Stel je persoonlijke vraag #59

Ik heb een keer naar een liedje van hun geluisterd. En ik begrijp het niet. Het is dertien in een dozijn muziek. Je neefje van 4 kan er prima op dansen en je oma van 80 kan deze muziek ook prima tolereren.

Het is gewoon niksig. Prima muziek voor een autoreclame of iets dergelijks

2 likes

Zie jij een stijgende trend als je kijkt naar hoe veel je je weerapps hebt gebruikt deze week?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Iedere 10 min zo’n beetje haha.

4 likes

ja same vooral in de avond als ik wil weten of het binnen warmer is dan buiten. dan check ik altijd 4 verschillende plekken om het zeker te weten hahaha

8 likes

Ik zou normaal nee gaat te ver stemmen maar ik heb dus wel een vriendin die fan is. Is verder wel echt een schat dus ik vergeef het haar

1 like

Hahaha ja of om 19:58 Oh het moet om 20:00 2 graden kouder zijn
Alsof precies om 20:00 de temperatuur daalt :joy:

15 likes

Iran, omdat ik daar dingen heb gezien die zo mooi waren dat ik er bijna om moest huilen.
India, om hoe overweldigend dat land is. Geuren, kleuren, hitte, stof, iedereen die je aanstaart, zoveel devotie wat in Nederland totaal niet meer bestaat.
Bolivia, daar voelde ik me voor het eerst vrij en heb ik dingen gedaan die ik nooit eerder deed.

10 likes

ik wil meer toelichting! (als je zin hebt) wat was er mooi in Iran, op welke manier devotie, wat heb je gedaan in Bolivia???

14 likes

Sri Lanka :green_heart:

1 like

Heb ook het idee dat ze allemaal wat anders aangeven, vooral gister qua regen

Mijn 3 vakanties met de trein door Zwitserland. In juli voor de 4e keer. Ben echt geobsedeerd door alles daar.

7 likes

Ik wil dit ook wel graag! (Ik heb ook gekeken naar van die treinreizen ver weg, Mongolië bijvoorbeeld). Maar ik val super snel in slaap deinend in een auto of trein, dus ik ben bang dat ik niks van het mooie uitzicht zie maar de hele tijd zit te knikkebollen vechtend tegen de slaap. :smile:

2 likes

Jouw favoriete dierenprint is

• Luipaard
  • Tijger
  • Slang
  • Koe
  • Krokodil
  • Zebra
  • Geen van allen
  • Anders …

0 stemmers

Moeten we jou extra zielig vinden met het hete weer?

• Ja ik ben hoogzwanger (6 maanden plus)
  • Ja ik ben chronisch ziek op een manier waar het hete weer invloed op heeft
  • Ja ik woon in een kleine ruimte zonder een buiten, (zonder airco duh) die niet kan doorluchten én recht onder het platte dak is
  • Nee niks van dit en heb het even zwaar (of niet) als de rest

0 stemmers

4 likes

Ja ik ben dik

11 likes

Nee die staat niet op het lijstje

5 likes

Ik heb een tijdje met een jongen uit Colombia gedate en die zei dat je Nederlanders kan herkennen aan de leopard print en we liepen toen door de stad en ineens zag ik het overal :crazy_face: ik heb ook veel dierenprintjes, maar had nooit door dat we dat meer dragen dan sommige andere landen :rofl:

3 likes

Mijn chronische ziekte en ik gaan juist wel lekker op dit weer! En traag is toch al mijn standaard tempo, haha, komt nu ook wel goed uit.

3 likes

Schildpad

1 like

Én ik kan de ramen niet ‘s avonds of ‘s nachts open zetten om te luchten of te koelen want mijn onderburen hebben meelmotten op het balkon en die ene keer dat ik het raam op kiepstand zette waren er gelijk heel veel binnen. Vorig jaar alles moeten weggooien en een verdelger moeten laten komen dus no thank you. Fucking heet dus.

1 like