Ik ga om 12 uur ook gewoon naar buiten want ik verwacht dat ze genoeg afsteken. Nu ben ik wel voor een verbod maar goed als ze het dan toch afsteken ga ik ook maar kijken. ![]()
In mijn ervaring gaat het vaak zo gehaast/lomp met poortjes nog half open trappen om er achteraan te kunnen. Waardoor ik altijd een hartaanval krijg als iemand achter me aan loopt hoor haha 🥹
Wat dat betreft snap ik wel dat het chiller kan zijn als iemand het ff vraagt of aankondigt.
Dan moet ik wel een jaar langer op een ander kantoor werken, maar het is mogelijk
Niet elk jaar.
Mijn werk zou prima kunnen maar mijn vriend woont ergens anders en dat is toch echt te ver fietsen voor mij. Er zijn mensen die dat zouden kunnen fietsen maar ik heb daar geen zin in (28 km fietsen).
Elke seconde is te lang 🫠
Elke dag krijg je er 86400.
Vroeger toen er nog geen poortjes waren en ik nog een studenten ov had. Vroegen random mensen ook vaak of ze met mij mochten reizen met korting, helemaal prima toch als je iemand daarmee kan helpen.
Toen ik als 14jarige naar de ortho moest kocht ik altijd een railrunner en vroeg een random volwassen persoon om mijn ouder te spelen ![]()
Je doet mee aan een Hyrox maar onderweg krijg je last van je darmen en laat daardoor alles lopen ![]()
- Ik stop zsm
- Ik ga door ook al moeten andere deelnemers door mijn schijt heen lopen en op de apparaten zitten
0 stemmers
(dit is geen persoonlijke vraag, maar gaat nu viral op TikTok)
Echt bizar dat de organisatie niet heeft ingegrepen ook
Ja dit dus, lekker voor een ander zijn gezondheid.
Had gewoon lekker je verlies geleden.
Vind echt dat je dan gediskwalificeerd moet worden als je dan verder gaat gatverdamme
omg ik heb net even gegoogled maar wat goor! En nu heb je wel gewonnen maar iedereen zal dan toch ook vanaf nu nooit meer aan je kunnen denken dan die poepende wedstrijdloper?! Dan is de winst ook wat besmet. Wat goor.
Hoeveel heb je deze week aan boodschappen uitgegeven?
- 0 - 50
- 51 - 100
- 101 - 150
- 151 - 200
- 201 - 250
- 251 - 300
- 301 - 350
- 351 - 400
- 400 +
0 stemmers
Jou door je avatar
Influencers die hun verbouwing of woning make-overs vastleggen
- Vind ik leuk om te volgen
- Alleen boeiend als ze goede smaak hebben
- (Bijna) altijd niet boeiend
0 stemmers
Het is maandag?
Ergste vind ik als ik helemaal into de verbouwing zit en de hele afwerking sad beige wordt
“Vandaag gaan we kleuren kiezen, zo lang naar uitgekeken.” Blijken de kleuren:
Ik vind het sowieso onboeiend hoe iedereen die niet-ik is zijn/haar woonruimte indeelt.
Heb daar helemaal niks mee, woonprogrammas in elke vorm boeien bij nul.
- Mij ook
- Mij niet, mij boeit dat wél erg!
0 stemmers