Stel je persoonlijke vraag #59

Even een lifehack: gewoon een raam aan de achterkant openen en vervolgens het portier schuin tegenover een paar keer snel openen en sluiten. Is je auto binnen 1 minuut afgekoeld (niet ter vervanging van airco, maar dit werkt mega goed als je auto veel warmer is dan de buitenlucht).

9 likes

Dit ga ik straks zeker doen, goeie tip dankjewel

3 likes

Ik zou echt nooit iemand weigeren die er al is en eens dat het veel zieliger voor diegene is, maar vind toch dat die auto niet als taxi zou moeten rijden.

2 likes

Picnic komt bezorgen maar wel pas na 20:30

1 like

Heb jij je verveeld vandaag?

• Ik verveel me echt de tering
  • Mwha een beetje
  • Nee hoor lekker binnen dingen gedaan, geen probleem
  • Nee, lekker buiten geweest vandaag
  • Nee, hele dag in het zwembad/de sloot/strand/meer gezeten

0 stemmers

2 likes

Nee, heb gewoon gewerkt :sweat_smile:

24 likes

Ik heb de hele dag buiten in de tuin gehangen, geen reet gedaan, maar ook niet echt verveeld? Als een soort winterslaap, maar dan met hitte. Ik bestond gewoon en verder heb ik echt niks gedaan.

7 likes

Ja, ik nadat ik van kantoor kwam ook (heb wel gekookt) verder niks.

Nee morgen, van mijn zus dus echt van s ochtends tot s nachts :smiling_face_with_tear:

1 like

Mijn airco is ook kapot maar ramen open en ik heb een dakraam… dat ging wel. Maar met kinderen zou ik het niet doen

Ja en ik wil heel veel dingen doen maar het is echt niet te doen. Ik kijk de hele tijd tegen troep aan maar met 30 graden in huis echt geen puf om iets te doen. Durf niet naar m’n schermtijd te kijken vandaag.

5 likes

Ik ga 15 juli, super veel zin in :tada:

2 likes

Wij hebben eens een rit van drie dagen gehad, met heel veel file en temperaturen tussen de 30 en 40 graden.

Dunne kleding aan, veel drinken en vooral rustig blijven. Ik ga niet zeggen dat het prima was, maar het voelde op geen enkel moment niet veilig.

Maar om meself te verdedigen: sjouwen was de ventilator en matras en bedje om beneden te gaan slapen vanwege de hitte (vanmorgen om 6 uur), stofzuigen moest vanwege een mieren plaag… en de oven voor broodjes: was dat of koken 🫠

Ik zou bij deze temperaturen ALTIJD voor koken gaan boven de hitte van een oven die ook nog voorverwarmd moet worden en daarna de hitte kwijt moet aan de kamer.

Maargoed mijn koken vandaag was een ei en sperziebonen koken in 5 minuten, en gnocchi in 2 minuten dus dat verhit amper. Had ook niet gaan wokken vandaag haha

7 likes

Oh nee oven boven koken altijd. Met je kop boven zon pan trek ik echt slechter dan de oven.

3 likes

Huh er staat toch nog steeds gewoon een plaatsnaambord bij Vleuten en bij de Meern? Ik dacht altijd gemeente Utrecht maar niet stad Utrecht

1 like

Ja dit, ruim al de hele week bijna niets op want ‘te heet’ dus nu is het echt zo’n tyfusbende en kijk ik er bijna tegenop als t weer koeler is :joy:

5 likes

Hoe lang geleden heb jij voor het laatst gedouched?

• Deze avond
  • Overdag
  • Gisteravond
  • Gister dag
  • Eergisteravond
  • Eergisterochtend
  • Langer geleden

0 stemmers

Wel gezwommen vanavond

4 likes