Marineren in de selftan
Dit roept wel gelijk een beeld op
Moet jij vaak iets creatiefs bijdragen voor een of andere gelegenheid? Lied maken voor een bijzondere verjaardag, stukje voor een bruiloft, fotocollage/tekst/andersoortige creatie voor een cadeau voor iemand, dat soort dingen zegmaar.
- Nooit
- Heel soms
- (Semi)regelmatig
- Vaak
0 stemmers
En vervolgvragen voor wie dit wel eens meemaakt.
Als ik zoiets moet doen, dan vind ik dat over het algemeen:
- Leuk!
- Neutraal
- Vervelend
- Heel erg vervelend
0 stemmers
Dergelijke dingen kosten mij:
- Veel energie
- Weinig energie
- Ik krijg er juist energie van
0 stemmers
Ik vind het idee vaak best leuk maar ik ben gewoon totaal niet handig of creatief.
Ik ga me hier altijd enorm over aanstellen en het uitstellen en dan doe ik het eindelijk en kost het helemaal niet zoveel tijd en is het ook best leuk. Maar van tevoren denk ik altijd neeeeeee
In eerste instantie heb ik echt geen zin en is mijn impuls âugh moet dit echt laat me met rustđ«â. Maar ik kan me daar ook wel snel overheen zetten: hoe lang ben je er nou effectief mee bezig + die persoon is het waard dus dan verandert het ook wel snel in neutraal. En dan op het moment zelf van geven/doen is het toch wel heel leuk dat we iets hebben voorbereid.
Plus dan krijg ik ook wel energie van dat moment zelf + de herinnering eraan.
Saaaaame! Ik ben net aan het staren naar de echt afschuwelijk lelijke kaars die ik heb beschilderd op een verjaardag laatst.
Het was heel leuk want er waren allemaal kleine activiteiten die je kon doen tijdens het praten en eten: aquarellen, haken, borduren, iets natekenen, iets met vilt en nog meer dat soort dingen. En iedereen deed dat super creatief en leuk en ik wilde ook zo graag maar ik liep echt direct helemaal vast en heb eerst iets getekend wat nergens op sloeg en daarna begon ik aan de kaars maar hij werd met de minuut lelijker en ik heb er op één of andere manier ook 2 uur over gedaan om één kaars te beschilderen terwijl iedereen in die tijd echt veel grotere en moeilijkere dingen heel mooi had gemaakt.
Dacht echt van ben ik wel helemaal goed want hoezo kan ik dit niet eens?!
Shut up ja ![]()
Im in this post and i dont like it. Ben trouwens 33,8 jaar bedenk ik me nu.
Ben jij stiefmoeder/bonusmoeder of hoe je het ook noemt
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ben jij bang voor honden?
- Ja
- Nee
- Alleen bepaald soort hond
0 stemmers
Ik ben gewoon nog 28 hoor.
Ik ben niet bang voor pitbulls ofzo voor mezelf maar ik zou mijn moeders hond toch wel heel dichtbij me houden als ik daarlangs moet lopen en zou mijn kind nooit zoân hond laten aaien.
Dus ja misschien dan toch ergens wel bang?
Zet je wel eens geld in op sportwedstrijden? Via Unibet of toto ofzo, maar niet uit of het om 1 euro gaat of 100.
- Nog nooit gedaan
- Een enkele keer gedaan maar nu niet meer
- (Heel) soms
- Regelmatig
- Vaak
0 stemmers
Net 25 euro gewonnen omdat ik 2 euro had ingezet op gelijkspel met rust
ik doe het heel zelden en altijd heel lame en veilig met 1 of 2 euro
maar vind het soms wel een grappige manier om wat extra emotie in een sport(voetbal)wedstrijd te krijgen lol
Nog nooit gedaan en na de realitycheck in de poule van het werk ga ik het zeker nooit meer doen ![]()
![]()
Haha ik doe het ook niet zo goed in mân poultje
maar je kan dus tijdens de wedstrijd inzetten en op van alles (niet alleen stand/winst) dus het is wat dynamischer
Maar goed wil je verder niet aan het gokken krijgen ![]()
Hahah dat is wel leuker dan ja! Ik was op een gegeven moment wel klaar ook met het invullen van al die tig wedstrijden ![]()
Alleen de ek/wk poule op werk. Tegen beter weten in want bungel altijd ergens onderaan haha
Meestal vind ik dit niet zo leuk, maar afgelopen jaar heb ik dit met vrienden gedaan toen we een middag op dezelfde plek waren en dat was echt heeeel erg leuk om te doen, ook lekker aan de knutsel en wijntje erbij.
Maar als het een beetje ideeën uitwisselen is via whatsapp om tot een leuk stukje te komen, krijg ik daar verder niet echt energie van.
Ken jij de term âeen stukje doenâ? Als in quiz, gedicht, lied, sketch etc bij bruiloften, promoties, afstudeerfeesten, jubilea
- Ja
- Vaag, maar wordt niet echt gebruikt in mijn omgeving
- Nee
0 stemmers
Was laatst dus op zoân festiviteit en toen was er dus een groepje die daar nog nooit van gehoord hadden (waren Belgen trouwens haha)
Ik dacht eerst aan spits in het verkeer en vond het al een rare vraag ![]()
