Dit ga ik straks zeker doen, goeie tip dankjewel
Ik zou echt nooit iemand weigeren die er al is en eens dat het veel zieliger voor diegene is, maar vind toch dat die auto niet als taxi zou moeten rijden.
1 like
Picnic komt bezorgen maar wel pas na 20:30
1 like
Heb jij je verveeld vandaag?
- Ik verveel me echt de tering
- Mwha een beetje
- Nee hoor lekker binnen dingen gedaan, geen probleem
- Nee, lekker buiten geweest vandaag
- Nee, hele dag in het zwembad/de sloot/strand/meer gezeten
0 stemmers
1 like
Nee, heb gewoon gewerkt ![]()
13 likes
Ik heb de hele dag buiten in de tuin gehangen, geen reet gedaan, maar ook niet echt verveeld? Als een soort winterslaap, maar dan met hitte. Ik bestond gewoon en verder heb ik echt niks gedaan.
Ja, ik nadat ik van kantoor kwam ook (heb wel gekookt) verder niks.
Nee morgen, van mijn zus dus echt van s ochtends tot s nachts ![]()
Mijn airco is ook kapot maar ramen open en ik heb een dakraam… dat ging wel. Maar met kinderen zou ik het niet doen