Welke stomme dingen heb je al gedaan in de hitte?
- Iets zwaars sjouwen
- Buiten of zonder airco sporten
- Ramen lappen
- Stofzuigen
- Haar föhnen of stijlen met hitte
- Iets bakken in de oven
- Iets anders stoms namelijk
- Niks ik ben slim
0 stemmers
Welke stomme dingen heb je al gedaan in de hitte?
0 stemmers
Haren föhnen moest wel want het moest echt gewassen worden en van die natte lappen in mijn nek die dan gaan zweten vind ik ook vreselijk. ![]()
Iets zwaars sjouwen = met mijn kat naar de dierenarts en mijn auto stond 2 straten verder geparkeerd ![]()
En stofzuigen, de oven gebruiken en haar stylen zijn dingen die gewoon moeten gebeuren
De meeste dingen die moeten gebeuren vind ik stom. Alles ok met je katje?
Ja een rubberen wasmand/teil liet ik vollopen tot aan zoân 40 liter water. Toen probeerde ik dat ding op te tillen. ![]()
Plantjes gekocht bij de kweker. Mn bestelling stond al 2 weken klaar en ik kan de komende dagen ook niet, dus dan maar vanmorgen op pad.
Die plantjes staan nu wel binnen in de schaduw te wachten tot maandag
Volgende week echo van haar buikje want ze blijft regelmatig gal overgeven ![]()
Strijken op de heetste stand op een hete zolder. Niet om kreukels uit kleren te krijgen hoor, maar voor mân omahobby, niet te stoppen ![]()
Groot zwembad met de mond opgeblazen ![]()
![]()
![]()
![]()
Verhuizen en een vloer leggen ![]()
gelukkig niet dit jaar
Heb jij vandaag een bruiloft?
0 stemmers
Ik moet denken aan een bruiloft die ik had in 2017, tijdens de ceremonie 's ochtends was het al kapot warm en die hitte was lang niet zoals nu. Vind het zielig als mensen vandaag hun bruiloft hebben.
Zal door de âmooieâ datum komen, maar ik hoorde om me heen wel heel veel dat mensen vandaag een bruiloft hadden!
Een collega van mijn man trouwt vandaag en het hele team is uitgenodigd als avondgast. Volgens de voorspellingen is het hier dan nog steeds 35-37 graden đ«
Vanochtend in de kas tomatenplanten gediefd, was echt een slecht idee en het was toen nog niet eens zo warm als nu ![]()
Ik ken 3 mensen die een bruiloft hebben vandaag. Iig geen regen op de fotoâs ![]()
ach jeetje wat kut als je dan mooie make up op wil en je haar mooi, alles smelt meteen weg joh
Morgen wel
gelukkig geen lange dag
Ja verdomme, had de make-up van mân bruid echt zo mooi gedaan (al zeg ik t zelf), was er echt super blij mee en na een half uur was t al gesmolten. ![]()
Ja sameeee
. Elektrische pomp en handpomp wilden bij mij niet lukken.
Voor de mensen die wel eens cappuccino drinken, hoe doe je dit?
0 stemmers