Kan je het niet alleen op je voorhoofd smeren?
Ja dat zat ik net te bedenken! Heb vandaag weer mân normale spf gepakt want vind het echt niks. Maar kan de volgende keer alleen mân voorhoofd doen! Ik deed mijn hals ook al met een gewone.
Hangt er zoân âSamen levenâ poster voor jouw raam?
- Ja
- Nee maar wel een âpeace nowâ of iets vergelijkbaars
- Wat
- Gewoon nee
- Nee maar zie ze wel hangen in de buurt
- Nee maar wil ik nog wel
- Ga weg met je posters
0 stemmers
Ik douche sowieso niet echt warm en met warm weer eerder lauw dan koud. Tenzij ik gesport heb dan gaat ie op standje Antarctica.
Waarvoor is het eigenlijk 𫣠ik zie ze ook veel hangen.
Is dat een links politieke poster?
Het is van vluchtelingenwerk. Je kunt hem gratis bestellen Ontvang de gratis Samen Leven-poster! | VluchtelingenWerk Nederland
Heb die van mij een week geleden besteld maar ze hebben het druk dus had al wat vertraging verwacht.
Ligt echt aan het soort korte broek voor mij.
Hangen er minstens 30 in mân straat, Utrecht core ![]()
Maar wel specifieke wijken van Utrecht-core!
Utrecht Oost en Utrecht West core zou ik inmiddels zeggen? Lombok is ook niet meer wat het geweest is, allemaal saaie tatas daar nu.
Maar ik voel me nu een imitatie Amsterdammer door te doen alsof Utrecht oost en Utrecht west een ding zijn de stad zo klein is.
Heb je een badmat in je badkamer liggen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo nee, maak je het dan elke dan helemaal droog als je klaar bent met douchen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Je wordt daarna wel elke dag gebeld of je geld wil doneren
Ik heb een ruime douche, dus ik droog daar af. Een badmat gaan allemaal haren in zitten en als ik hem wil wassen dan wordt dat ding zo zwaar dat de wasmachine niet wil centrifugeren en dan zit je met een zeiknatte mat te kijken. Dus heb dat ding de deur uitgedaan
Ik ga de poster niet aan mijn eigen raam hangen want
Mijn ramen zitten verstopt acher bomen, maar heb wel
2 posters besteld om op werk op te hangen.
Ik leg er elke week een dubbelgevouwen handdoek neer, makkelijker te vervangen en te wassen en doet hetzelfde
Blijf jij wakker voor voetbal vannacht
- Nee duh tuurlijk niet
- Twijfel twijfel
- Ja
0 stemmers
ik heb in de afgelopen weken 3 mensen gesproken die het hadden over âDen Haag zuidâ om aan te duiden waar ze woonden of heen moesten. stop!!! zeg gewoon de wijk aub, ik weet dat er altijd mensen geweest zijn die het zo noemden maar ik associeer het alleen maar met Amsterdammers of importmensen/expats in Den Haag die de wijken niet kennen. maar hier is het ook klein in elke 4 windrichtingen is er minstens 1 bekende wijk of stadsdeel en t zijn verder uberhaupt maar 8 stadsdelen dus als je die niet kent moet je dat oefenen in plaats van met âden haag noordzuidoostwesgâ te gaan strooien.
het is hier zelfs qua oppervlakte kleiner dan utrecht lees ik nu dus slaat helemaal nergens op om dat te doen dan!!
Niet voor voetbal zelf maar ben dan nog wel wakker vanwege onze baby en verwacht weinig te slapen door de hitte
Maar jullie centrum is veel groter! Utrecht is echt vrij mini ook qua oppervlakte maar heeft een soort enorme aambei/aarsgezwel in de vorm van Leidsche Rijn (3 op de kaart) en Vleuten (10 op de kaart). Is bij elkaar bijna de helft van de oppervlakte. Je moet ervoor het Amsterdam-Rijnkanaal over en daarmee is het de provincie.
Elke Utrechter zal je vertellen dat dat absoluut niet Utrecht is, alleen administratief. Ik wist oprecht tot 3 jaar geleden niet dat inwoners van Vleuten officieel in Utrecht wonen.
