Stel je persoonlijke vraag #59

Kan je het niet alleen op je voorhoofd smeren?

Ja dat zat ik net te bedenken! Heb vandaag weer m’n normale spf gepakt want vind het echt niks. Maar kan de volgende keer alleen m’n voorhoofd doen! Ik deed mijn hals ook al met een gewone.

3 likes

Hangt er zo’n “Samen leven” poster voor jouw raam?

  • Ja
  • Nee maar wel een “peace now” of iets vergelijkbaars
  • Wat
  • Gewoon nee
  • Nee maar zie ze wel hangen in de buurt
  • Nee maar wil ik nog wel
  • Ga weg met je posters

0 stemmers

2 likes

Ik douche sowieso niet echt warm en met warm weer eerder lauw dan koud. Tenzij ik gesport heb dan gaat ie op standje Antarctica.

1 like

Waarvoor is het eigenlijk đŸ«Ł ik zie ze ook veel hangen.

Is dat een links politieke poster?

1 like

Het is van vluchtelingenwerk. Je kunt hem gratis bestellen Ontvang de gratis Samen Leven-poster! | VluchtelingenWerk Nederland

4 likes

Heb die van mij een week geleden besteld maar ze hebben het druk dus had al wat vertraging verwacht.

1 like

Ligt echt aan het soort korte broek voor mij.

Hangen er minstens 30 in m’n straat, Utrecht core :sparkles:

8 likes

Maar wel specifieke wijken van Utrecht-core!

2 likes

Utrecht Oost en Utrecht West core zou ik inmiddels zeggen? Lombok is ook niet meer wat het geweest is, allemaal saaie tatas daar nu.

Maar ik voel me nu een imitatie Amsterdammer door te doen alsof Utrecht oost en Utrecht west een ding zijn de stad zo klein is.

6 likes

Heb je een badmat in je badkamer liggen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Zo nee, maak je het dan elke dan helemaal droog als je klaar bent met douchen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Je wordt daarna wel elke dag gebeld of je geld wil doneren

Ik heb een ruime douche, dus ik droog daar af. Een badmat gaan allemaal haren in zitten en als ik hem wil wassen dan wordt dat ding zo zwaar dat de wasmachine niet wil centrifugeren en dan zit je met een zeiknatte mat te kijken. Dus heb dat ding de deur uitgedaan

Ik ga de poster niet aan mijn eigen raam hangen want
Mijn ramen zitten verstopt acher bomen, maar heb wel
2 posters besteld om op werk op te hangen.

2 likes

Ik leg er elke week een dubbelgevouwen handdoek neer, makkelijker te vervangen en te wassen en doet hetzelfde

6 likes

Blijf jij wakker voor voetbal vannacht

  • Nee duh tuurlijk niet
  • Twijfel twijfel
  • Ja

0 stemmers

ik heb in de afgelopen weken 3 mensen gesproken die het hadden over ‘Den Haag zuid’ om aan te duiden waar ze woonden of heen moesten. stop!!! zeg gewoon de wijk aub, ik weet dat er altijd mensen geweest zijn die het zo noemden maar ik associeer het alleen maar met Amsterdammers of importmensen/expats in Den Haag die de wijken niet kennen. maar hier is het ook klein in elke 4 windrichtingen is er minstens 1 bekende wijk of stadsdeel en t zijn verder uberhaupt maar 8 stadsdelen dus als je die niet kent moet je dat oefenen in plaats van met ‘den haag noordzuidoostwesg’ te gaan strooien.

het is hier zelfs qua oppervlakte kleiner dan utrecht lees ik nu dus slaat helemaal nergens op om dat te doen dan!!

3 likes

Niet voor voetbal zelf maar ben dan nog wel wakker vanwege onze baby en verwacht weinig te slapen door de hitte

1 like

Maar jullie centrum is veel groter! Utrecht is echt vrij mini ook qua oppervlakte maar heeft een soort enorme aambei/aarsgezwel in de vorm van Leidsche Rijn (3 op de kaart) en Vleuten (10 op de kaart). Is bij elkaar bijna de helft van de oppervlakte. Je moet ervoor het Amsterdam-Rijnkanaal over en daarmee is het de provincie.

Elke Utrechter zal je vertellen dat dat absoluut niet Utrecht is, alleen administratief. Ik wist oprecht tot 3 jaar geleden niet dat inwoners van Vleuten officieel in Utrecht wonen.

5 likes