Stel je persoonlijke vraag #59

Te oud hiervoor, ik was denk ik van de laatste lichting die een vakkenpakket had (eindexamen 2000, ben 43).

4 likes

Haha ja dat had allemaal geen namen

2 likes

De Dallas cowboy cheerleaders (staat op netflix)

  • Love it
  • Niks voor mij wat een poppenkast
  • Ken ik niet

0 stemmers

Wel goed dat ze nu i.p.v. 15 dollar 60 a 75 dollar per uur verdienen!

3 likes

Love it om naar te kijken, maar wel een helse toxische wereld om in te leven.

32 likes

Ik vind sowieso het hele idee van cheerleaders raar. Eigenlijk zijn het turners die half door de lucht vliegen in een rokje om publiek in de wedstrijd pauze te entertainen.

Maar ja wij moeten weer Snollebollekes uitleggen aan Amerikanen

4 likes

Ja dat wel. En alleen door het succes van de netflixserie verdienen ze nu meer. En terecht, 15 dollar per uur is toch complete uitbuiting. En daarnaast heeft iedereen nog een gewone baan ernaast. Terwijl hoeveel uur in de week tijd kost het ze wel niet? Ik vraag me wel af hoe die succesvolle meiden allemaal zulke suffe vriendjes hebben. Vooral Reese, ik dacht echt hehhh toen hij voor het eerst in beeld kwam :joy:

1 like

Is Reese die kerkelijke brunette met die baby-stem?

12 likes

Ja!

1 like

Ja die idd. Ik vraag me echt af hoe je altijd zo voorbeeldig kan zijn. :innocent:

1 like

Ik krijg zo’n naar gevoel van alles rondom Reese. Heb het nieuwe seizoen niet gezien, maar zo’n veel te gepolijst, mega christelijk meisje dat met haar kont staat te schudden in de naam van Jezus en getrouwd is met de eerste de beste die haar hand vast heeft gehouden.

Vind het allemaal maar heel tragisch. Ook die moeders die DCC waren en het dan zo intens afstralen op hun dochters, die er vervolgens weer compleet aan onderdoor gaan wanneer ze de “legacy” niet door kunnen zetten of zichzelf compleet uithongeren en kapottrainen.

Ook al die mega jonge meiden die heupoperaties nodig hebben omdat de choreografie hun lijf compleet breekt :smiling_face_with_tear:

7 likes

Heb jij voor een specifieke activiteit een werkwoord? Dus bijvoorbeeld de heel bekende (vrij walgelijke) wijnen als wijn drinken, maar dan meer niche?

  • Nee kan me niks bedenken
  • Ja! (Vertel!)

0 stemmers

Edit: ik zeg bijvoorbeeld vaak “ik ga balkoneren” als in op het balkon gaan zitten met lekker weer, maar zocht het net op en het lijkt niet te bestaan? Dacht dat dat gewoon gangbaar was ook maar kennelijk heb ik dat toch zelf bedacht?

7 likes

Alleen maar voor wat lab dingen volgens mij haha, zoals FACSen. Maar dat is ook weer niet alsof ik dat zelf bedacht heb volgens mij want dit gebruiken wel veel mensen.

1 like

Rampeneren.

:troll:

24 likes

Cremeren als ik in de winter in bed ga liggen met de elektrische deken op Max.

14 likes

Ik ben ‘geparkeerd’. Ofwel ik zit lekker en ik ga voorlopig niet opstaan.

3 likes

Jee dat van die heupoperaties wist ik niet. Kan ook niet anders dat veel meiden blessures krijgen of later er klachten aan overhouden.
Ik vraag me ook af hoe dat onderling met die meiden gaat. Zo’n grote groep en allemaal fanatiek, ik denk dat er onderling ook wel veel strijd of jaloezie heerst. Maargoed dat zie je uiteraard niet op netflix.

Geen werkwoord maar voltooid deelwoord: op de bank liggen is opgebaard.

Beetje zelfde kaliber als cremeren, dus die ga ik onthouden. Heb geen elektrische deken, maar die kun je ook inzetten voor de verwarming hoger zetten.

3 likes

Maar die is gangbaar toch? Even je kind parkeren, geparkeerd zijn.

@Kastanjeboom opgebaard hoor ik idd wel eens!

1 like

Ooh grappig, heb zelf nog nooit iemand dit horen zeggen. Good to know!

1 like

“Prokken” is mijn man ‘s nachts een por geven omdat hij aan het snurken is en ik kan daardoor niet slapen (of andersom).

2 likes