt OV of de auto kunnen nemen.

is jouw lievelingseten pasta? maakt niet uit in welke vorm, met wat voor saus enz

• ja en ik ben een witte nederlander/belg
  • ja en ik ben geen witte nederlander/belg
  • nee en ik ben een witte nederlander/belg
  • nee en ik ben geen witte nederlander/belg

0 stemmers

iemand zei ooit tegen mij ā€˜tattas hebben echt vaak pasta als lievelingseten’ en ik moest daar ineens aan denken haha

2 likes

Wat aaaaardig van jou! Hahaha, nouja het leek mij iig duidelijk. Ik bedoelde niet haalbaar. Ik zei overleven.

Ja ik zou dat makkelijk kunnen. Dan komen vrienden en familie maar hier. Dan ga ik maar niet op vakantie. En ik kan gelukkig naar elke supermarkt winkel lopen/fietsen. Ook mn werk. Of het leuk is, nee.

3 likes

Het zou er wel een stuk saaier van worden

Ga jij elk jaar op vakantie?

• Ja meerdere keren
  • 1 keer
  • Nooit

0 stemmers

2 likes

Nee, dat zijn net van die kleine dingen waarmee je elkaar kunt helpen waarbij het jou niks kost. Hoe vaak ik niet gezeik heb gehad met poortjes en gecheat heb… mensen merken dat ook nauwelijks op in hun haast/onoplettendheid is mijn indruk.

2 likes

Maar hoe lang duurt zoiets? Een paar seconden?

3 likes

en @Ginger ik begrijp deze reacties niet zo goed want iemand loopt toch echt maximaal 3 seconden zo dicht op je? geen 10 minuten ofzo dus dat merk je toch amper

1 like

goeie timing hahaha

CITROENVLOEK

3 likes

Ik zou tbh wel bang zijn dat ik gerold zou worden, terwijl ik het verder helemaal prima vind als iemand achter me aanloopt. Ik bied het ook wel eens aan als ik iemand zie klooien

4 likes

Ja het is heel kort maar ik vind dat gewoon niet fijn. En ook wel wat flamoes zegt, ik heb vaak een rugzak om waar iemand vervolgens dicht op staat, dat voelt niet zo veilig

1 like

Telt weekendje weg ook mee?

Dat moet je toch echt aan @vitaminwater vragen. Is dit inbegrepen of niet?

1 like

@zusjevanjoost ja dat valt onder etcetera!

3 likes